Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:ik ga slapen moet vroeg op moet boodschappen doen en dan werken kon geen vrij krijgen ivm pasen K*t zooi
sybje schreef:en je bent niet de enige slaap lekker
hoor

was echt een lekker ritje
want hij bleef ook echt steeds extra gas geven!! bahh
vandaag weer lekker weer
dus lekker naar stallie

zal allemaal wel goed gaan gister waren ze ook allemaal braaf 
heel ver achter op de foto zie je pina rennen
Jetta schreef:Zo..

!
En lekker hard gegaan !

)
)
Meneertje reageerde er niet eens op 
Binar schreef:Weer een heerlijk paardendagje achter de rug..![]()
Met Ko in de bak gereden en dat ging echt superlekker. Ko was goed voorwaarts, lekker rond en licht in de hand. Aanspringen galop gaat ineens weer stukken beter!! (missch door het buiten galopperen?? Donderdag weer wat stukken gegaloppeerd en ik heb gisteren bijna het halve park gegaloppeerd zodat hij lekker moe was voor de wei)
Ik heb op advies van Mike het sloffie erbij gepakt voor de linkergalop. Jammer dat hij dat al niet veel eerder heeft gezegd, want die linkergalop was nu dus ook stukken beter in de nageeflijkheid en had slofje redelijk los hangen!! (had hem aan singelstoten vast gemaakt, dus niet de "normale" manier!)
Er kwamen nog grote trekkers incl zo'n mestkar erachter heen en weer door de bak gereden.. Ko is "trekker incl mestkar-proof" hoorMeneertje reageerde er niet eens op
Biz was buiten ook lekker relaxed. Hij stapt echt beter weg, niet zo stijf en redelijk vlotjes...iets meer gedraafd en 2x galoppie gedaan (mini stukje en een iets langer stukje)
's middags lekker op de wei gehad en de heren hebben zich weer keurig gedragen![]()
Ga nu lekker benkhengen