Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Muziek was al stukken beter dan vorige week, goeie (grote
) mixjes gekregen en een hoop liedjes waar ik nog nooit van gehoord had
Zeg Thirz en Bianz, hoe doen jullie dat tog, àlle teksten mee kunnen bleren
) enne de CD kon ik van jou lenen hè. *deze moet ik wel kennen natuurlijk!
Nou beterschapjes!
) en daarna ff naar de manege
Maar natuurlijk leer je gewoon ff de teksten met m'n CD uit je hoofd, dan komt het allemaal goed! 't Was idd weer gezellig gisteren, de muziek was wel beter als de laatste paar keren! Citaat:O ja en het blijft dus gewoon heeel hard oefenen voordat je ook al feestknallers kent, jarenlange ervaring haal je niet zomaar in he!
Niet in te halen...Nouja dat wordt dan gwoon heel hard oefenen en hopen dat ik ooit ongeveer in de buurt van jullie niveau kom, ooit.. *zucht* Maarre ik kom de CD dan nog wel een keertje halen Bianz (wil zo snel mogelijk beginnen met oefenen, dus wanneer komt t uit?
) Als je nog meer "die moet je echt kennen" nummers hebt, ik zit 3 uur per dag in de trein, tijd zat
Citaat:Niet van je paard gevallen met een gaar hoofd?
Nope, heb zelfs de paarden van mn tenen af weten te houden *ikke blij, mn tenen zijn nog blauw en pijnlijk van vorige week!*
k ben nu egt zo moe, zo'n bijna prive les is best intensief (constant opletten, met mn niet al te wakkere hoofd
), maar wel heel leuk!
En bij jou ging het ook goed bianz, zo te lezen. Toppie pony die Nero (als hij er zin in heeft
) Je moet nog wel een keertje een Nero-rij-fotoshoot doen hè, vind ik wel leuk om te zien! *zoek de verschillen en overeenkomsten met Colle en Luna
& zie de vooruitgang!
*Citaat:Heel goed dat de paarden je tenen vandaag eens niet nader bekeken hebben, blijkbaar heb je wel heel interessante tenen hoor!
Citaat:Die fotoshoot komt binnenkort wel hoor, als ik iemand heb gestrikt om ze te maken dan verschijnen ze vanzelf hier!
Enne, heb je nog kadotips voor ons? (Dekjes/setjes heb je in overvloed volgens mij
) 
Citaat:ik denk dat ik ook van de partij ben
ikke denk ik ook wel! *als t goed is heb ik die week erna geen toetsen ofzo, maar we kregen deze week een nieuw rooster dus dat wacht ik nog ff af voor de zekerheid... Citaat:ook nog een kwartier in de hagel, dat was best pijnlijk
Citaat:ik was te laat op school voor college dus moet nu even wachten tot de pauze..
Maarre mag je dan niet meer de college zaal in dan? (bij ons lopen er constant mensen in en uit: sommigen die t na 5 minuten alweer gezien hebben verdwijnen en anderen komen 5 minuten voor het eind nog snel ff binnen
)
En om nou 3 uur in de trein te gaan zitten om daar in Rotterdam 80 minuten te gaan slapen, is ook zo wat hè! Maargoed t college heb ik weer overleefd, nu de opdrachten nog...
Thirz schreef:Bar: de 18e ben ik van de partij op je feestje hoor, is er een bepaald thema of een kledingvoorschrift waar ik me aan moet houden?![]()
*flauw..
*
Citaat:Enne, heb je nog kadotips voor ons?
kom maar op met je kado ideetjes!
! Enneuh ik ga volgend jaar natuurlijk naar Zuid Afrika, dus daar ga ik geld voor sparen... Maar ik heb daar natuurlijk ook een hoop kleine frutsels nodig! (denkt aan zonnebrand, prikweg, anti-muggenmiddel etc...)
! Vooral in de smaak appel, wortel of mint...Citaat:Heb ook net gestemd, wat een gedoe allemaal.
Maar heb mn plicht weer gedaan!
Citaat:Zo genoeg idee-en?
Hier kunnen we vast wel iets leuks mee doen!