Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sharon_Jims schreef:Ohoh is straks de peen op gaat ie de trailer niet meer op!
Vanavond Springen en Cynthia krijgt ook les vanavond om 20.45!
mo_van_dijk schreef:Sharon, hoe ging de les van Cynthia? Ben echt benieuwd. Vind het echt een leuk paard!
Lida, sorry dat ik het zeg maar als ik zie hoe je met Flurk bezig bent met trailerladen vind ik eerlijk gezegd een beetje tenenkrommend. Waarom doe je het niet eerst gewoon met Jan samen en zonder voer. Volgens mij neemt hij je zo enorm in de maling!
Sharon_Jims schreef:Gelukkig staat je krukje er nog! Die gebruik ik lekker met opstappen!
Lida zag gister Imke rijden pfoe zeg die had een hele kluif aan Flurk! Sjonge jonge wat was hij weer bezig zeg kleine donder!
Ach joh als de worstels op zijn ga je toch op de appels over....
mo_van_dijk schreef:Hoe bedoel je dat je er helemaal alleen voor staat lida? Er zijn genoeg mensen op stal die je denk ik wel een keer willen helpen. Als Flurk er eenmaal een paar keer in is geweest kan je het daarna alleen gaan proberen. Dan heeft hij er in ieder geval al ingestaan!
Heb je het tussenschot opzij of er helemaal uit? Het deurtje voorin opdoen helpt vaak ook zodat er meer daglicht in de trailer komt.
Ik heb je eigelijk alleen nog maar de trailer zien wegzetten en niet oefenen. Nou, als je hulp nodig hebt en ik ben op stal, moet je maar even naar me toe lopen!!
Echt superleuk voor Cynthia!!!