Broccoli schreef:Jij hebt een mooi bruin huidje
Neee ik ben vet blank haha

Ik wil wel bruiner worden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.

Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:Em ik zou ook heel graag mijn fotos willen zien
Ja klopt! Ben er al mee bezig geweest
Maar het was nogal rotweer dus er zijn er best wel veel bewogen geworden zeg maar
Vanavond na het eten zal ik nog wat uploaden, ik ga er nu nog even mee aan de slag

Kirsten_D schreef:@ melis: Hoe kan jou pony altijd zo perfect blijven zitten??

Manon_S schreef:Melissa dr haar zit idd altijd goed! Dat zeg ik echt zovaak whahhaa.
Thanks!
!
Haha! Ze zijn leukk!
!
Menn ze had echt energie 

Emmaa_ schreef:Ohhh dames ik heb zo'n supersweeeeet idee voor een fotoshoot in de zomerHeb de locatie al en alle attributen, maar ik moet nu nog het juiste model zoeken.
Dus als er iemand hier is die het niet erg vind om in een superkort suikerzoet jurkje met felle lippenstift tussen de cupcake's op een veld te zitten met een kleed met zo veel felle kleuren dat je er duizelig van wordt, geef even een gil![]()
(bij voorkeur iemand met blond haar en een bleke huid omdat dat het beste past in mijn idee zeg maar, maar ik sta open voor ideeën)
Iriis_ schreef:Aller eerst een foto van Anna die ik zelf echt heel vet vind!!Ook gemaakt door Elja, en een beetje door bewerkt door mij (vond het leuk om een beetje uit te proberen enzo)
![]()
Ik heb 2 versie's, ik ben alleen niet zo goed in weg werkenDus bij die in kleur heb ik dat blauwe niet weg gewerkt, want dat werd niet mooi..
![]()
Maaikeee schreef:Gister ook het bos in geweest, met Roos en Iris en Valentino!
Sander had al gewaarschuwd dat ze behoorlijk sterk was in het bos..en daar had ie gelijk inMenn ze had echt energie
En valentino liep der echt relaxed bij haha
Maar het ging allemaal goed en was zeker gezellig !
Emmaa_ schreef:Ohhh dames ik heb zo'n supersweeeeet idee voor een fotoshoot in de zomerHeb de locatie al en alle attributen, maar ik moet nu nog het juiste model zoeken.
Dus als er iemand hier is die het niet erg vind om in een superkort suikerzoet jurkje met felle lippenstift tussen de cupcake's op een veld te zitten met een kleed met zo veel felle kleuren dat je er duizelig van wordt, geef even een gil![]()
(bij voorkeur iemand met blond haar en een bleke huid omdat dat het beste past in mijn idee zeg maar, maar ik sta open voor ideeën)

Kirsten_S schreef:Ik denk dat Melissa ook heel mooi zijn! Dan met een mooie bloem in der haar! Dan heb je Melissa voor de excotische look en jane voor de Hollandse look!

Iriis_ schreef:Annie_ schreef:IRISSSS NOUWWWWWWW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DE heletijd dat chagarijnige hoofd van mij
Nou zeg! Zal je nog eens een compliment geven!