Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LIQUITA schreef:Het moet dan zo worden, maar dan met gevlochten paardenstaarthaar natuurlijk
. 
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Het moet dan zo worden, maar dan met gevlochten paardenstaarthaar natuurlijk
Ik kreeg een link door van Nancy, en deze wil ik laten maken![]()
.
Voor aan m'n Pandora ketting of armband.
Zit alleen te twijfelen of ik haar van First en Liquita bij elkaar zal doen of apart. Dan moeten het er 2 worden.

winnitou schreef:Nicole1995 schreef:
Ja ,echt joh,ik dacht je maakt een geintje heb ff 2 keer naar buiten moeten kijken![]()
![]()
![]()
hier ligt niet echt veel, hoop dat het hier bij blijft. gaan morgenochtend naar de Rai voor een Sinterklaas voorstelling...dus alsjeblieft geen gladheid en sneeuw verder

winnitou schreef:_sandra schreef:veel plezier allemaal met de voice! ben denk ik de enige in NL die het niet volgt hihi
ik ook niet hoor! heb nu een paar keer een stukje gezien maar dan perongeluk )volgens mij de herhalingen'
Weet alleen dat Lenny meedoet )of was dat in een ander programma, en die ken ik al van voor die tijd
LIQUITA schreef:Pffft...die injectie die ik 4 weken geleden heb gekregen gaat nu volgens mij zijn werk doen. Ik krijg nu toch echt last van opvliegers. Ik voel dan ineens m'n hele lichaam tintelen en krijg het van binnen uit bloedheet. Het duurt maar een paar seconde en dan is het weer weg.
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Pffft...die injectie die ik 4 weken geleden heb gekregen gaat nu volgens mij zijn werk doen. Ik krijg nu toch echt last van opvliegers. Ik voel dan ineens m'n hele lichaam tintelen en krijg het van binnen uit bloedheet. Het duurt maar een paar seconde en dan is het weer weg.
een goede reden voor een extra cadeautje!
Sterkte ermee!