Ik moet eigenlijk ook leren maar mijn hoofd wil niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Kiki_ schreef:
Net les gehad, met opzadelen waren ze beide al een beetje aan het stinkmodder.. Het is nu officieel dat mijn paard een schapen-fobie heeft, want ik lag half in de sloot omdat er een schaap begon te blatenGoh, dat zijn enge beesten! maargoed, na even proberen was Tivara er toch achter dat ze er echt langs moest..
Daarna in de bak, ik rustig aan het draven, ben naast de zweetdekens, waait zo'n stom ding ineens van de bakrand afTivara een hartaanval, stormt natuurlijk overdreven weg, bleef maar net zitten. Even later komt er zo'n irritant hondje aanrennen, begint te blaffen en door blaadjes te rennen. Tivara en Jony aan de kletter. Heb ik Tivara weer stil, komt Jony langs denderen, Tivara meteen op de rem gezet want ik zag dat Jony alleen langs kwam. Ging nog geen lampje bij dat slimme mens hier branden ofzo, kijk achterom zie Suus naar Evy toe gaan, en Evy op de grond liggen.. Oooh, wacht is, ze is eraf gevallen!
Ik stap af en loop naar Jony toe, helaas net te laat want mevrouw stond al in de teugels en trok de bakstukken een voor 1 kapot.. *Gelukkig hadden we net nieuwe gehaald omdat deze te groot zijn, maar die er nog niet aan gedaan
* Nou, Jony met een teugel in haar mond gepakt die ze rustig door stond te kauwen alsof er niks aan de hand was..
Met Evy viel het allemaal wel mee, hoofdpijn en last van haar rug. Mijn moeder gebeld die is met een oud hoofdstel even naar de bak gekomen, en hup Evy weer op Jony. Meestal is ze erg snel bang, en stapt ze helaas niet snel meer op, of gaat "watjes-achtig" rijden, maar vandaag deed ze het super
.
Tivara bleef in het begin een beetje "ik weet zeker dat er een spook in die hoek zit!" Maar aan het einde was ik best tevreden.
*Alleen toen we naar huis reden zag ze een enge schaduw en sprong bijna bij Suzanne tegen de auto aan*
RakkerTwanko schreef:Ohh vandaarBij mij begint het 1e uur half 9 en het tweede dus 09.20