Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Corellaa schreef:In de trailer?
Mijn paard staat in de zomer normaal dag en nacht op de weide..
Zou dan wel fijn zijn als ik hem voldoende ruwvoer kan aanbieden
Citaat:Je kunt gewoon aangeven dat je paard extra hooi nodig heeft. Bij de M/Z dressuurweek voor paarden heb je 1 x per dag dressuurles meer niet. Je kunt dan nog 3 keuze lessen volgen springen/cross/longeerles.
tamoreliefje schreef:Citaat:Je kunt gewoon aangeven dat je paard extra hooi nodig heeft. Bij de M/Z dressuurweek voor paarden heb je 1 x per dag dressuurles meer niet. Je kunt dan nog 3 keuze lessen volgen springen/cross/longeerles.
Oke ja 1 keer per dag lijkt mij ook logischer!!!!! En dan vb in namiddag één keer springen in de week?
Citaat:tamoreliefje schreef:
Citaat:
Je kunt gewoon aangeven dat je paard extra hooi nodig heeft. Bij de M/Z dressuurweek voor paarden heb je 1 x per dag dressuurles meer niet. Je kunt dan nog 3 keuze lessen volgen springen/cross/longeerles.
Oke ja 1 keer per dag lijkt mij ook logischer!!!!! En dan vb in namiddag één keer springen in de week?
Dat wordt gewoon ingedeeld. Er zijn ook mensen die alle 3 de keuzelessen volgen. Vorige jaren deed ik altijd het springen en de cross.