. Mijn computer doet af en toe een beetje sloom en dan druk ik maar een paar keer op versturen. En dat ding maar zeggen 'één keer klikken is voldoende'. Ahum
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Mijn computer doet af en toe een beetje sloom en dan druk ik maar een paar keer op versturen. En dat ding maar zeggen 'één keer klikken is voldoende'. Ahum

ATE schreef:zo de kijk dag zit erop heb 10 kijkers gehad vandaag hopelijk ook een echte koper

Tytje schreef:Leuk Xan, dat je meedoet. Ik kom misschien wel even kijken. Wat doen er veel mee zeg!

ATE schreef:zo de kijk dag zit erop heb 10 kijkers gehad vandaag hopelijk ook een echte koper
(al is er nu helemaal niemand online
)
. Vandaag gewerkt tot 16:00 uur, daarna Erik nog even geholpen met de vloer. Liquita is heerlijk verwend door Sandra, dus daar had ik vandaag geen omkijken naar
.
. meelen schreef:Ja, eigenlijk zijn we 2 dingen tegelijk aan het doenBen je twee dingen tegelijk aan het doen Liquita?
Of ben jij aan het behangen en EriK de vloer aan het leggen?!
Wat voor een vloer zijn jullie aan het leggen?
. Van het een komt het ander. Toen we de meubels aan de kant hadden voor het leggen van de vloer, bedachten we ineens om ook maar een nieuwe behangetje te gaan halen. De ene helft van de kamer is nu nieuw en de andere helft van de kamer is "oud". De vloer is een soort laminaat/parket. Het is echt hout maar dan met een kunststoffen bovenlaag. Er zit net zoveel onderhoud aan als laminaat. Alleen schoon houden dus.ATE schreef:Gezellig dat je er weer bentzo ben ik ook weer eens heb niks gelezen heb ff geen zin in hahahahaha als er echt iets belangrijks is hoor ik het wel ben nu ff via internet via de buren van me dinsdag heb ik weer eigen internet jeetje heb wel gemist hoor hahahaahhaha hoe bedoel je verslaaft
.xan schreef:3 x prikken!!!Xandra heeft vandaag 3 x een prik gehad met antibiotica.
De DA kon niet meteen goed prikken![]()
dus het moest steeds over,
toen op het laatst maar in haar bil. (wat dus niet zo leuk is)
Ze heeft een bacteriële infectie bij zich, en dat uit zich in schilferingen en plekken
en korsten op haar achterbenen. Alle huis-tuin en keukenmiddeltjes hielpen niet meer.
En ik had niet het idee dat het mok of mijt was.
Gelukkig had ik dat goed bedacht, morgen komt de DA terug, dan moeten we waarschijnlijk
een paar keer een soort pasta geven. ????? En ze gaat een kweek maken.
Ben benieuwd.
arme Xandra. Tytje schreef:Hoi iedereen!
Meelen wat super dat jullie vrijwilligerswerk erbij gaan doen!
Bij de volgende wedstrijd van Veldt zitten wij in Center Parcs. Dat kan nu ook, want Valentino staat overdag op het land en heeft het reuze naar zijn zin. De oestopaat was vanmorgen bij Val geweest en ontdekte toch een scheef werveltje in zijn rug. Dat heeft hij recht gezet (au!). Nu mag ik 2 dagen niet rijden.
!!! Succes met z'n rug
.Yinari schreef:Hahaha....Oh pardon. Mijn computer doet af en toe een beetje sloom en dan druk ik maar een paar keer op versturen. En dat ding maar zeggen 'één keer klikken is voldoende'. Ahum
.ATE schreef:10 kijkers? dat is niet slecht. Ik duim echt voor je dat er een koper voor je bij zit.zo de kijk dag zit erop heb 10 kijkers gehad vandaag hopelijk ook een echte koper
).

. Nu moeten we nog plavuizen uitzoeken voor in de keuken. Ik vind mijn huidige gordijnen net echt bij het behang passen, en het bankstel is toch eigenlijk ook aan vervanging toe. Kortom het wordt een hele metamorfose
. LIQUITA schreef:Hier een kleine indruk van ons "nieuwe" huisje (niet schrikken).
Aan de andere kant komt er een effen behangetje op de muur, maar misschien wel met af en toe 1 baan streep er tussen. Nu moeten we nog plavuizen uitzoeken voor in de keuken. Ik vind mijn huidige gordijnen net echt bij het behang passen, en het bankstel is toch eigenlijk ook aan vervanging toe. Kortom het wordt een hele metamorfose
.

. Maar dan ben ik nog op tijd om je heel veel succes te wensen
. xan schreef:Xandra heeft vandaag 3 x een prik gehad met antibiotica.
De DA kon niet meteen goed prikken![]()
dus het moest steeds over,
toen op het laatst maar in haar bil. (wat dus niet zo leuk is)
Ze heeft een bacteriële infectie bij zich, en dat uit zich in schilferingen en plekken
en korsten op haar achterbenen. Alle huis-tuin en keukenmiddeltjes hielpen niet meer.
En ik had niet het idee dat het mok of mijt was.
Gelukkig had ik dat goed bedacht, morgen komt de DA terug, dan moeten we waarschijnlijk
een paar keer een soort pasta geven. ????? En ze gaat een kweek maken.
Ben benieuwd.
xan schreef:Heey Sandra![]()
![]()
![]()
Ook weer ff aan het bokken ???

LIQUITA schreef:Ach ja natuurlijk. Maar dan ben ik nog op tijd om je heel veel succes te wensen
.
SUCCES EN ZET HEM OP !!!!!!
xan schreef:Xandra heeft dus ook last van mijt![]()
Ik heb vanavond haar hele achterbenen moeten wassen/boenen met een vies spulletje en dat over 10 dagen weer doen.
Ate: ik denk dat jij jouw ate z'n benen ook even na moet kijken, want zo op een afstandje ziet dat er ook niet echt florisant uit. Het ziet er erg hobbelig uit. Ik heb niet gevoeld, dus dit is even mijn eerste indruk.
Ik hoorde dat Sire er ook last van heeft en Sproet er ondertussen van is verlost !!!
Heb dus ook vandaag maar alle borstels in een sopje gedaan.
_sandra schreef:xan schreef:Heey Sandra![]()
![]()
![]()
Ook weer ff aan het bokken ???
gezellie toch?
xan schreef:Tjemig Sandra dat is echt een schrikverhaal.
Bah, lijkt me doodeng.
Goed dat ik dat niet wist, ze kreeg vandaag weer een prik.

_sandra schreef:schijnt haast nooit voor te komen, maar ja dat treffen wij weer he!!! kan bij ons nooit normaal.
_sandra schreef:xan schreef:Tjemig Sandra dat is echt een schrikverhaal.
Bah, lijkt me doodeng.
Goed dat ik dat niet wist, ze kreeg vandaag weer een prik.
schijnt haast nooit voor te komen, maar ja dat treffen wij weer he!!! kan bij ons nooit normaal.

_sandra schreef:word vlgde week prachtig weer , dat word veel buiten rijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!