Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 23:13

Ik zal je het nummer even PB-en Gomir

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 23:27

je bent geweldig!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 23:47

Of course I am

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:21

Jaa samantha rijd er ook op maar doet nou nog maar 2 dagen ipv 4.. Melissa je doet net alsof beau echt een k*tbeest is maar dat is ook wel weer beetje overdreven vind ik.. ik heb 'm nooit zien bijten ofzo..

_MelisS

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:53

haha ik heb vandaag eindelijk op nienke gereden bij mij gebeurde dus het zelfde als bij kimberly was ik daar gistren voor nix op de manege 4 uur lang >;)
nou toen ging ik ukkie maar peotsen
en vandaag ging ik wel op nienke rijden en ze had nieuw zadel gekocht daar mogt ik gelijk als eerst mij rijden zit echt lekker
nienke rijd ook heel fijn haha was wel leuk

eSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:17

lizzjuh14 schreef:
haha ik heb vandaag eindelijk op nienke gereden bij mij gebeurde dus het zelfde als bij kimberly was ik daar gistren voor nix op de manege 4 uur lang >;)
nou toen ging ik ukkie maar peotsen
en vandaag ging ik wel op nienke rijden en ze had nieuw zadel gekocht daar mogt ik gelijk als eerst mij rijden zit echt lekker
nienke rijd ook heel fijn haha was wel leuk

ow dan weet ik ook wie jij bent haha

en kreej vandaag met dat meisje van Beau in de bak.. vind et wel n mooie pony op zich en dat meisje is wel aardig toch

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:21

haha okee maar ik weet volegnds mij nog steeds niet wie jij bent ben in de war met nog iemand anders weet alleen niet meer wie wie is

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:43

Morgen ga ik voor het eerst alleen rijden, wel zin in, hoop alleen niet dat de buitenbak weer helemaal bezopen is.. Anders moet ik maar heel snel binnen gaan rijden, dan kan ik wss maar 3 kwartier rijden maarja..Mag je nu vast op Nienke rijden of niej? Echt leuk voor je vind ik

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:45

3 kwartier is toch ook lang zat Hasten?
Ik rij mijn paarden zelden langer dan een half uur eigenlijk

Alleen met springles/crosstrainingen en buitenritten zit ik er langer op

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:53

Haha ja idd, ik stap gewoon op het erf uit ofzo.. Of mss mag ik nog ff in de les uitstappen, toch beginnersles.. Ik ga het trouwens eerst een week proberen, of het lukt met m'n huiswerk, nou ja dat lukt wel, maar dat moet mn moeder ook nog ff geloven

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:54

Zo voerde ik ook altijd veranderingen door hoor hasten Mam, we proberen het gewoon en als het niet gaat stop ik weer

Als je in die drie kwartier ook niet uit hoeft te stappen dan is het helemaal lang zat

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:24

Wss wordt het nog minder, half uurtje.. Pff nou dat gaat goed hea.. Nou ja, vet haasten morgen en dan red ik het vast wel hoop dat de buitenbak beetje te rijden is.. vast niet maar goed..

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:40

eSz schreef:

ow dan weet ik ook wie jij bent haha

en kreej vandaag met dat meisje van Beau in de bak.. vind et wel n mooie pony op zich en dat meisje is wel aardig toch

Ze zegt alleen nooit zo veel ik ook niet hoor daar niet van.
En ze kan die pony niet rijden heb een paar keer samen met haar ind e bak gereden als ze hem niet in draf kreeg ging ze maar ff stappen en zette ze hem op stal :S

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 23:42

Lizzjuh en Esz, ik ga nog even miemelen, maar willen jullie aub ABN typen?

Citaat:
- nix
- mogt ik
- en kreej ( wtf is kreejen? )
- niej? ( foei hasten! )

Het leest gewoon erg vervelend en ik neem aan dat jullie op school ook abn moeten schrijven. Dus jullie kunnen het vast nog wel

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 23:44

En beau is best een leuke pony, kan ook zat. Hij is alleen liever lui dan moe.
En dat hij dat bij zijn bazinnetje voor elkaar krijgt, had Beau-tje al snel door.
Dus Hasten, goed aanpakken dan komt het vast goed! Succes!

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 16:36

haha sorry ik weet niet of ik nienke voor vast ga rijden hoop het wel het is een erg leuke pony heel lief enzo en ze rijd ook supper maar hasten als het zou lukken met je huiswerk enzo mag je hem dan wel voor vast doen of ook niet ??

eSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 16:54

lizzjuh14 schreef:
haha okee maar ik weet volegnds mij nog steeds niet wie jij bent ben in de war met nog iemand anders weet alleen niet meer wie wie is

ik ging jouw gister ff helpen met die gelpad

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 17:14

hahah okee dan weet ik het weer

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 19:16

Pff ik kwam vanmiddag aan, ging meteen na school door, ze zou de sleutel op de kast leggen, lag ie dr gewoon niet.. belt ze me net op, ja ik kom de sleutel zo brengen hoor.. Pff nog ff, ik ben er de hele middag en komt ze nu aan, jaa sorry vergeten.. gaat ze nog zielig zitten doen ook, is het mijn schuld weer..
Gaat btw echt slecht met Freddy, heeft echt erge mok, en ook rotstraal nu.. Ga nu wel vaak met 'm stappen samen met Monique.. het bloedde ook, en zn hele hoeven onder de stront, tis ook heel moeilijk om dr hoeven uit te krabben, geeft dr voeten nooit.. maarja, meestal lukt het me wel dus ga het nou ff bijhouden als ik tijd heb.. en dr rug.. echt niet goed gewoon..

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:30

Ze gaan er btw ook niet veel aan doen wss, alleen dr hoeven teren, maar ik denk niet dat ze ook naar de hoefsmid gaan dr mee.. hoop maar dat het nog goed komt iig..

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:55

tis idd weer zo iets voor chynita maar goed zielig van freddy he maar ja vind je het gek met die stallen >;) goed van jullie hahah
was vandaag naar me oma geweest ben net terug was familie uit nieuw zeeland was echt vet gezellig
vet veel pepernoten gegeten en nu ben ik misselijk

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 00:43

Beau is een leuke pony hoor, alleen hij gedraagt zich strontverwend bij kinderen. Hij neemt een loopje met je zodra hij een gaatje ziet. Maar niet op een gemene manier.

Heb wel een aantal keren gezien dat ze hem wilde longeren en dat hij weigerde richting longeerbak te gaan. Nam ik hem over en het beestje liep braaf mee... Ik denk ook dat hij met de juiste ruiter best leuk kan lopen.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 18:53

Inge zou dr hoeven vandaag teren, was ze vergeten, moet het morgen zelf doen.. als het gaat lukken, maarja, ze zei dat kan je wel dus hoop het maar
Ik denk trouwens dat ik Beau niet meer ga doen, 2 keer komt ze niet, nou dan heb ik er ook niet echt zin meer in.. en iedereen zegt dat ie zo moeilijk is, dus denk niet dat ik er echt opkan hihi

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:49

wel jammer dat je beau niet gaat doen maar het is wel waar van dat van cynitha

wisten jullie trouwnds dat der in smarties en in m&m's paardenharen verwerkt worden ?

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:03

Ja nog ff, dat kan je toch niet eten dan