Zo, het seizoen is alweer begonnen en de eerste wedstrijden alweer op de agenda.Dus even een SCHOP in dit topic...Iedereen hier ook zo blij met weer de nieuwste reglementen???(Kledingvoorschriften etc.)
Ik doe dit jaar ook weer mee Gelukkig is het NK bij ons op de manege. Ik zit namelijk midden in mijn examenjaar. En het NK valt natuurlijk precies midden in mijn exames Wat is er eigenlijk veranderd aan de regelementen??
Ja ik rij op mijn eigen pony.Verder rijden er nog 2 in onze groep op eigen pony's en de rest op manege pony's
Haha hele ondervraging (maakt niet uit hoor )Ik weet niet welk ras mijn pony is. Zijn ouders zijn onbekend.
oke ik rij zelf met mijn eigen haflinger in de paardencaroussel moet je maar kijken op me profiel staan er een paar fotos van
Aan de kledingvoorschriften is toch niet heel veel veranderd?Ik ben in ieder geval wel heel blij dat je niet in alle kleuren van de regenboog mag starten, zoals dat wel bij de dressuur is.
liberty schreef:nee En je weet wel waarom denk ik Dat is balen voor jullie, ik las net de regelmenten door.Ik moet trouwens de cursus gaan volgen zie ik.Heb me gelijk maar aangemeld.
Heb net op de site van de VCN gekeken, maar kan niks ontdekken over gewijzigde kledingvoorschriften. Waar is dat te lezen?Ben wel benieuwd.
_Natasja_ schreef:Dat is balen voor jullie, ik las net de regelmenten door.Ik moet trouwens de cursus gaan volgen zie ik.Heb me gelijk maar aangemeld.Is gewoon niet leuk