half 4 al rosé? Moet er nu nog ff niet aan denken eigenlijk . Ik ga eerst ff rijden daarna zie ik wel.. tot later!
Splinter
Geplaatst: 11-06-10 11:23
welja, we zien het wel,
zal wel beetje lauwe rose worden, aangezien ik hem nog moet kopen
nikkielvis
Geplaatst: 11-06-10 11:28
Splinter schreef:
ik ben flauw, ik weet het
Flauw of niet je was me voor... Ik had precies dezelfde opmerking in mijn hoofd....
Kimbaie
Geplaatst: 11-06-10 11:49
Splinter schreef:
Moeten we samen op Venga?
Ik dacht ook al
Veel plezier geef een knuffel. Gister was hij weer helemaal penny. Kwam hard aangedraafd toen ik hem riep en toen ik nog eens "ga" riep kwam hij aanrennen. Hij komt normaal zoiezo wel, maar niet zo hard.
Na een vreselijke k.t dag toch een fijne afsluiting.Lisanne en ik hebben een heerlijk,best pittig ritje gemaakt.
Tence was dit keer veel minder kijkerig dan Tjelle,die gekke fjord is bang voor een hele familie galloway`s die op het ruiterpad lagen.tence geeft daar helemaal niet om,er liep een schattig pasgeboren kalfje bij.
Splinter
Geplaatst: 11-06-10 20:09
ging het lekker vandaag tav fijn dat je nog lekker hebt kunnen rijden, nu genieten van WEEKEND
taverno
Geplaatst: 11-06-10 20:12
Splinter schreef:
ging het lekker vandaag tav fijn dat je nog lekker hebt kunnen rijden, nu genieten van WEEKEND
Ben gelukkig de hele week vrij!
heb vreselijk pijn in mijn gewrichten,kan ik even bij komen.
Gister echt lang op stal geweest, van 12 tot 19.00 ofzo.. Tiff en Venga allebei gereden, was een lekker dagje ff zo
Gisteravond een leuke avond gehad bij Sander en Monique... wat een heerlijk kindje hebben zij zeg... ik had hem zo mee naar huis genomen toen die lekker op mijn borst in slaap was gevallen
Zat vannacht alleen ineens rechtop in mijn bed toen mijn telefoon om 3.00 uur over ging... Ik had echt direct hele rampscenarios in mijn hoofd. Maar er was geen geluid aan de andere kant van de lijn Was wel gelijk flink wakker
Goedemorgen! De tweede foto is leuk van Alief en jou, jullie hangen in de lucht . Gister bij familie in Brabant geweest, nog nooit daar in het nieuwe huis geweest. Er konden daar heel wat paarden in de "tuin" , jammer dat ze geen paarden mensen zijn. Mijn oom kon ik niet overtuigen .
DesireeK
Geplaatst: 13-06-10 14:04
Misschien van huis ruilen Noah
karleylover
Geplaatst: 13-06-10 15:01
Hello!
Mooie foto's Linds! Les zag er ook goed uit!
Gisteren ook met Tjelle gelest. Ging opzich goed, maar meneer was wel wat aan de hete/drammerige kant. Hmmm zit nog te bedenken wat ik vandaag met Tjelle ga doen. Heb verschrikkelijke spierpijn in mijn zij... Ik moest gisteren oppassen op 2 kids. We gingen op de nintendo wii en ik ging meedoen met hoela hoopen of hoe schrijf je dat Ik heb 7 minuten aan één stuk door rondjes gedraaid met mijn heupen. Had daarna gelijk verschrikkelijke spierpijn Maar het was wel lachen!
Ik was btw wel erg losjes door de rosé
Splinter
Geplaatst: 13-06-10 16:26
nog een paar pics, thanks kim voor het maken!
Kimbaie
Geplaatst: 13-06-10 16:55
Graag gedaan. Ziet er goed uit hoor!!! Op naar de volgende wedstrijd
Vandaag lekker met Tiff en Lisette een buitenrit gemaakt. Voornamelijk gestapt of gegaloppeerd. De beestjes hadden het heerlijk naar hun zin.
Ik kwam er vanochtend achter dat we per ongeluk de kat hadden opgesloten in het berghok. Ach... ze heeft het overleefd. Ze had daarna hele gesprekken. Bleef maar om me heen en mauwen.
BabbieB
Geplaatst: 13-06-10 18:08
Zow dat ziet er puik uit Splinter!!!
taverno
Geplaatst: 13-06-10 18:57
Splinter,dat ziet eer wederom niet verkeerd uit hoor.Jullie zijn een leuke combinatie!
Vaker gaan hoelahoepen lisanne!
Ik heb geen gekke dingen gedaan,heerlijk ontspannen over de baan gereden,wel met zijn vieren.Het leek wel een manege les. Tence loopt op het moment als een nieuwe,hopelijk kan dat lang zo blijven.