Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mallow schreef:Oh je bedoeld die ene a pony?
Vind wel dat als je samen met je moeder die amper les heeft gehad, en zonder verdere ervaring, op een doodstille stal gaat staan, dat je eerst zelf wel wat meer ervaring mag hebben
Mallow schreef:Lieve schat, het gaat niet om het rijden, maar weten jullie samen ook hoe de verzorging van je paardje in z'n werking gaat? Of hoe te zien wanneer hij iets mankeerd? Als jullie op een stalling staan met 6 of 8 boxen, zijn jullie nooit allemaal tegelijk op stal, en zal je zelfs vaak alleen zijn, heerlijk! Maar het is allemaal gewoon echt niet zo makkelijk als het klinkt..
Ik heb zelfs elke dag weer dingen waar ik niet zeker van ben, of of ik alles wel goed aanpak.. Maar denk toch wel dat je beter gewoon eerst wat meer ervaring kan opdoen
Jorine_Falco schreef:Berichtje van Jorine op Bokt 17-09-2009)Hoi meiden,
Ik heb misschien een stom berichtje.. Maar ik ga stoppen met paardrijden. Ik vindt het ontzettend jammer, heb er een hoop jaren vele plezier aan gehad! Maar het is niet meer zoals vroeger. Ik heb minder tijd door school,voetbal, mn vriendje etc... Opzich zou ik het wel redden, maar ook vindt ik het minder leuk. Ik kom niet meer voor een Falcotje op de manege, en wacht altijd maar af wie ik krijg..
Ik heb nu niet echt een pony waarvoor ik helemaal ga...
En dat vindt ik echt jammer... ik mis hem heel erg...
dus ik ga af en toe lekker bij hem langs, en de lessen bij chardon zijn nu helasas over voor mij!
Mallow schreef:Tsja sorry hor, hardstikke fijn dat het voor jullie wel goed is gegaan, maar heb het helaas toch echt 9 van de 10 keer fout zien gaan, en dan op die manier fout dat het paardje de pineut was, weer belande bij een handelaar, of bij de slacht.
En ik ben ook wel blij voor jorine, als ze inderdaad ECHT elke dag hulp heeft, en ook iemand heeft voor als ze ziek wordt oid......
maar nogmaals ik vind het erg ondoordacht en onverantwoord om met dit niveau aan een eigen paard te beginnen... Waarom dan niet eerst een paard leasen of zo iets...