Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nickyforever schreef:wij kunnen nu ook niet zoveel allebei de bakken zijn bevroren en met zijn 5e in een kleine binnenbak is ook geen pretje.
Verder sta ik wel goed.
En belangrijker de pony's hebben het naar hun zin.
nickyforever schreef:halloooo is iedereen onder gesneeuwd of zo?
is daar nog iemanddddd?????????
JimBeer schreef:nickyforever schreef:halloooo is iedereen onder gesneeuwd of zo?
is daar nog iemanddddd?????????
Ondergesneeuwd? Wij willen jullie sneeuw maar al te graag hebben in mijn Kinderland, maar hiephiephoera zoals het eruit ziet nu ben ik aan het eind van morgen weg uit KL en op naar de oefenliftde schattige en betere kindjes heb ik nu gehouden en de meest vervelende (alhoewel ik een meisje toch echt graag ook mee had genomen maar die kan echt de pizzapunt nog niet) heb ik afgeschoven op mijn lieftallige Italiaanse collega
Verder zijn die pakken in de apres-ski echt 'magisch', meestal stappen we even met alle meiden op de bar, stemming erin en dan krijgen we gratis drank van de kroegbaas
![]()
Overleven jullie verder in NL de sneeuw nog wel een beetje, hoorde treinstoringen en weet ik het allemaal wat van thuis en in de krant
nickyforever schreef:het weer is hier te doen hoor dus jullie kunnen weer terug komen.
Als ik je stukje zo lees ben ik toch wel erg blij dat mijn kids al snel zindelijk waren. al voor ze twee waren.
Jimb0o schreef:Jaja ik leef ook nog hier!
Druk zijn we hier zeker, al sla ik vanavond de aprés-ski even een keertje over, voelde me al niet top vandaag....moeten mijn 4 koters, die allemaal al kunnen skieën en waarmee ik elke dag lekker de berg af cross, een kwartier voor tijd naar het toilet....en je raad het al, dat kunnen ze niet allemaal zelf, dus moet je als juf mee en toen deden ze alledrie niet alleen de kleine boodschap...en dr kwam toch een lucht vanafik kon me nog net inhouden om niet over een andere wc-pot te hangen....
Hoe staat het in NL met de sneeuw?
In ieder geval fijne feestdagen allemaal!
lieziej schreef:Jimb0o schreef:Jaja ik leef ook nog hier!
Druk zijn we hier zeker, al sla ik vanavond de aprés-ski even een keertje over, voelde me al niet top vandaag....moeten mijn 4 koters, die allemaal al kunnen skieën en waarmee ik elke dag lekker de berg af cross, een kwartier voor tijd naar het toilet....en je raad het al, dat kunnen ze niet allemaal zelf, dus moet je als juf mee en toen deden ze alledrie niet alleen de kleine boodschap...en dr kwam toch een lucht vanafik kon me nog net inhouden om niet over een andere wc-pot te hangen....
Hoe staat het in NL met de sneeuw?
In ieder geval fijne feestdagen allemaal!
Joehoe!! Laat ik ook maar gaan overwegen om skidocente te worden, leuk joh!![]()
Vind je het niet heel erg jammer om elke week weer opnieuw te moeten beginnen?
Tis trouwens errug leuk om jullie verslagjes bij te lezen! Ga zo door!
Mijn skivakantie is trouwens al een 90% go![]()
JimBeer schreef:lieziej schreef:
Joehoe!! Laat ik ook maar gaan overwegen om skidocente te worden, leuk joh!![]()
Vind je het niet heel erg jammer om elke week weer opnieuw te moeten beginnen?
Tis trouwens errug leuk om jullie verslagjes bij te lezen! Ga zo door!
Mijn skivakantie is trouwens al een 90% go![]()
Tot nu toe is kinderland erg vermoeiend inderdaad, maar je leuke collega´s maken een hoop goed hoor haha! Het apres-skiën is hier echt super! Ik zal proberen vaak te blijven updaten en wunderschön dat je vakantie bijna zeker is! Laat je nog even weten waar je heen gaat?