Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) zou dus echt niet weten waar die zaak gezeten heeft (er heeft vroeger wel een soort van Schneijderberg gezeten, maar die had niet echt veel spullen)
Hoezo weet je nog een fiets dan??
Jetta schreef:Anous, ik kan je een ligfiets aanbevelen, gaat sneller en kost dus minder kracht, is beter voor je gewrichten en ontlast de rug en de nek.
Bijkomend voordeel: je hebt veel bekijks! Iedereen wil het ook even proberen, terwijl ze het raar vinden!
Nadeel: nog meer last van stratenmakers en bouwvakkers enzo....
Meest gehoorde opmerking: Leg ie lekker? of Slaap ie nog?
Geinig hoor!
Tis meer bedoelt om af en toe een stukje met Devil of Diddle te gaan fietsen, of mee te fietsen als John naar buiten wil met Biz (dan wil ik nl nog niet mee met ko)
. Marieke_ schreef:Ok roddel:
Vandaag dacht iemand dat ik de moeder van Dillen was
Alleen een stijve knie na het rijden (was natuurlijk ook al met Anous naar buiten geweest), komt vast allemaal wel weer goed!!!!!!
Twinklebel schreef:Pas op, morgen is het rond een uur of twee onveilig op stal. Ik kom dan op Yus tuffen. Betreden van de bak op eigen risico.
ah nee grappie hoor
Twinklebel schreef:Pas op, morgen is het rond een uur of twee onveilig op stal. Ik kom dan op Yus tuffen. Betreden van de bak op eigen risico.
Jetta schreef:Twinklebel schreef:Pas op, morgen is het rond een uur of twee onveilig op stal. Ik kom dan op Yus tuffen. Betreden van de bak op eigen risico.
Kom maar lekker even rijden, hoor! Dat heb je nu wel even nodig..
Ik denk dat ik extra vroeg ga, kan Yus niet over me heen denderen!
moossie schreef:Ik hoop dat Yus ook lief is geweest
Twinklebel schreef:moossie schreef:Ik hoop dat Yus ook lief is geweest
Ja hoor, alle dressuurknopjes zaten er nog op (behalve toen er een snorkend door het losgooibakje ging, toen moest die effe mee) en het gaspedaal werkte ook nog buiten (de rem wat minder, dus hebben we maar een flink stuk gecrossd).
Tos haar maatje, weet je nog hoe ze samen in de bak speelden?
moossie schreef:
He verdorie......Deed die rem het weer niet? Wordt tijd dat we weer eens naar de garage gaan met hem![]()
![]()
Nou dat weet ik nog goed! Tos was toen echt nog een kleutertje om te zien! Viel me mee dat ze lief deed tegen Yus. Ze was toch vrij moeilijk met andere paarden toendertijd?
Als het goed is heb ik er nog foto's van. ga ze snel eens opzoeken!