Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
djoontje schreef:Hahahaha joyce, heb je dr wel eens opgezeten? Dat paard is verrekte moeilijk hoor. Ik kreeg juist te horen van M dat het (na effe wennen) vrij goed ging. Kreeg op het einde zelfs een compliment dat het er super uitzag, dus zij was er wel tevreden mee. En zolang zij tevreden is en ik er zelf een goed gevoel over heb, is het wat mij betreft goed.
Joyceee86 schreef:Ja nouja misschien ben ik Y gewend die er op donderdag op rijd.. En die rijd er super op.. En het was geen aanval hoor.. Maar hugo en letta zijn niks voor jou Legend wel? terwijl die ook voorwaarts is en nog een stukje moeilijker als letta en hugo, maarja misschien vind je ze daarom fijner
djoontje schreef:Hahaha AmarieTuurlijk zou ik ook wel willen dat NL spontaan binen 5 minuten helemaal relaxed door de bak liep te sjouwen, maar zo groot is mijn talent niet. Het laatste kwartier liep ze wel lekker ontspannen en heb ik haar lekker uitgeschoven. Daarvoor wisselden betere en slechtere stukken elkaar af, maar ik vind dat niet meer dan logisch. Elke goede pas daar was ik blij mee, ookal liep ze 2 minuten laten weer als een giraf rond. Maar zelfs tijdens zo'n 'slecht' stuk dan nog kon ik er van genieten hoe anders zo'n privépaard voelt.
Amarie schreef:Ik denk dat Joyce het niet aanvallend bedoeld en zij zal waarschijnlijk net een "minder"stukje gezien hebben. Ik verwacht niet dat zij een heel uur aan de kant heeft zitten kijken daar heeft ze geen tijd voor met het werken op stal en meerdere paarden die moeten lopen.
Het gaat om het gevoel. Ik hem soms zo'n onwijs goed gevoel na een proef en weinig punten en ook wel eens anders om.
Het gaat om het gevoel.
Immers we kijken vaak met veel verschillende meningen over hoe een paard moet lopen.
(al is het verschil tussen lekker ontspannen lopen en sterrenkijken wel erg groot), ben benieuwd wie van jullie er het best naar Hans Anders kan gaan (geintje)