. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.

Maar zijn er egt zoveel starters
?? 
in de auto & here we go !
Maar Skribble is egt een topper gister had Celine op hem gesprongen en het ging super (ookal was ik er niet bij, maar iedereen zei het
)
Ik ging vandaag weer op Everest en die gaat ook steeds beter
(eerst snapte ik hem niet maar nu eindelijk wel )
Morgen paarden op het land

maaitjuh schreef:Ja goed, ik ben nog een kwartiertje bij dr blijven zitten dat jij wegging, toen ging ze mesten, erg goed teken dus. Toen nog 5 minuutjes aangekeken en op de poetsplaats gezet om dr benen te wassen en te poetsen en dr wondjes in te smeren. Toen kreeg ze volgens mij ineens een krampaanval want ze hing bijna in die touwen. Dus ik snel losgemaakt en naar John gelopen, van hem moest ik dr weer op t landje zetten dus maar gedaan. En daarna ben ik naar huis gegaan want ze zag er wel weer rustig uit.
Voor de anderen:
Toen ik vanmiddag Rebec ging doen had ze dr hele deken erafgesloopt en was ze helemaal vies van de mest. Toen ik dr buitenzette ging ze steeds liggen en staan dus ik ging ff kijken naar dr, ze keek heel zielig uit dr ogen en ze was ook echt sloom. Niet echt Rebecca dus. Ze had ook overal wondjes dus volgens mij had ze het op stal ook al gehad, die krampaanvallen en toen vast gelegen in dr stal ofzo. Echt zielig.
Heb Angeline maar gebeld en John kwam kijken maar toen viel het alweer mee dus we hebben verder geen DA gebeld ofzo.
Wel zielig.. zo vies enzo als ze ook was.

Skribbleee schreef:Woow vet eng, een vriendin van mij heeft ookzoiets gehad die kon der ook niet uit ewn is een heel stuk door het water gegaan.. 9) en toen konden ze der eindelijk uit..Maar Skribble is egt een topper gister had Celine op hem gesprongen en het ging super (ookal was ik er niet bij, maar iedereen zei het
)
Vandaag ging ze weer ff op hem, en ging ook netjes..![]()
Ik ging vandaag weer op Everest en die gaat ook steeds beter
(eerst snapte ik hem niet maar nu eindelijk wel )
Morgen paarden op het land
![]()
Echt zo'n kwijl foto is dat pb maar als je m wilt ofzo

.
.

)