Als jij nou op Grimeur gaat kan ik op Djolly en hoef ik ook niet meer te kiezen
Jij geen keus, ik geen keus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jij geen keus, ik geen keus

Maar ik denk ik help je even op weg. Als ik met een van de ergste paarden begin kan het alleen maar beter worden toch

)
Maar dan mag jij er na mijn wedstrijd 1 keer op (en dan ben ik weer
)
antoinetje schreef:Gijs zat gister op Bowie!!! Hij was moeier dan Bowie zelf, haha. hij was ook wel een beetje aan het proberen, 'schrok' ineens waardoor Boy schrok en de ruiter zand liet happen. In galop was hij lekker een paar bokken aan het geven, maar verder gng het wel goed, is alleen niet naar beneden te rijden en zit rechts muurvast (volgenst de expert....)
Ik wil vrijdag ook op Bowie, vind hem gewoon leuk kunnen we meteen ff checken of de expert het goed had

En als ik Djolly heel leuk vind waarom zou ik mezelf dan gaan pesten door op een paard te gaan wat ik niet zo vind 

Dus nu begin ik er maar niet meer aan....
!!! en nee, ik doe niet mee met de wedstrijd, dan ben ik al in Engeland. Als ik wel in NL was geweest had ik niet meegedaan, ik hou niet zo van wedstrijden. Maar dan was ik jullie wel aan komen moedigen met spandoeken enzo!!! HUP FENNA HUP SAS HUP MARIET

(Die uit 2 mensen bestaat als het mee zit
)