haha en dat schakelen moet ook nog beetje oefenen, maar als der een vreemde naast zit die me op me vingers zit te kijken dan lukt t denk k niet meer We zien wel..
komt wel goed joh Bij mn zus dr eerste les hoefde ze alleen maar te sturen...
Lin; kan ik misschien donderdag even langskomen? Ik moet rond 5 uur wel weer thuis zijn, omdat ik om 6 uur moet werken, en dan moet ik nog eten enzo... Maar kan dat?
Ja ik kan de hele dag tót 5 uur Of nouja, dan moet ik al thuis zijn Ik moet trouwens wss ook nog even naar de mediamarkt... Zowel mn oordopjes van mn mp3-speler als de boxen van mn computer zijn kapot Roep maar een tijd, dan roep ik wel terug of ik kan
Haha ja dat kwam niet door mij maar daardoor moest ik wel op die dijk naar zwartsluis keren.. was meteen alles in 1 keer Baal wel dat ze pas zo laat (begin sept) pas weer examen plaatsen hebben..
ok nee dan kom ik naar jou Maar omdat je nog naar zwolle zou gaan misschien enzo Dacht ik van; goh miss kan je hier langs komen Maar vind het ook wel leuk om naar jou te komen hoor! Daar nie van Ehm... Uur of 1 bij jou?
Blegh ging koekjes maken En moest in 'etappes' omdat niet alles in 1 keer paste... maar de eerste lading was echt smerig