Of voor hoelang we ook maar gaan...Hé Lupi
, heb jij het telefoon nummer of msn van Ellen toevallig voor me? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Of voor hoelang we ook maar gaan...
, heb jij het telefoon nummer of msn van Ellen toevallig voor me?

. Dus Aranka bevalt nog steeds? Ha, ik had niet anders verwacht. Je kan best eens gelijk hebben dat ze goed zal lopen op een dubbel gebroken bitje, het valt iig altijd te proberen.

) nog willen zien:
) beter opgevoed dan die van jou Rianne
Ze gaat keurig aan de kant, als ze weet wie de leiding heeft gaat ze niet boven op je staan, etc. Ze is gewoon fris, zijn ze in Bears ook als ze voor het eerst naar binnen moeten en dan alleen een half uurtje buiten mogen
(en dan niet eerst ff losgooien hea, gelijk langs de kinderboerderij stappen) 
Maar daar leer je snel genoeg van
Ze zou die Fries gaan verzorgen en wilde zondag haar longeren om te kijken hoe het ging. Paard gelijk aan de longeerlijn geklikt en geprobeerd een rondje te laten lopen, maar Tjitske was niet zo onder de indruk van Laura en vond de kabelbaan veel interesanter
Laura de bak uit, Lupi de bak in
Na afloop wilde Laura het toen brave paard niet naar stal brengen, maar na enige druk van mij (je wilde toch verzorgen?) toch maar gedaan, toen was ze bij Laura ook erg lief.

Hebben jullie ook al fotos van het rijden van Dironja, Kai en Aranka? 

JuuLePuuL schreef:Als je een trektocht wilt doen en een beetje leuke paarden wil hebben op een leuke, kwaliteitsmanege/stal krijg je toch wel iemand mee hoor...dat is dan verplicht en is een eis, vooral wanneer de stal/manege is aangesloten bij de KNHS. Je weet immers de weg niet en kent de paarden niet. Wij doen het ook niet, paarden verhuren aan onbekenden...
JuuLePuuL schreef:@ lied: Jaaaa het rijden ging echt super! Echt heerlijk gereden, de bak was wel wat nat maar goed...linksom gaat steeds beter en het tempo in draf wordt gelijkmatiger en Black begint echt goed aan mijn hulpen te worden, rechtsom is zn moeilijk kant maar daar werken we aan. In het begin was ik veel meer in de stap bezig maar ben nu al meer in de draf aan het oppakken en dat is zo fijn! Fijn dat hij meer looplust begint te krijgen, alleen jammer dat ik volgende week Black niet rijden kan...
Leuk dat je ook nog hebt gereden!
Ik heb nog geen foto's van het rijden met Kai jammer genoeg, zal de komende week er ook niet van komen. Als hij weer beter is, dan misschien wel!