jup, ik vind t ook gaaf! toen we nog bij de pony's reden (das al meer dan 1,5 jaar dan ) had lydia gevraagd of we eens wilden meehelpen toen lydia stopte zijn we met linda verder gegaan, en die kan de hulp goed gebruiken en vind t gezelliger Heb trouwens in 1,5 les een jongetje leren lichtrijden eindelijk kan ie t! en nog met mn zelfbedachte methode ook nog
lijkt me wel gaaf elvira ik wil ook mn instructeursdiploma halen
haha ja als je er maar een goed verhaaltje bij verzint dan lukt het meestal wel he ik heb in 1 week een meisje leren rijden zodat ze mee door het bos kon!
heerlijk ja. Oeh leuk wil wel foto's van Anke en Annabel. Leuk dat jullie de kindjes zo snel leren rijden. Heb deze week ook toetsweek.. Drec mijn eerste en grootste tentamen.. waaahh! Waarom moet je muizen laten rennen Clau?
Hij kon niet lichtrijden, dus heb eerst in stilstand hem laten staan en zitten, toen in stap, en de hele tijd de teugels los laten. Dus ik hield marco vast, en hij ging staan en zitten. Toen in draf, had ie t zadel vast en was het steeds 4 passen staan/zitten. Dat ging al goed, toen om de 2 passen, en de week erna had ik m zn handen op zn bovenbenen laten leggen zodat ie zonder zich op te trekken zou leren lichtrijden. Soms smokkelt ie nog kleine stukjes, maar halverwege de 2e les ging ie helemaal alleen, met de teugels vast hij straalde helemaal, moeder was ook trots en heeft me wel 20 x bedankt Linda ook van hej slim bedacht van je Ach, veel aanmoedigen en complimentjes geven als het goedgaat, en dan gaat t haast vanzelf
uhm... ja annabel volgens mij! en wat zijn de pony's oud geworden zeg enne christ had wel 2 paarden staan voor school zei hij maar ik weet dus niet welke hij in gedachten had dus dat moeten jullie maar ff peilen
Owja en ik heb gezien: Wichita en Chanel maar azot ben ik niet tegen gekomen haha naja ik weet ook niet echt hoe die dr uit ziet!
Laatst bijgewerkt door EL4a1990 op 03-11-08 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt