manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 11:45

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 11:32

Berichtje achtergelaten

Hihi was weer gezellie gister! Muziek was al stukken beter dan vorige week, goeie (grote ) mixjes gekregen en een hoop liedjes waar ik nog nooit van gehoord had Zeg Thirz en Bianz, hoe doen jullie dat tog, àlle teksten mee kunnen bleren
Brabant
een muts op m'n hoofd
m'n kraag staat omhoog
't is hier ijskoud
maar gelukkig wel droog
de dagen zijn kort hier
de nacht begint vroeg
de mensen zijn stug en d'r is maar een kroeg
als ik naar m'n hotel loop, na een donkere dag
dan voel ik m'n huissleutel diep in m'n zak

Refr.
en ik loop hier alleen in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
en dan denk ik aan brabant, want daar brand nog licht

ik mis hier de warmte van een dorpscafe
de aanspraak van mensen met een zachte 'g'
ik mis zelfs 't zeiken op alles om niets
was men maar op brabant zo trots als een fries
in 't zuiden vol zon, woon ik samen met jou
't is daarom dat ik zo van brabanders hou

Hihi, bianz de tekst heb ik nu al (leer ik die alvast ) enne de CD kon ik van jou lenen hè. *deze moet ik wel kennen natuurlijk!

Ikke gister heel stilletjes naar binnen geslopen om maar vooral niemand wakker te maken. Doe ik de deur naar de woonkamer open, ligt Tinker al heel stilletjes voor de deur te kwispelen, maar de logé-hond had me nog niet gehoord en schrok zich te pletter toen ik ineens in de kamer stond *BOE!* Hoppa, heel blaf concert natuurlijk *Hooi, Ik ben weer thuis!

Mariekje hoe is t met jou? Al weer een beetje beterder? *misschien heb je nu wel de vogelgriep? Nou beterschapjes!

Nou ik ga me weer ff op mn huiswerk storten (even rustig wakker worden met bokt natuurlijk ) en daarna ff naar de manege
*Hihi, HOOO, halt... HOOO! HO! HO? *staart voor me stapt nog, dus ik hobbel ook gwoon lekkr verder!* Haha, hoe een lol kan je hebben op je paard!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 17:49

Heej Marieke, hoe is 'ie nu? Heb echt medelijden met je hoor; je komt maar niet van die ellendige griep af!! Ben je net beter, moet je weer thuisblijven omdat je je weer superberoerd voelt, 't zit je niet mee de laatste weken! Ik duim dat je snel beter bent (en blijft!)
Whahaha Anne de hondenverschrikster! O ja en het blijft dus gewoon heeel hard oefenen voordat je ook alle feestknallers kent, jarenlange ervaring haal je niet zomaar in he! Maar natuurlijk leer je gewoon ff de teksten met m'n CD uit je hoofd, dan komt het allemaal goed! 't Was idd weer gezellig gisteren, de muziek was wel beter als de laatste paar keren!
Niet van je paard gevallen met een gaar hoofd?
Ik heb vandaag heerlijk op Nero gereden!! Ik was alleen in de bak en dat was echt super. Hij was niet zo heel erg afgeleid (andere paarden die voorbij komen of ruisend riet is altijd interessant) en wilde dan ook eindelijk ontspannen. Lekker veel figuren in draf gereden. Hij was moe aan het einde en ik heel tevreden, lekker gevoel is dat weer na zo'n tijd. Ik moet van Petra d'r instructeur vooral veel oefeningen in stap en draf rijden met figuren enz en hij moet leren wennen aan de zweep, mag geen sporen (gelukkig niet dus). En dat lijkt hij nu goed op te pakken, vandaag was hij niet zo heel panisch meer voor de zweep!
Hoe was je buitenrit op Pippa Nel? Ik dacht: nou ik ga maar, want ze is nog steeds niet terug en toen kwam je net aanrijden! Was zeker wel leuk om eens op een ander paard zo'n rit te maken? Was wel blij dat ik niet mee was, want zo'n lange rit had Nero nog niet eens gekund; jullie gingen ook naar het strand toch?
Hoe is het met Thirz? Lekker gewerkt? Beetje wakker kunnen blijven?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 18:34

Citaat:
O ja en het blijft dus gewoon heeel hard oefenen voordat je ook al feestknallers kent, jarenlange ervaring haal je niet zomaar in he!

Niet in te halen...Nouja dat wordt dan gwoon heel hard oefenen en hopen dat ik ooit ongeveer in de buurt van jullie niveau kom, ooit.. *zucht* Maarre ik kom de CD dan nog wel een keertje halen Bianz (wil zo snel mogelijk beginnen met oefenen, dus wanneer komt t uit? ) Als je nog meer "die moet je echt kennen" nummers hebt, ik zit 3 uur per dag in de trein, tijd zat
Citaat:
Niet van je paard gevallen met een gaar hoofd?

Nope, heb zelfs de paarden van mn tenen af weten te houden *ikke blij, mn tenen zijn nog blauw en pijnlijk van vorige week!*
Wel een verschil met gister. Gister reden we met zn achten in een niet al te grote bak. Vandaag reden we uiteindelijk met zn 2-en in een redelijk ruime bak *overeenkomst, mn paardje reageerde ook niet op de HOO! k ben nu egt zo moe, zo'n bijna prive les is best intensief (constant opletten, met mn niet al te wakkere hoofd ), maar wel heel leuk! En bij jou ging het ook goed bianz, zo te lezen. Toppie pony die Nero (als hij er zin in heeft ) Je moet nog wel een keertje een Nero-rij-fotoshoot doen hè, vind ik wel leuk om te zien! *zoek de verschillen en overeenkomsten met Colle en Luna & zie de vooruitgang!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 18:54

Niet droevig zijn Annemijn! Ik zei dat je niet ZOMAAR bij ons in de buurt komt, maar niets is onmogelijk dus met jouw 3-uur durende studies per dag ben je zo bij! Hw opdracht 1: alle nummers van Guus Meeuwis van z'n hitcd leren: zeer belangrijk
Heel goed dat de paarden je tenen vandaag eens niet nader bekeken hebben, blijkbaar heb je wel heel interessante tenen hoor!
Die fotoshoot komt binnenkort wel hoor, als ik iemand heb gestrikt om ze te maken dan verschijnen ze vanzelf hier!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 19:06

Voelt zich al iets minder droevig. Lang leve de troostende woorden van haar allergrootste idool! Ze denkt dat ik t kan, ze heeft vertrouwen in mij...*komt vast door de tweelingschoenen, ze voelt een band! *
Citaat:
Heel goed dat de paarden je tenen vandaag eens niet nader bekeken hebben, blijkbaar heb je wel heel interessante tenen hoor!

Tja het bekijken heb ik nooit zo'n problemen mee eigenlijk, tis meer het feit dat ze hun eigen voeten BOVEN op die van mij neer planten!
Citaat:
Die fotoshoot komt binnenkort wel hoor, als ik iemand heb gestrikt om ze te maken dan verschijnen ze vanzelf hier!

Hihi, ziet bianz al met een mede-paard-staller op sleeptouw lopen (hawai slinger om de nek en bianz die de persoon in kwestie mee sleurt naar de bakrand) "jij gaat nu foto's maken!"
ik wacht in spanning af Bianz!

hannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:34

Vanddaagg bij mira geweest :p was leuk orr.. voor het eerst gezien is wel mooi paardje da was het weer afz denice

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 12:02

Zo, ben weer ff bijgeslapen, was ook wel nodig!
Bar: de 18e ben ik van de partij op je feestje hoor, is er een bepaald thema of een kledingvoorschrift waar ik me aan moet houden? Enne, heb je nog kadotips voor ons? (Dekjes/setjes heb je in overvloed volgens mij )

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 13:53

ik denk dat ik ook van de partij ben
ik wilde ook net vragen of je nog wensen had, maar dat hoeft nu niet meer das makkelijk.

Fijn dat je zo lekker gereden hebt Bianz! Ik hoop dat we gauw eens samen kunnen rijden, ik zou alleen nog niet weten wanneer...

Nel, toch maar op buitenrit gegaan met Pippa? Was het leuk, ik hoop het wel.
Nou dat was het wel weer, ik was te laat op school voor college dus moet nu even wachten tot de pauze..
doeiii

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 14:53

Het was ontzettend leuk, de buitenrit op pippa, ze deed veel bokken. In het begin was ze nogal fel en wilde ze alleen maar voorop llopen, dus als iemand voor mij ging dan begon ze te bokken en opzij te springen, helemaal gek dus...
Op het strand was het ook gaaf, het was laag water, dus we zijn heel hard in galop geweest, tranen in de ogen.
Tijdens het galloperen ook veel gebokt, maar het was hartstikke leuk!

Ben je jarig Bar????

Nou heb vandaag weer lekker op voice gereden, ook nog een kwartier in de hagel, dat was best pijnlijk, maar daarna kwam het zonnentje weer en konden we weer droogrijden!

Doei

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 16:04

Citaat:
ik denk dat ik ook van de partij ben

ikke denk ik ook wel! *als t goed is heb ik die week erna geen toetsen ofzo, maar we kregen deze week een nieuw rooster dus dat wacht ik nog ff af voor de zekerheid...
Citaat:
ook nog een kwartier in de hagel, dat was best pijnlijk

Ja vanmorgen rond een uur of uh.. half 9 in Goes was de lucht ineens pikzwart en vlak daarna een enorme hagelbui, alles was meteen wit! Maar die bui duurde egt maar heel even, we kwamen aanrijden toen t hagelen begon en toen we wegreden was t weer droog op hier en daar een drupje regen na..
Citaat:
ik was te laat op school voor college dus moet nu even wachten tot de pauze..

Foei Cis, zomaar te laat op school! Maarre mag je dan niet meer de college zaal in dan? (bij ons lopen er constant mensen in en uit: sommigen die t na 5 minuten alweer gezien hebben verdwijnen en anderen komen 5 minuten voor het eind nog snel ff binnen )
pfft, die maandag morgen is al zo zwaar.. en dan moet ik ook nog meteen beginnen met een pittig hoorcollege! (en dan te bedenken dat er ook klasgenoten zijn die als keuzevak ontspanning hebben! Lig je 80 minuten op een matras: "voel de energie uit je stromen.. Voel de energie via je armen naar de grond verdwijnen" ) Achja, je hebt t of je hebt t niet.. en ik heb t wel En om nou 3 uur in de trein te gaan zitten om daar in Rotterdam 80 minuten te gaan slapen, is ook zo wat hè! Maargoed t college heb ik weer overleefd, nu de opdrachten nog...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 16:52

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 19:02

Hee Nel, ik had je een mail gestuurd maar ik zie nu dat ie terug is gekomen, vast verkeerde email adres ingetypt!
Maar natuurlijk ben jij ook van harte welkom op mijn party! Ik ben zaterdag 18 maar jarig... en ik vier het s avonds vanaf 20.00...
Ik hoor t wel of je komt!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 20:04

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 21:07

Thirz schreef:
Bar: de 18e ben ik van de partij op je feestje hoor, is er een bepaald thema of een kledingvoorschrift waar ik me aan moet houden?

Hihi "doe maar gek, je doet anders al normaal genoeg!" Je thema Thirz *flauw.. *
Maarre Bar had jij nog een ideetje voor een leuk thema? Kan ik alvast in mn kast snuffelen of nog wat heb, en anders kan ik nog mooi ff de stad in
Citaat:
Enne, heb je nog kadotips voor ons?

kom maar op met je kado ideetjes!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:02

Pfoe kado tips, ja dat is moeilijk!
Ik ben altijd dol op oorbellen ! Enneuh ik ga volgend jaar natuurlijk naar Zuid Afrika, dus daar ga ik geld voor sparen... Maar ik heb daar natuurlijk ook een hoop kleine frutsels nodig! (denkt aan zonnebrand, prikweg, anti-muggenmiddel etc...)

Spullen voor Sharon zijn ook altijd welkom, net zoals Stapp sokken! Vooral die van de nieuwe collectie! *kwijl*, ik heb dr al 1 paar van gekocht, met lichtblauw, lichtgroen en geel, heel gaaf!
Tsja Shaar houdt ook erg van paardensnoepjes, en van lick-its ! Vooral in de smaak appel, wortel of mint...

Zo genoeg idee-en?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 18:33

Jaja een heel verlang lijstje.

Nou heb net lekker op mn pony gereden, heerlijk weer was het vandaag, alleen begint het hier nu te miezeren.

Heb ook net gestemd, wat een gedoe allemaal.
Maar heb mn plicht weer gedaan!

Heb vandaag ook nog in mn huisje geverfd en ga vanavond weer, eindelijk begint het ergens op te lijken!

Nou ga nu lekker eten.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 20:24

Citaat:
Heb ook net gestemd, wat een gedoe allemaal.
Maar heb mn plicht weer gedaan!

Heel goed Nel! *denk dat ik t stemmen maar oversla, en mn plicht verzuim... Ik heb egt geen idee op wie ik moet stemmen en het "Ow stem jij op die, dan doe ik dat ook maar" idee staat me niet zo aan. Dusja dan maar niet stemmen.
Citaat:
Zo genoeg idee-en?

Jahoor Bar Hier kunnen we vast wel iets leuks mee doen!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 21:59

10 maart is het weer henstenshow op groot prooijen!
Heeft er iemand zin om er heen te gaan?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 17:33

Dat is a.s vrijdag?
Jammer dan moet ik werken!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 17:35

Nou was van plan om vanmorgen te rijden, maar het was zo aan het regenen, dus wilde eigenlijk wel, maar had geen gezelschap.
Dus heb niet gereden, tja moet dit maar even eerlijk opbiechten, want thirza stond ineens voor mn neus, kwam volgens mij controleren.......

Nee hoor thirz, vondt het wel leuk dat je kwam kijken.

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 18:21

Nou het was (en is nog steeds) zeker slecht weer vandaag zeg! Ik was vanmiddag vrij en daarom ook op stal maar het plensde zo hard dat ik na 2 grote poetsbeurten en alle mogelijke aandacht het rijden ook voor gezien heb gehouden. Het erf zwom en het was idd verdacht leeg op stal hahaha! Iedereen dacht hetzelfde volgens mij! Gelukkig kwam Thirz mij niet controleren hihihi... Maar ik hoop dat jullie naar Sturm komen hoor Thirz! Zou echt heel gezellig zijn! Wat ik alleen een beetje veel minder gezellig vind, is dat ik hoorde dat jij weg gaat Nel?? Je gaat ook bij Monique aan huis staan begreep ik? Is wel heel tof voor je, want dan staat Voice bekant thuis! Maar ja, vind het wel heel erg jammer dat we dan niet leuk van de zomer samen buiten kunnen gaan rijden zoals de plannen waren! Dan moeten we dat zeker nog ff regelen voor je weg gaat!
Enneh, de show op vrijdag? Dan moet ik ook nog ff denken: hoe laat begint het?

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 18:30

Wow Nel, jij verhuisd ook ieder half jaar ofzo met Voice! Vind je dat niet vervelend?
Ik weet eigenlijk ook niet hoe laat de show begint...

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 22:01

Ik zou op zich wel meewillen, maar het ligt eraan hoe laat het is...

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 11:16

Trouwens Nel, moet jij zaterdag werken?
Ik heb wel tijd om naar voice te gaan, dan ben ik ook nog even buiten