Leuk man! Tas gaat niet t land op omdat ze dat weekend naar de hengst gaat. Als ze terug is komt ze bij Zinzi en Nepal op het land! Had ik aan Mar gevraagd, want ik zie het niet zitten om d'r daarna nog bij UMaster erbij te gooien.
Wel fijn dat Natas als ze terug komt bij Zinz in het land komt. Is volgens mij wel een lekker land qua paarden. Kan er inkomen dat je haar dan liever niet bij UMaster wilt zetten
ja hij war al eerder kreupel maar nu lijkt het of die zijn achterbeen niet eronder kan zetten en omdat die een dik been heeft had me moeder bodegraven gebeld en die wilde tog wel dat we langs kwamen. Dus we zien het wel. Ja zaterdag het land op wel balen ik moet werken.
Mzzz ik weet nog niet of ik mee kan waarschijnlijk niet moeten een bespreken voor presentatie houden en nog 8 pleitnota's schrijven voor donderdag ochtend maar dat kan dus pas vanaf woensdag....
Gaat tas en zinzi wel samen dan? hihi zins kan een behoorlijke bitch zijn En over sharon der verjaardag volgens mij was t vanaf een uur of half 9 dacht ik??! Ik weet verder eigenlijk ook niet wat ze voor de verjaardag wil hebben :S