Ik heb gewoon chaps met schoenen die in de winter lekker warm zijn. Alleen met wandelen haal ik me voeten op das minder dus als ik niet ga rijden doe ik lekker gympen aan. Ik had altijd rubberen maar die zijn nu 3 maten te klein Tot vorig jaar mee gereden kreeg ze echt met onwijs veel moeite aan en uit en deed echt pijn!
Ja in de bak vind ik het niet zo erg maar buitenrijden in de regen vind ik geen zak aan alleen
Zo Maren, luxe hoor, leren rijlaarzen. Ik doe het ook nog met rubber hoor Marieke, al heb ik meestal stalschoenen met chaps aan... alleen kan dat niet op wedstrijd dus weer m'n oude rubbere dingen aan.
Als ze zichzelf openhaalt is wat bescherming wel handig Lucy.
Ik ben beetje een luiwammes, ben gister wel even naar paard geweest maar toen alleen regendekentje opgedaan en vandaag niet geweest... beetje mooi weer ruiter ben ik wel.
Kamp met veel regen is vooral vervelend omdat alles nat wordt en nat blijft en dat alle kinderen niet lekker buiten kunnen struinen maar constant op elkaars lip zitten.
ik heb ook gewoon kunstof laarzen en jophurs, maar wel allebij gevoerd van binnen, dus de iets luxere en chaps gewoon. ik rij eigenlijk nooit meer met laarzen, ik denk dat ze nog wel passen (heb ze ook altijd op kamp mee) maar gebruik ze verder nooit
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-11 20:22
ja op kamp vind ik het ook niet leuk, en al helemaal omdat alles dan nat blijft.. en idd iedereen zit binnen enzo.. en met buitenritten is t ook niet echt lekker
maar als ik met "gewoon" rijden er eenmaal op zit merk ik er niks meer van en dat faron dan zo lekker loopt helpt ook wel om t minder erg te vinden
haha ik rij door weer en wind zelfs met onweer kan ik gewoon rijden, want daar trekt faron zich niks van aan. alleen als t echt stormt ofzo ga ik niet rijden. maar zelfs in de sneeuw, ookal is t dan alleen maar stappen.
Wanneer mag jij dan weer Marlous? oeoeoeoeee ik ben zenuwachtig voor maandaaaag!!! Dinsdag gaan mijn moeder en ik even langs de boerenbond om voertonnen te halen en voer en beugels+beugelriemen, en een neus en frontriem. Zo jammer dat ik al jarig ben geweest want een frontriem is wel leuk om te vragen dan! Wil wel een blingbling natuurlijk he xD En een zadelsteun voor in de kast ....
Jongens het is echt te vroeg!! Heb vannacht voor me gevoel echt niet geslapen! Heb ook serieus ecke 3kwartier gezien maja hoop stiekum gewoon dat ik wat eerder weg mag... Ga ik gewoon nog fff me bedje in!! Haha sleeecht!! Maar ik doe t lekker toch!!
Als ik er eenmaal op zit vind ik het idd ook niet erg lucy.. Maar zoals gister: de hele bak was een groot zwembad, dan is rijden gewoon niet te doen.. Baalde er wel een beetje van want wil graag verder met de dingen die ik tijdens mn les heb geoefend.. Maarja, morgen weer een dag hoop ik.. Of anders zaterdag of zondag haha
Ik ga zo al een beetje inpakken voor Frankrijk ! hihi
kim345
Geplaatst: 14-07-11 11:45
L_bonsai_L schreef:
marlous mag ook de 23e net als marieke, eefje en ik
Dat gaat al heel snel! Dan ga ik ook op vakantie maar dan naar de achterhoek
Lowaaa....wat een naar weer zeg blegh! Gelukkig hoef ik vndaag het huis niet uit (ja wel om te honden uit te laten trouwens...nouja die doen maar een x een vlug plasje want die willen met zulk weer toch altijd maar omdraaien en weer naar huis) Ik ga vanmiddag part 1 van hp maar eens kijken, die hebben we al op dvd. En verder voer ik geen drol uit vndaag Succes met je rijles Ella....ook in dit weer moet je kunnen rijden dus denk dat ze het wel doorlaten gaan toch?
ja als de bak een en al plas is is t idd ook niet lekker.. Maar dan heb ik weer t geluk dat ik in t land rij, en daar liggen bijna nooit plassen en anders heb ik genoeg ruimte om er omheen te rijden. Alleen word t dan wel heel glad..
Me les ging ook gewoon door hoor maar dr lagen me af en toe takken op weg waarvan ik blij ben dat ik die niet op me dak had zeg! En op de brug ging die auto alle kanten op haha Werd wel bijna aangereden door een aso jongen, ik had voorrang maar had al het idee dat hij me geen voorrang ging verlenen dus ik alvast een beetje remmen en ja hoor die reed gewoon kei hard door! En hij had al flinke deuken in de rechterkant van z'n auto dus was niet de eerste keer dat hij lekker doorreed.
@patries, morgen wordt het beter weer zeggen ze dus hopelijk is het water in de bak gezakt dan kan je wel lekker rijden