Wij hebben vandaag een heerlijke strandrit gemaakt. Xantha wist niet wat ze zag, ogen op steeltjes! Eenmaal op het strand ging het beter, Es vond haar nog wel erg gespannen (bommetje) Na een paar keer heen en weer te zijn gereden zijn Nicolette en ik via de duinen teruggegaan naar de parkeerplaats. Paardjes waren moe...... Morgen eens even kijken of ze geen spierpijn heeft. Bedankt voor de reuzegezellige dag Nicolette en Herman, jullie zijn schatten!!
Heerlijk zeg dat jullie op het strand hebben gereden! En dat Xantha het leuk vond
Vandaag zijn Marja en ik gaan springen met Noah. Was weer erg leuk. In het begin ging hij natuurlijk mega hoog eroverheen, maar hij kan het al steeds beter inschatten. Marlon heeft even voor hondenoppas gespeeld .
Goedemorgen! Oh gezellig Angelique Hier ook zo'n gezellige collega, die is jarig, probeer ik hem eerder vrij te laten krijgen vanmiddag en heb ik een kaart ed geregeld. Wordt hij pissig op mij dat ik me er niet mee moet bemoeien. Whaha.. toe aan vakantie!
Ik heb gezellige collega`s hoor,alleen geen gezellige manager maar die is gelukkig al een paar maanden uitgeschakeld.Mag van mij zo blijven!
_Noah
Geplaatst: 12-11-12 13:42
Die heb jij even uitgeschakeld?
taverno
Geplaatst: 12-11-12 15:08
Ha,ha,ik niet!
Ze is overwerkt,ws van het opletten of alles er voor de buitenwereld wel netjes uitziet en dat het personeel in hun vrije tijd beslist niet op een goede stoel gaan zitten in het kantoor.Stel je voor dat we in onze vrije tijd onderuit gaan zakken op een goede stoel,ze heeft het druk gehad met regelen van stoelen van 30 jaar oud. En dat we niet te veel versieren met pasen,de voetbal,sinterklaas en de kerst.
nikkielvis
Geplaatst: 14-11-12 08:07
Goeiemorgen
Gister mijn kur gemaakt. Moet zeggen dat ik hem wel erg koel vind. Hadden hem bijna af toen mijn vriendin (zal geen namen noemen) bedacht even alle nummers die we niet meer nodig hebben weg te doen. Je raad het al daar ging mijn kur die bijna af was. Konden we weer opnieuw beginnen maar de 2de keer gaat het wel wat sneller. Nu nog een pak regelen bijn mijn zus haar winkel en dan zijn we er klaar voor.
Ik heb de kuur ook klaar. Ik vind vooral mijn muziek leuk. Van de week nog een paar keertjes oefenen en dan ben ik er vast klaar voor. Heb er wel weer zin in hoor. Ben erg benieuwd wat iedereen dit keer weer verzonnen heeft.
Haha Marlon, dat houdt het spannend. Mooie actie Ben benieuwd naar jullie kür, maken jullie iig foto's? Bijna vakantie, nog 3 dagen werken en dan even het zonnetje opzoeken.