Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:04

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:05

Jetta schreef:
En ze kan nog niet lekker doorbewegen ivm haar blessure, dus is er minder doorstroming en doorbloeding, en dan kan het gebeuren dat er een hoestje komt. .... Nou, ik ben zelf ook wat verkouden, ik schijn in de nacht flink te snurken nu!:)

Hier nog een, schrok vannacht wakker van mijn eigen gesnurk :D , dat is echt erg.....

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:51

spettertjuh schreef:
Voor degene die zich afvragen waar nou precies de nieuwe A4 komt te liggen zie onderstaande link.

http://www.youtube.com/watch?v=-F53x5Rfg-Q

Ik vind het helemaal niets deze weg |( Maargoed niets aan te doen.

Ben ook wel erg verkouden. Maar heb niet gesnurkt vanacht. Zover ik het te horen heb gekregen :P

Jetta

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:56

Ik ben het helemaal met je eens, die weg is echt erg! Maar ja...de asfaltmaffia, hè? We kunnen nog vóór de shovels gaan liggen om het tegen te houden....wie durft? 8-)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 22:01

Jetta schreef:
Ik ben het helemaal met je eens, die weg is echt erg! Maar ja...de asfaltmaffia, hè? We kunnen nog vóór de shovels gaan liggen om het tegen te houden....wie durft? 8-)

Hmmmm, ik geloof dat ik het leven toch nog wel zo leuk vind dat ik nog wat langer mee wil.......

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 06:21

spettertjuh schreef:
Voor degene die zich afvragen waar nou precies de nieuwe A4 komt te liggen zie onderstaande link.

http://www.youtube.com/watch?v=-F53x5Rfg-Q

Nouja.. Als er al een voordeel te noemen is, is het enige ietswat gunstiger dat er een fietspad naast komt te liggen die in een rechte lijn van huis naar stal ligt en de reistijd daardoor aanzienlijk wordt verkleind op de fiets...

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 06:47

Ja dames het is ook helemaal niets deze a4 maar gelukkig komt de weg zo'n 7 meter in de grond te liggen en zowel de Oostveenseweg als de Woudweg blijven bestaan en het enige wat daaraan veranderd is dat de a4 er onder komt en niet dat wij erover heen moeten.....

Ik heb tegen Camiel Eurlings (werk namelijk op Verkeer en Waterstaat) gezegd dat wij het niets vonden en dat hij onze buitenrij mogelijkheden ging belemmeren. Hij vond dat wel vervelend........... maar het verkeer was toch belangrijker |(

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 07:12

Komt nu wel heel dichtbij zo.... nog meer herrie, ondanks dat ze zeggen dat dit wel gedempt wordt doordat hij iets wat verzonken ligt....

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 11:57

Het fietspad is inderdaad wel een klein voordeel. Maar ja ik fiets liever om voor geen snelweg!
Geloof er ook niet zo in dat geruisloos is! Snelweg hoor je altijd wel, zeker als mensen gaan toeteren etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 19:56

Ik heb op mn poowny gezeten *\o/* *\o/*

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 21:45

Anoniem schreef:
Ik heb op mn poowny gezeten *\o/* *\o/*

Ooh tegek Chelle en hoe voelde dat aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 21:49

Leuk :D En ook wel eng haha. afgelopen 2 dagen gehangen, vond ze allemaal niet erg, dus eerst heel voorzichtig 1 been eroverheen, stond ze even raar te kijken en aan mn been te snuffelen van 'wat doe jij daar nou' en daarna er helemaal opgezeten. Wel nog 1 voet op het krukje gehouden, voor het geval ze weg zou schieten of iets, blijft toch even afwachten wat ze doet, maar wel met het gewicht op haar in plaats van op mn voet en dat deed ze gelukkig superbraaf :) Zat ik toch even mooi op mn pony :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 21:53

Ik heb vanavond voor het eerst les met Maestro gehad. Echt, wat gaf dat weer een goed gevoel. Hij liep op een gegeven moment lekker actief en goed nageeflijk. We moeten wel duidelijk weer van voren af aan want hij is nog erg basis en ik ben alweer een hoop kwijt haha. Nou de komende week weer veel huiswerk mee gekregen om aan te werken... :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 21:55

Anoniem schreef:
Leuk :D En ook wel eng haha. afgelopen 2 dagen gehangen, vond ze allemaal niet erg, dus eerst heel voorzichtig 1 been eroverheen, stond ze even raar te kijken en aan mn been te snuffelen van 'wat doe jij daar nou' en daarna er helemaal opgezeten. Wel nog 1 voet op het krukje gehouden, voor het geval ze weg zou schieten of iets, blijft toch even afwachten wat ze doet, maar wel met het gewicht op haar in plaats van op mn voet en dat deed ze gelukkig superbraaf :) Zat ik toch even mooi op mn pony :D

Gelukkig was ze dus braaf. Ze is toch al ingereden of is ze nog alleen zadelmak?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 22:11

Ehm tja hangt er een beetje tussenin denk ik.. Ze weet wel dat een mens op d'r rijdt zegmaar, maar ik weet sowieso nog niet hoe d'r galop is onder het zadel, stappen en draven deed ze toen we gingen prima, op bakkabouters na :) Maar de rest .. zou het niet weten, dat merken we gaandeweg wel. Maar ze is sinds we toen in groningen zijn wezen kijken, niet meer gereden :p dus het is toch even afwachten hoe ze reageert op van alles.

Wat super dat je les zo lekker ging! :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 05:50

Super hoor om heerlijk op je pony te zitten toch..............

Linda heerlijk hè om weer eens les te hebben en dan moeten alle knopjes weer op je paard.

Ik heb trouwens op zaterdag 8 oktober les om 11:30 uur - 12:00 uur. Wil iemand dat misschien even voor mij opschrijven want ik denk niet dat ik nog voor 1 oktober op stal kom..........

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 08:18

Haha je kan het maar geregeld hebben Karin ;)

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 08:23

Cool Chel! nu nog het zadeltje van Chris erop om alvast weer beetje in te komen :)

Connie heeft jullie dus na zo'n lange tijd weer flink aangepakt? Wel weer leuk om te lessen he Lin? als ik dat woord al in me mond neem loopt val weer spontaan kreupel....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 08:28

Gewoon niet zeggen, maar overvaltechniek gebruiken :D ..Goh loopt Val ineens een lesje :P

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:43

hahaha... zou dat werken denk je, hahaha je weet het nooit met die knol van mij? weet wel dat ie onwijs veel enregie heeft, denk dat ze weer de lentekriebels hebben

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:44

Ze zijn allemaal wat wakker....Zelfs Vera deed op haar manier bokken gister.....
Gaat Val morgen ook weer het weitje op?

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:59

Nee die mag niet meer naar buiten... denk dat ie dan gelijk weer richting kliniek kan omdat ie alle vier zn benen naar de klote helpt

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 10:53

Blijven er meer uit de ruinengroep binnen? Anders staat ie alleen?

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 11:41

geen idee? Vincent en george geloof ik. Maar liever alleen binnen dan helemaal uit zn panty in de wei, dat is gewoon vragen om moeilijkheden en ik ben net weer aan het opbouwen dus ik wil dat risico gewoon niet meer nemen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 11:56

Decy staat ook binnen dus Valko is niet alleen op stal. Maestro gaat wel lekker naar buiten. Kan hij weer met zijn vriendje Storm spelen. Het zal niet meteen weer de hele dag zijn maar ieder uurtje dat ze pakken is er weer eentje... :D