Ik bedoel, voor die opleiding die ik wil moet ik in januarie al gaan kijken, en naar bijeenkomsten, en me inschrijven
!Wat wil jij gaan doen
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
? Jane_ schreef:Geen zorgen ik heb wel een vriendje voor je van 1.98
Melanie_B schreef:Dan kennie maar nét onder de deur door!
Sabinee__ schreef:Ik wil écht niet xD.
Ik bedoel, voor die opleiding die ik wil moet ik in januarie al gaan kijken, en naar bijeenkomsten, en me inschrijven!
Wat wil jij gaan doen?

.
. Sabinee__ schreef:Creatieve Therapie ; door middel van beeld, dans, muziek communiceren met mensen .
Like, getraumatiseerde kinderen die door een tekening laten zien wat er is gebeurd .. en zoveel meer.
. Sabinee__ schreef:Paardenhouderij is wel écht cool.
Melanie_B schreef:Sabinee__ schreef:Ik wil écht niet xD.
Ik bedoel, voor die opleiding die ik wil moet ik in januarie al gaan kijken, en naar bijeenkomsten, en me inschrijven!
Wat wil jij gaan doen?
Had zelf gedacht aan GroenhorstCollege, paardenhouderij.
Maar ik heb dit jaar geen wiskunde meer, dus dan gaat dat heel moeilijk worden. En ik weet eerlijk gezegt ook nog niet echt wat ik van die studie moet denken, heb er nog niet voldoende over gehoord.
Denk nu aan de SPW, iets met kinderen. Ik wil in iedergeval érgens een diploma van hebben, en dan zie ik vanzelf wel waar het schip strandt.
En jij dan????

Emmaa_ schreef:Je hebt ook andere paardenhouderij hé Mel.

Flevolander schreef:kan je geen niveau 3 doen dan Melanie?

Melanie_B schreef:Sabinee__ schreef:Paardenhouderij is wel écht cool.
Ik heb er een dubbel gevoel over. En mede omdat ik niet de juiste en voldoende informatie erover weet..
Maar omdat ik geen wiskunde heb, voelt het voor mij net als 'Een papiertje halen om een stal uit te mesten'. Snappie? Niet naar bedoelt ofzo hoor..
En daarvoor hoef ik geen papiertje te hebben..

? Jane_ schreef:Jane_ schreef:Geen zorgen ik heb wel een vriendje voor je van 1.98Melanie_B schreef:Dan kennie maar nét onder de deur door!
hahah of 1.95 ik weet et niet.. maar Emma tis me beste vriendje dus moeten we wel delen hoor
P_Tries schreef:Ik kan je vertellen dat de wiskunde die je krijgt vrij makkelijk is..
Er zijn bij mij in de klas ook meiden geweest die 2 jaar daarvoor pas wiskunde hadden gehad, en nu weer moesten beginnen..
Tsja, even dorzetten en dan is het mooi te doen..
Ik kan de opleiding alleen maar aanbevelen als je het écht wil..![]()
Melanie_B schreef:Sabinee__ schreef:Creatieve Therapie ; door middel van beeld, dans, muziek communiceren met mensen .
Like, getraumatiseerde kinderen die door een tekening laten zien wat er is gebeurd .. en zoveel meer.
Wauw.. Heftig. Maar lijkt me een super mooi, maar ingrijpend beroep.
Wel een beroep wat voor jou in de wieg is gelegd denk ik. Jij bent een heel rustig persoon, waar goed mee te babbelen valt.
.
.
. 

.. Melanie_B schreef:P_Tries schreef:Ik kan je vertellen dat de wiskunde die je krijgt vrij makkelijk is..
Er zijn bij mij in de klas ook meiden geweest die 2 jaar daarvoor pas wiskunde hadden gehad, en nu weer moesten beginnen..
Tsja, even dorzetten en dan is het mooi te doen..
Ik kan de opleiding alleen maar aanbevelen als je het écht wil..![]()
Maar weetje wat ik zo moeilijk vindt achter die opleiding..
Ik blijf mij dan afvragen... Wat kán je allemaal als je dat papiertje hebt?
Wie garandeert je dat je op een stal kan werken? Wat krijg je voor dat studeren terug? Want in de paardenwereld weet je het immrs nooit, dus dat vraag ik mijn eigenlijk een beetje af..
Emmaa_ schreef:Jaaaa dan gaan we hem gewoon delen
Maar mijn vriendje moet wel echt langer dan mij zijn, ik vind het zo hinderlijk als iemand kleiner dan mij is
Wordt nog een hele zoektocht
.
.
Emmaa_ schreef:En ik ben nog niet eens uitgegroeid.
Ik word tussen de 1.80 en de 1.93, geen kleintje dus
Wil je een manege? of handelsstal ofzo? op een manege ben je de hele dag bezig met mensen leren rijden, paarden netjes op stal hebben en het goed te laten verlopen.. 
K wil zo ruilen met je nicht..
.
.