Nu is dat wel anders, nu pas ik niet zoveel meer (en vind veel ook niet mooi tegenwoordig)..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 

, dus een riem om dan maar.
(ooh en ik heb ook nog gewoon in tuinbroeken gelopen hoor. Zo'n schattige paarse
droeg iedereen die? )

(later werd het ook mijn paardrijbroek ja ) (daar waren die dingen handig voor ) 

in van die ouderwetse films in elk geval... 

oeioei, wat erg

Zwartwitje schreef:Lol Fen. Dan krijg je dat wij, jij en ik uit de vorige eeuw zegmaar, uitgelachen worden op straat omdat we nog vast willen houden aan oude gebruiken en dus ons haar laten staan
Nee, dat lijkt me niks. Geen kaal hoofd voor mij. Ik denk dat over 20 jaar de catsuits in zijn. Zo min mogelijk kledingstukken, maar wel zo veel mogelijk bedekt. We gaan namelijk weer terug naar de conservatieve tijd waarin we nog braa waren. Ja, dan kom je misschien uit op kale hoofden...dat is dan het nieuwe "sexy", als je geen blote schouders, buiken of benen kan laten zien!
We gaan helemaal terug naar vroeger. Harnassen voor de boy's en prachtige lange jurken voor de jonkvrouwen...

en niet alleen voor de rijke mensen. Ze zijn er ook in mini-formaat.