Halloo! Kan ik me nog melden? Ik ben 2jaar geleden naar Les chevaux op ponykamp geweest, en kom dit jaar weer terug, samen met een vriendin. Een andere vriendin van mij gaat in die week begeleiden, dus dat word flinke lol. Ik ga van 15 tot 21 juli.
Als ik het goed heb zijn hier volgensmij veel begeleiders & mensen die rijden op de manege? Of wel meer ponykamp mensen? haha. Naja, ik kijk iig heel erg uit naar het weekje.
Afgelopen zondag heb ik weer wedstrijd gehad. Ik weet niet of jullie nog weten dat ik de vorige keer 155 punten had !!! Nou deze keer was het echt een stuk beter hoor. 176 en 178. Jammer van wat slordigheden van mijzelf, anders was het wellicht een winstpunt geworden. Maar we zijn in ieder geval weer in de buurt van die punten
Lauraaa_
Geplaatst: 28-03-12 21:22
Spannend Marie, succes!
Mooi dat er verbetering in zit Xan!
Ik heb zaterdag ook weer wedstrijd, ben benieuwd hoe het gaat, want hij is een beetje stout
jaja sorry, overdag moet ik werken en 's avonds op stal heb ik ook geen internet!
Marie succes, super leuk toch. En Lau heb je zaterdag op stal wedstrijd? Of ga je ergens in de buurt? Ik kom zodra ik een keer in het westen ben bij je op stal langs want Prada staat daar nu ook.
En nog geen veulen, denk dat het op zn vroegst van het weekend komt, we zullen zien. Als het er is dan horen jullie het meteen! Zou voor Be ook wel lekker zijn als het eruit komt, ze is er wel klaar voor, ik heb nog nooit zo'n rustig paard gehad, ze lijkt wel stoned!
Lauraaa_
Geplaatst: 29-03-12 08:24
Ik ga zaterdag op stal jasper starten! Ja, gezellig! Ik heb prada al gespot, kunnen we een ritje maken
Ik ben benieuwd naar Be der veulen, hopelijk komt het snel!
Laura, kom je gezellig even buurten? Ik werk op die dijk!!
José, jammer van die paar puntjes, maar goed.. Vergeleken met 155 is dit wel een enorme stap vooruit!!
Hier alles nog rustig.. Caro is erg braaf en Ro heeft nog steeds een dik been.. Die stapt lekker in de bak en word gelongeerd. Wel fijn zo'n rustig paard, want ze lijkt het allemaal wel prima te vinden!!
Lauraaa_
Geplaatst: 29-03-12 12:14
Haha Merlinde, volgens mij zit er bij mij aan het eind van de straat ook een vestiging van Postmus sierbestrating?
ja onderlinge is altijd goed voor de ervaring, ben benieuwd wat ee n jury er van zegt.. verwacht nog niet heel veel, maar dan heb je een beetje een beeld hoe het er vanuit een jury hokje uitziet..
laura jij ook succes zaterdag!
rink, tuurlijk komen we langs zondag? hoe laa begint het?
m'n wedstrijd ging super! was zo trots, heel braaf was ze!
ik was in eerste instantie bang dat ze vervelend zou worden in de ring omdat ze dan opeens alleen is... op stal reageerd ze er behoorlijk op als er aan paard weggaat ofzo.. maar niks van dat, echt super mega braaf! beter de oefeningen doen als thuis! haha
184 en een 3e plaats! hihihi
hoe is jouw wedstrijd gegaan dan laura?
Lauraaa_
Geplaatst: 01-04-12 14:21
Wat goed. Gefeliciteerd!
Bij mij ging het losrijden niet zo fijn, maar de proeven gingen wel aardig. 187 en 190 punten, dus weer 2 winstpunten er bij. De stand staat nu al op B+9 na 3 wedstrijden dus ik ben hartstikke blij
Het was super geslaagd, de dag verliep soepel en het programma was leuk! We hadden 2 mensen uitgenodigd een clinic over vrijheidsdressuur te geven... Heel leuk!