Iriis_ schreef:Ohhh slimm!![]()
Ik heb vandaag lekker veel snoep gekocht
dat ben ik dus vergeten
wahaha noujah plunder hier de vooraadkast wel haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iriis_ schreef:Ohhh slimm!![]()
Ik heb vandaag lekker veel snoep gekocht
dat ben ik dus vergeten
wahaha noujah plunder hier de vooraadkast wel haha
HELder schreef:Haha, JT2 is alweer actief zie ik!Zijn jullie allemaal al een beetje uitgerust? Ik wilde eigenlijk om 10 uur al in bed liggen, maar inmiddels is het 12 uur geweest en zit ik nog steeds op Bokt.....Maar ik vond het echt een topweek! De eerste week van deze zomer was echt heel geslaagd dankzij jullie! (en de paarden natuurlijk!)
De foto's staan inmiddels op mijn computer en ik stuur ze zo snel mogelijk naar jullie toe als het lukt. Slaap lekker; ik ben voor morgen rond een uur of twaalf niet meer actief ben ik bang![]()
xxx Helen
@ Anneke: Ben jij een nichtje van Ilse dan? Ook toevallig! Konden jullie niet samen komen?
en als je race't moet je natuurlijk de verlichte zit goed aan kunnen nemen..
.
ik ga ook vandaag Shennaa maar volgends mij is dat nie echt een probleem je moet het dan gewoon dnek ik even zeggen tegen de begeleiding ik spring heel af en toe een lage hindernis en dat is gewoon meezitten en gaan ze zullen de hindernissen denk echt niet super hoog hebben
Nou ik zie je straks
Shennaaa schreef:Ik heb een vraagje ik ga er vandaag heen heb er super veel zin in, aleen zit met een klein (?) probleembje..
IK HEB NOG NOOIT GESPRONGEN.
Is dit een groot probleem?
Aangezien ik hoorde dat je springparcoursje krijgten als je race't moet je natuurlijk de verlichte zit goed aan kunnen nemen..
. je krijgt idd een springparcourseje in de crossweides
egt super leuk, maar als je het dan nog steeds spannend vind kan je altijd met z'n 2en het parcours afleggen
dat is geen probleem.
. Als het kan probeer Red Bull
egt een geweldig paardje
, maar ik weet niet of hij mee mag lopen, want hij heeft vorige week ook al met mij op z'n rug een JT moeten lopen
. Tess_Liss schreef:Shennaaa schreef:Ik heb een vraagje ik ga er vandaag heen heb er super veel zin in, aleen zit met een klein (?) probleembje..
IK HEB NOG NOOIT GESPRONGEN.
Is dit een groot probleem?
Aangezien ik hoorde dat je springparcoursje krijgten als je race't moet je natuurlijk de verlichte zit goed aan kunnen nemen..
De hindernissen zijn egt niet hoog. Bijna alle paarden kunnen goed en braaf springen. Ik zou het wel even zeggen tegen je begeleiding, zodat ze er rekening mee kunnen houden. Maar dat komt wel goed hoor. je krijgt idd een springparcourseje in de crossweides
egt super leuk, maar als je het dan nog steeds spannend vind kan je altijd met z'n 2en het parcours afleggen
dat is geen probleem.

. je krijgt idd een springparcourseje in de crossweides
dat is geen probleem.[/quote]
je krijgt nog een soort mini springlesje.

hoop dat het in week 5 wel droog blijft,maar ik denk het wel
volgens mij is alle regen die in de wolken zat er dan al uit
hestr schreef:x_elisa schreef:Jaaaa, zou egt te moooi zijn met de hele groep...
en dn met Marlou en Helen als begeleiding!
Dus jy zat op Meidur![]()
Was ie nog af en toe vervelend
?
Nog maar een weekje dan kan ik hem eindelijk weer zien
Citaat:Meidur, kan die vervelend zijn..?![]()
hy was heeel lief, is alleen heel bang met politietraining, en rent soms de mais in als er een heel eng karretje langs komt![]()
Maaar 't was egt zoo leuk op hem.. egt een heel stoer paardje,

.
. _Lisanne schreef:Desie is heel braaf en springt heel makkelijk.
Je hoeft haar alleen maar te sturen en de rest doet ze zelf.
Verder weet ik het niet, Dees is t enige paard waar ik daar op gesprongen heb.
) Shennaaa schreef:Citaat:Meidur, kan die vervelend zijn..?![]()
hy was heeel lief, is alleen heel bang met politietraining, en rent soms de mais in als er een heel eng karretje langs komt![]()
Maaar 't was egt zoo leuk op hem.. egt een heel stoer paardje,
Welke paarden zou je mij aanraden
Ik heb nog nooit gesprongen, en safety go first
Ik hoef niet al te snel ben al blij als ik heelhuids zaterdag thuis kom