Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:Ate van harte gefeliciteerd met jullie pups, wel leuk dat er witbonte en blacktan in een nest, voor .ieder wat wils.
Is alles goed met moeder Zoe en haar kids.
Hebben de meiden er van genoten
ATE schreef:winnitou schreef:Ate van harte gefeliciteerd met jullie pups, wel leuk dat er witbonte en blacktan in een nest, voor .ieder wat wils.
Is alles goed met moeder Zoe en haar kids.
Hebben de meiden er van genoten
ja leuk he zo n mix
de meiden waren zo moe en 3 en 4 duurde zolang dat linda bed is ingegaan en nadine sliep hihiihihihih
zelf ben ik nu ook gebroken
. Maar wat je zelf al zegt, het was de moeite waard. Laat ff weten wanneer ik op kraamvisite mag komen (zit natuurlijk te springen in mijn stoel
).
. Vannacht toch veel wakker gelegen...was te hyper van alles. Zadel, Zoë en wat dingetjes op m'n werk. Was vanmorgen om half 8 wakker...natuurlijk nieuwsgierig naar de puppies, maar wilde toch ook nog slapen. Nog een uur liggen draaien, dus er toch maar uit. YEAH...Goed nieuws, en nu zit ik te gapen. Moet vanmiddag om half 1 bij de kapper zijn, dus ik heb nog even de tijd, hihihihi.

LIQUITA schreef:ATE schreef:ja leuk he zo n mix
de meiden waren zo moe en 3 en 4 duurde zolang dat linda bed is ingegaan en nadine sliep hihiihihihih
zelf ben ik nu ook gebroken
En nu ben je waarschijnlijk aan het werk. Maar wat je zelf al zegt, het was de moeite waard. Laat ff weten wanneer ik op kraamvisite mag komen (zit natuurlijk te springen in mijn stoel
).
Shenavallie schreef:Hoi!
Allereerst ATE nogmaals gefeliciteerd met je kleinkinderen!!!! Het blijft een wonder dat zoiets kleins al helemaal compleet op de wereld komt!![]()
En dan heb ik - tadadadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - ook goed nieuws!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteravond kwam Oege naar me toe, dat een collega-koetsier met zwangerschapsverlof gaat en dat het misschien wel handig was om mijn stem weer eens te laten horen. Duzzzzz, vanmorgen meteen gebeld en wat denk je: de eigenaar wilde mij ook al bellen! Hij gaat morgen eerst op vakantie tot half maart en bij terugkomst belt hij meteen voor een afspraak/gesprek!!!!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stond na het gesprek helemaal te springen en te juichen in de longeercirkel en heb de gaten en kuilen als gevolg daarvan niet weggeharkt, sorry! :o