Weet je nog waar je toen langsreed met het karretje dat ik jullie had gezien? Daar is het. Dus in Heijen. Kom anders een keer daar naartoe rijden van de zomer.
Luitjes, ik wil jullie effe veel plezier wensen voor vanavond! (Degenen die met de bosrit meegaan, bedoel ik) (anderen ook, anders is het zo l*llig ) Wendy, zogauw het zonnetje schijnt komt Ascot langs met flippers en duikbril
Had het er vandaag met de eigenarresse over. Zij vindt het niet zo'n geslaagd plan, helaas. Ze is bang dat ie in paniek raakt door het diepen water. Overigens heeft hij vandaag wel een marathon paard eruit gelopen
Echt waar? Meestal vertellen ze toch wel grappige dingen?
De bosrit was erg leuk, wel heel vermoeiend, want we hebben wel minstens 5 km gegalloppeerd. Zelfs Natasha vond het ontzettend lang en dat zegt wat vind ik. Ik zat trouwens op Rakker en die had de hele dag nog niet gelopen en dat was te merken, want hij was veel te sterk voor mij. Natasha moest Belmono steeds voor Rakker zetten, omdat hij anders veeeeel te hard ging. Marian was trouwens mee als begeleiding en die heeft vast een zeer goede conditie, ik heb echt nog nooit zo lang achter elkaar gegaloppeerd... en gedraaft trouwens... Ik heb nu ook best wel een beetje spierpijn.
jeetje, 5 km is wel superlang, aangezien ik ook een zeer slechte conditie heb snap ik helemaal dat je een beetje spierpijn hebt . En scheuren met rakkertje is leuk maar 5 km is te veel van het goede met zn sterke fjordenhoofd
pff ik heb bergemo gebeld, en nu ga ik woensdagavond om half 5 rijden, om de les van vrijdag in te halen.. ben benieuwd of dat een beetje een leuk lesje is
Oké, ik ben nu half dood, maar ik heb zowaar alles nu in Milsbeek staan en de meeste dozen zelfs uitgepakt! @ Emy; dat klinkt idd niet echt als een ontspannend ritje Hadden jullie dan zoveel last van dazen, dat jullie zo hard gingen? (Ascot raakte woensdag totaal in paniek door die #&^*%@ beesten, ging er keihard vandoor) @ Janneke; Arm broertje; helemaal blij dat ie z'n papiertje heeft, zit z'n zus half slapend in de aula Veel succes woensdag! Mischien dat ik vrijdag kom kijken, wat gaan jullie dan doen?
hihihi maar je bent wel helemaal overgehuisd nu? ik wil wel een keertje komen kijken hoor wat we vrijdag gaan doen weet ik niet, Emy en ik gaan iig niet rijden, want we hebben geen vervoer... ik denk dat we zondagmiddag het bos ingaan
Als de chaos wat minder chaotisch is zijn jullie natuurlijk van harte welkom (lees; dat gaat nog even duren )Nee hoor, ik heb weinig afleiding (geen t.v. ) dus dat zal niet lang zijn