had vorig jaar ofzo ook weet ik het hoelang m'n best gedaan om 25 'nuttige'berichten te plaatsten, maar weet m'n gebruikers naam niet meer.
dus nu een nieuwe aangemaakt!
en eindelijk die 25 berichten klaar! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xManon_ schreef:Wat stom allemaal zeg, Jose. De knhs deed er verder niks mee?

rink schreef:de rhino is alweer op zijn retour, de activiteiten aankomend weekend gaan allemaal gewoon weer door. hygiene is nu belangrijk..

gewoonmarie schreef:heeeeeeey! eindelijk mag ik hier ook weer mee praten!
had vorig jaar ofzo ook weet ik het hoelang m'n best gedaan om 25 'nuttige'berichten te plaatsten, maar weet m'n gebruikers naam niet meer.
dus nu een nieuwe aangemaakt!en eindelijk die 25 berichten klaar!

gewoonmarie schreef:heeeeeeey! eindelijk mag ik hier ook weer mee praten!
dus nu een nieuwe aangemaakt!en eindelijk die 25 berichten klaar!
lekker handig met mijn stokmaat van 1.60
haha

Hopelijk is het vandaag al weer beter. Ben al 6,5 week bezig en nog steeds zitten er dikke korsten die er niet af gaan ( dan begint het als een gek te bloeden. )
) maar Ro begint ook weer als vanouds te worden. ( Al vind ik dat ook wel grappig
)
marie! Je moet er ook wat voor over hebben hè!

)

heb er echt zo'n zin in! maar eerst moet even een nieuwe bodem erin, durf haar niet op deze half verrotte bodem te zetten... maar dat duurt toch maar 2 of 3 week..