Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mariekwyf schreef:ja zo had ik ook paar mensen bij ons waarvan ik zoiets had van waarom mogen hun het vekeer op die 3 die niet vekeer op mochten ik vond persoonlijk dat hun beter reden dan die 2 waarvan ik dacht van die doen het niet super.
Maar wel knap zeg ongeleert (nouja in weekend dan denk wel?) theorie halen
ik had dik 1 maand geleert en vond naar mijn meing het theorie examen redelijk pittig.
..

)
)
..

en had net als frekie pas het weekend geleerd.. maar durf wel van mezelf te zeggen dat ik al behoorlijk wat kennis had van paarden
Mariekwyf schreef:Nee je mag maximaal 2 M's hebben (matig)
en geen O's (onvoldoende)
je mag onbeperkt veel V's en G's hebben x]
Ja idd het was daar heel erg rustig
iedereen van ons dacht dat we op een superdrukke weg kwamen netzoiets als de heinoseweg waar stal staat maar dus niet haha

..
?? 

jij ook?
..
beetje verwarrend.. maar was voor mij wel meteen weer duidelijk omdat alle paarden die ik leuk vind bijan altijd merrie's zijn en ik ook wle verbaasd was toen ik tommy zo leuk vond.. toen kwam ik na een paar dagen er achter dat ze een merrie is
Ze weten alleen niet van wie
hera is d konignin der snelheid.. misschien met haar oude dagje wat verminderd maar ik heb mn afgelopen Jt der half opgezeten en echt niet dat de andere paarden wat anders zagen dan haar billen

!
daar zijn de meeste paarden echt heel anders