Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 21:10

Vroeger werd ik gewoon overal ingestopt, of het nou wel precies paste of niet Tong uitsteken
Nu is dat wel anders, nu pas ik niet zoveel meer (en vind veel ook niet mooi tegenwoordig)..

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:19

Ik liep vroeger altijd en eeuwig met afzakbroeken... Maar van mijn moeder moest het wel goed zitten. Ik moest het namelijk ook nog echt aantrekken Schijnheilig

hihi, foto's van mini-annemarie? (toen ik nog heel klein was trokken ze trouwens ook vanalles over mijn hoofd hoor Knipoog )

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 21:20

Ik heb zo geen foto's bij de hand, misschien kan ik wel eens iets uploaden.
Afzakbroeken had ik toen ik heeel heeeel klein was geen last van, mijn moeder maakte altijd broekjes met van dat eeuwige elastiek erin Clown

Edit; maar dan praten we wel over heeeeeel lang terug.
Ik heb heel lang een sweatshirtentijd gehad geloof ik, en ook een roze-paars tijd... en tsja, nu ben ik geen van beiden.

Edit; *beseft zich nu dat niemand behalve Marjolein mij ooit in normale kleren heeft gezien hier...
Laatst bijgewerkt door Annemarie op 27-11-06 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:24

Mijn moeder heeft ooit ook wel kleding voor mij gemaakt. Maar toen was ik kleiner. Verder, ik haatte riemen en ik was nooit zo breed, dus ik stond altijd maar te hijsen aan die broeken...

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:27

hihi, ik zal maar niet beginnen over hoe ik er in de jaren '80 bijliep, ja kindertjes, dat was toen jullie nog in het ei zaten Haha!
Maar foto's van kleine Lamoenbokkertjes wil ik wel zien Tong uitsteken

Kleding bestellen van internet zou ik niet zo snel doen. Behalve als het gaat om een shirtje met een onwijs coole opdruk ofzo.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 21:31

Ik was altijd breed zat, pas sinds de laatste paar jaar heb ik last dat heel veel broeken me af gaan staan aan de achterkant Nagelbijten / Gniffelen , dus een riem om dan maar.

In de jaren '80.. ik ben wel benieuwd hoe je er toen bijliep Tessel, ik heb geen idee wat de 'mode' toen was? Was het erg vreselijk?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:32

Nee, als Annemarie en ik foto's gaan plaatsen van onze mini-ikjes dan moeten jullie ook wel Knipoog
Of was het zo erg?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:37

Nou, housebroeken, leggings (en dan niet die hippe die ze nu hebben), oversized t-shirts, bretels, bandplooibroeken, overgooiers, tuinbroeken, overals (voor als je in de zandbak ging spelen), opzichtige jurken met ruches, schoudervullingen en voor de rest: hoge kuiven met gel (maar dat was meer van begin jaren '90), paardestaarten met wokkels, gympen (geen sneakers dus) enne, ja zo kan ik nog wel even doorgaan Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:39

gympen zijn hip Haha! (ooh en ik heb ook nog gewoon in tuinbroeken gelopen hoor. Zo'n schattige paarse Ja droeg iedereen die? )

Opzichtige jurken met ruches Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 21:40

Leggings, dat waren mijn eerste paardrijbroeken Ja
Van die hele dikke die je gewoon als broek aantrekt en niet onder zo'n 3-kwartbroekgeval.
Bandplooibroeken, overgooiers en tuinbroeken heb ik ook nog meegemaakt gedeeltelijk geloof ik Ja
Het klinkt iig erg fout, nu wordt ik nog meer benieuwd naar foto's *LOL*

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:41

Ik heb nog jaren rond gelopen met een grijze legging met blauwe bloemetjes. Toen wilde ik alles met bloemetjes Knipoog (later werd het ook mijn paardrijbroek ja ) (daar waren die dingen handig voor )

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 21:43

Ik had rood, blauw, bloemetjes, noem maar op *LOL*
Om het eens even in de groep te gooien; hoe zullen mensen eruit zien over 20 jaar?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:51

Oké hier komt het. Opdat moment is haar totaal uit. Iedereen is dus kaal, ze hebben super goede huid(on)vriendelijke middeltjes die zorgen dat je huid super strak wordt en blijft. Mannen dragen voornamelijk spijkerbroeken, maar dan wel gekleurde. Helemaal in voor de vrouw zijn jurken, ook heeft de Islam op een of andere manier de wereld toch volledig overgenomen dus zijn er veel burka's (maar wel hippe) te zien. Kale hoofden zijn ook bij de Islam gebruikelijk, als de baarden maar blijven staan.
Verder, nouja het ideaal beeld is uiteraard nog steeds ultradun, maar nu is dit mogelijk zonder anorexia. Er zijn afslankpillen in de omloop die uiteraard prima werken en anders kunt u het corrigerend-corset proberen. Het-is-misschien-lastig-ademen-maar-u-hebt-een-superfiguur!

OKé, ik sla door...

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 21:54

Whahaha geweldig! Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:55

ooh, dat wil ik ook weleens weten. Dan lachen onze kinderen ons uit als we vertellen dat we met heupbroeken en cowboylaarzen hebben gelopen (nouja, die laatste draag ik dan niet zelf, maar toch). Ik moet ook altijd lachen als mijn moeder vertelt dat toen ze boven een kapsalon woonde, iedereen naar buiten kwam met zo'n kapsel als dit:
Afbeelding
Zo hoog mogelijk met lekker veel spray Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:57

maar dat vind ik stiekem gewoon mooi Schijnheilig in van die ouderwetse films in elk geval...

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 21:59

Hahah, geweldige kapsels in oude films, maar voor nu, naah..

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:00

Lol Fen. Dan krijg je dat wij, jij en ik uit de vorige eeuw zegmaar, uitgelachen worden op straat omdat we nog vast willen houden aan oude gebruiken en dus ons haar laten staan Haha!
Nee, dat lijkt me niks. Geen kaal hoofd voor mij. Ik denk dat over 20 jaar de catsuits in zijn. Zo min mogelijk kledingstukken, maar wel zo veel mogelijk bedekt. We gaan namelijk weer terug naar de conservatieve tijd waarin we nog braa waren. Ja, dan kom je misschien uit op kale hoofden...dat is dan het nieuwe "sexy", als je geen blote schouders, buiken of benen kan laten zien!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:02

En daar passen de burka's dan ook weer bij! Alles bedekt maar stiekem geen ondergoed aan Haha! Haha! oeioei, wat erg Nagelbijten / Gniffelen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 22:06

Ook hoofddoekjes dan, je moet immers zoveel mogelijk bedekken, en anders vat je kou *LOL*

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:06

Ik ga koken, voordat m'n fantasie met me aan de kletter slaat Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 22:09

Eetsmakelijk Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:11

Zwartwitje schreef:
Lol Fen. Dan krijg je dat wij, jij en ik uit de vorige eeuw zegmaar, uitgelachen worden op straat omdat we nog vast willen houden aan oude gebruiken en dus ons haar laten staan Haha!
Nee, dat lijkt me niks. Geen kaal hoofd voor mij. Ik denk dat over 20 jaar de catsuits in zijn. Zo min mogelijk kledingstukken, maar wel zo veel mogelijk bedekt. We gaan namelijk weer terug naar de conservatieve tijd waarin we nog braa waren. Ja, dan kom je misschien uit op kale hoofden...dat is dan het nieuwe "sexy", als je geen blote schouders, buiken of benen kan laten zien!

Pling We gaan helemaal terug naar vroeger. Harnassen voor de boy's en prachtige lange jurken voor de jonkvrouwen... Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 22:13

en hypermoderne kastelen Ja

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:15

Ja en niet alleen voor de rijke mensen. Ze zijn er ook in mini-formaat.