Had gister zowaar een paard in de passage! Hihi. We gingen weer wijken oefenen en dat vind ze heel moeilijk en dan gaat ze heel erg verzamelen en 'omhoog' dansen. Best cool! Maar uiteindelijk snapte ze wel dat ze d'r benen moest kruisen. Nu nog het tempo wat omhoog krikken!
Maar jeetje wat is het irritant als iemand alleen maar voltes in het midden van de bak rijd met een tank. Werd tot 3x toe afgesneden terwijl ik probeerde te galoperen. Grrr vroeg ik of ze OF aan de ene kant of de andere kant op de volte wilde gaan, maar dat snapte ze niet denk ik. Zeggen die anderen ja maar ik galopeerd d'r ook gewoon tussendoor. Uhm ja maar ik ben zelf ook niet 100% stuurbaar en tempo controleerbaar in galop... Ze wordt nogal heet als alles om haar heen sjeest. En dan loopt d'r nog een EP mee die losse achterbenen heeft... Dus toen ben ik maar gaan galoperen toen hun gingen stappen.
Ik doe lekker niks meer. Heb vandaag 3 uur non stop koekjes beboterd.. Pfieuw vreetberen die kids! En heb last van mn rug. dus zo tv op de badkamer en lekker languit (naja met mn benen in mn nek) in bad!