Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:33

jarno schreef:
Binar schreef:
Ik weet niet precies of iedereen al op de hoogte is, de meeste weten het al, maar ben ff beetje kwijt wie wel en wie het nog niet weten.... Bloos

a.s. vrijdagavond wil ik even een kleine bijeenkomst voor de groepsrit, zodat we eea even kunnen bespreken en groepen kunnen indelen

mag ik er ook bij zijn Haha! waarschijnlijk een chaufeur haha

haha, nou je mag er van mij bij zijn, maar het is eigenlijk meer voor de mensen die ook echt met hun paard gaan rijden/wandelen Haha! Haha! Wil je notuleren??? Koe

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:39

hahaha Haha!

Ik ben er morgen ook rond 9 uur pas.. anders ga je gewoon lekker paardjes knuffelen tot wij er zijn Syl, we zijn toch wel met genoeg mensen zo aan die lijst te zien Lachen

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:21

Ik heb me voor morgen ochtend opgegeven ....maar ik kan morgen ochtend niet sorry sorry sorry!!! Morgen avond kom ik wel ik kan morgen ochtend wel maar dat is dan pas veel later als 9uur...

Binnen halen is voor het donker las ik....rond 7uur ofzo?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:41

Maakt niet uit Vera, morgenochtend komen we om in de mensen Haha!

Geen idee hoe laat ze sávonds naar binnen gaan, dacht eerst ook rond half 7 of 7 uur maar de enige twee dagen dat ik er ook was was het eerder dus durf het niet te zeggen.

Anita wat erg zeg een hele emmer!
Toen ik nog aan het heen en weer rijden was met witkalk heb ik ook weleens gedacht toen ik over een hobbel reed (niet al te zacht natuurlijk) van ojee.....als dat maar goed gaat....gelukkig wel en nu is het bij jullie toch mis gegaan!!Hoop dat je alles eruit krijgt.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:44

Een auto wit aan de binnenkant, is weer eens iets anders.

Nee hoor, kan me echt voorstellen dat het een enorme paasei is in de auto nu

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:46

hee john....ik was wel optijd weg heh vanavond...Lachen

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:48

EHMMMMMMMM, ja volgens mij wel, ik zag je in de tuuttuut zitten toen wij thuis kwamen

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:49

oh waren jullie dat haha....ja denk ik blijf even wachten kijken wie het zijn(je weet maar nooit) maar kon niks zien haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 22:11

Hallo
Nou auto van Aman weer redelijk schoon,straat prullebak enz. alles weer onder controle.Komen mijn moeder en der vrijer ook nog op visite.Niks geen rustig avondje meer.Ben nu doof aan 2 oren.Tjonge jonge kunnen die 2 kletsen zeg.Hun hele vakantieweek in een paar uur aan elkaar gekletst.HIHI.
Morgen kom ik de paardjes fijn binnenhalen enga ik eerst lekker uitslapen.Morgen ook les pffffffff.Vermoeiend hoor.
En Aman komt wel op vergaderingetje vrijdagavond.Die gaat Joepi woensdag,donderdag,vrijdag en zaterdag doen.Ha eindelijk rust.Ze moet oefenen voor de groepsrit.
Heb van Marion nog leuke foto van Evita en Joepi gehad,toen mevr. en men. elke keer uit het land ontsnapte en als 2 sulletjes in de rijbak stonden.Domoren.
Jammer dat Karin niks over stoute Spettertje heeft vertelt,ben toch wel nieuwschierig.Hoop dat als Sara gereden heeft er wel op is blijven zitten.truste iedereen.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 06:58

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 07:04

Hoi

Kon niet op de comp gisteravond dus vandaar Anita dat je nog niets gehoord had. Huilen
Ik ben idd gisteren met de klikker en een broekzak vol met brokjes het land in geweest. Hij hoorde de klik en wilde wel komen maar durfde niet goed. De eerste brokjes heeft hij heel voorzichtig gepakt en hij kwam wel steeds dichterbij. Uiteindelijk kon ik hem weer aaien en ja .....toen voorzichtig het halster omgedaan en hem meegenomen. Ben ik even blij dat hij op de clicker getrained is in dit soort gevallen. Knipoog
Willen de mensen die hem binnen halen 's avonds aub niet meer naar zijn hoofd graaien, laat hem maar hij loopt wel mee terug. Anders weet Noush wel wat ze moet doen maar aub niet meer graaien naar zijn hoofd. Hij is nu kopschuw in het land doordat meneer op visite ging in diverse weilanden en hem bij zijn hoofd hebben gepakt.
Verder heeft Spetter er weer een nieuwe fobie bij......beugels.... Frusty die dingen zijn wel zooooo gevaarlijk. Dit komt natuurlijk omdat Zara eraf gevallen is Knipoog en hij is gaan rennen en de beugels zijn gaan klapperen. Ik ga hem deze week longeren met zadel erop en uiteindelijk met losse beugels. Er is weer flink werk aan de winkel voor mij. Wat een beessie is het toch ook hè...... Ik kom zo naar stal nog even mijn bakkie opdrinken en dan kom ik eraan. Tot zo.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 07:09

Hai hai,

even foto van vernaan en ik let svp niet op mij zit nogal naar voren haha, moet daar toch eens wat beter op letten wist niet dat het zo erg was.
Lijk wel of ik moet poepen joh haha o wat erg

gr shir

Afbeelding

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:12

Haha die Zeurlie.Ik zit juist weer teveel achterover.We mixen ons wel een beetje.Maar wat je ook goed kan zien is dat Banaantje achter de loodlijn loopt.Ik heb het niet over diep lopen ,maar van oor tot neus hoort een rechte loodlijn te zijn en het is nu een schuine lijn.Neus gaat teveel naar haar borst.
Ik wil ook nooit foto's,pffffffff dan is veel te duidelijk wat allemaal niet goed is.
Die Spetter,blij dat het weer goed gekomen is.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:13

Jippie, ik heb waarsch Diddles (oude) mentuigje verkocht!! Go jij! Go jij! Bokker heeft gisteren geld overgemaakt..nog even afwachten tot het binnen is, maar dat gaat vast helemaal goedkomen!! Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:23

Das mooi jij heb er toch niks meer aan en moet jij niet WERKEN muts hihi,ik ben net om 10.30 uur uit mijn bed gekomen,jeetje kan me niet herinneren zo lang geslapen te hebben.Aman ging trouwens weer kijken om op bokt te komen hoor.Hoop dat nu lukt.En die verf gister haha was net een film.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:28

AnitaJoeri schreef:
Das mooi jij heb er toch niks meer aan en moet jij niet WERKEN muts hihi,ik ben net om 10.30 uur uit mijn bed gekomen,jeetje kan me niet herinneren zo lang geslapen te hebben.Aman ging trouwens weer kijken om op bokt te komen hoor.Hoop dat nu lukt.En die verf gister haha was net een film.

Ja ik moet idd werken, maar hing ff in de wacht bij een maatschappij.. ik kan dan verder toch ff niets doen, dus.. Clown

Enneh, als het Aman nou nog niet lukt, dan moet je het maar ff laten weten,ok??

Heb je geen foto's gemaakt van die verf?? voor en na hihihi Clown

Echt irri, wij mogen mobiel niet meer aan van baas.. (nieuwe regel, ik doe het lekker toch niet Bloos ) Ik heb hem dus gewoon aanstaan, maar geluid uit. Ik ben vanochtend al 2x gebeld met onbekend nr., echt balen, kan/mag niet oppakken, dus weet ik dus niet wie me probeert te bellen Bloos (ik mag natuurlijk niet oppakken)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:33

straks in je pauze kan je terugbellen,je heet toch geen Madje haha.Alleen belangrijk als om je paarden gaat en dat is het niet.Heerlijk niet naar mijn werk en geen paarden buitenzetten.Ga nu mijn huis doen ,eten koken en met hondje de polder in en dan vanavond zweten in de les pfffff,beeeeeeeeetje spijt van.Haha

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:39

fijn dat ie verkocht is!!

Ik ben ook wel benieuwd naar die foto van Eviet en Joepie in de bak *LOL*

Het is te merken dat het weer echt koud begint te worden, Evita kwam vanochtend ineens heel moeilijk haar stal uit Ach gut Maar snel weer een pot glucosamine voor haar bestellen! En dan zie ik weer allemaal leuke dingetjes bij de paardendrogist... Vork

haha mevrouw is trouwens helemaal verliefd op Regina.. ineens..
Ze is ontzettend hengstig en kiest dan altijd een slachtoffer uit, een merrie dit keer Tong uitsteken
wel leuk hoor, ze staan ineens helemaal samen op het land en Regina doet lief tegen haar.. Evita doet wel een beetje achterlijk, die staat steeds heel onderdanig te "smakken" Clown

Ik ga nu echt ff aan de studie Nerd

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:45

AnitaJoeri schreef:
straks in je pauze kan je terugbellen,je heet toch geen Madje haha.Alleen belangrijk als om je paarden gaat en dat is het niet.Heerlijk niet naar mijn werk en geen paarden buitenzetten.Ga nu mijn huis doen ,eten koken en met hondje de polder in en dan vanavond zweten in de les pfffff,beeeeeeeeetje spijt van.Haha

Aniet, ik kan toch niet terugbellen als ik geen nummer heb Haha! en voicemail is uitgeschakeld, dus daar kan die persoon ook niet inspreken of ik wil terugbellen Gestoord

Gekke Eviet!! In love met Regina hahaha, maf paard heb je toch ook he!!

Wat zouden jullie trouwens doen?
Ko's been is nog steeds dik. Na het land is het been wel een stuk dunner maar nog wel iets dikker dan andere been, kogel blijft wat warmer.
Zouden jullie eerst DA laten komen of meteen door naar kliniek voor scan?? Ik zit een beetje te twijfelen....
Als ik da laat komen dan moet Ko waarsch paar weekjes rustig aandoen, en moet ik daarna missch alsnog naar de kliniek voor een scan..Pfff, ik weet het niet....

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:00

Hij heeft het nog niet zo lang, toch? Een weekje ofzo?
Als het al vooruit gaat zou ik niet meteen een scan laten doen.. Tenzij hij erg kreupel loopt, maar dat is niet het geval toch?

Ik zou gewoon lekker rust geven en koelen, dat is toch het advies dat je hoe dan ook krijgt Knipoog Als het dan niet beter wordt zou ik zelf meteen naar de kliniek gaan, want ik vind dat ze bij kreupelheid zelf zo weinig kunnen doen op stal (ja kijken hoe hij loopt, niet goed.. duhh Tong uitsteken )

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:04

Ja, nu klein weekje.. er zit een (hele) kleine verbetering in, maar niet heel veel eigenlijk, been blijft gewoon wat dikker en warmer
Nee hij loopt niet kreupel, alleen ietswat onregelmatig!

Afspuiten doe ik al! Ik zet hem nog wel op het land, omdat beentje dan toch nog wel dunner wordt.. rennen doet hij nu toch niet echt meer...alleen soms bij binnenhalen, rent hij ff naar voren, maar verder staat hij gewoon rustig

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:20

zou zo nog ff doorgaan,denk dat Ireen gelijk heeft.Joepi had Afgelopen winter zijn linkervoorbeen.Ook week of 3, 4 last gehad en daarna over.Ik heb hem zelfs niet stilgezet.Denk dat land goed is voor hem .Soms ff wat meer geduld
En Ireen dat arme paard,het is gewoon aan gebrek van een leuke man hihi
Foto Evita en Joepi gek hoor lijken wel 2 ezels.
Ik heb ook weer dikkere deken op mijn bed gelegd,heb het ook koud gehad,dus Ik begrijp wel dat ze strammer haar stal uit kwam.Gaat toch winter worden hoor.Ga zo ook mijn winterjas voor op de brommer opzoeken

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:23

nou vanmorgen weer gezellige boel.. Haha! .caramba kwam ff op visite bij onze ruinen....ach beer vond hem zeeeer interessant en dox werd nogal op gewonden en probeerde steeds moonlight te bespringen en dat accepteerde heli niet en beer en caram waren maar aan het rennen en sil en ik moesten echt zo wild met onze arme staan te zwaaien want ze kwamen gewoon recht op ons af lopen. Tong uitsteken Ach gut
Wij waren het land aan het doen en ik had mijn hondjes meegenomen en die liepen ook los in het land en die gingen ook mee rennnen met beer en caram.
Kortom was nog al zooitje geworden...sil en ik zijn er toen we klaar waren hard uit gerend en geprobeerd mijn lieve hondjes te roepen...nou komt die grote wel..maar die kleine is nogal niet opgevoed zeg maar...die vond het alleen maar leuk zo rennen door de plassen!! Bloos
Maar uiteindelijk is hij ook gekomen en nu staat alles weer rustig gelukkig! Knipoog

Nou ik ga zo ook werken...kom vanavond mel ophalen dus misschien zie ik iemand dan nog...anders morgenochtend en morgenmiddag.

Bah..moet morgen naar de tandart om 11.20 uur...kroon verlegging ieeehhhhh.....gaat eerst een stuk van mijn tandvlees wegsnijden en dan weet ik wat dan....heb er echt zin in!! Huilen Huilen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:27

haha gezellig zooitje en ik maar slapen hihi.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:32

ja ja jij maar slapen....

@zeurlie...Nou het lijkt wel of je al in je broek gesch*eten hebt hoor als ik zo kijk naar je foto hahahahahahahahahh Haha! Haha! Haha! Gestoord