Ik kan ook om 12 uur naar huis dan heb ik mijn 40 uur er al op zitten. Maar wil ook wat dingen af hebben dus waarschijnlijk blijf ik gewoon lekker werken.
Splinter
Geplaatst: 11-06-10 09:13
nouja hoef er niks voor te doen, zit allang aan me uren!
jarrah
Geplaatst: 11-06-10 09:14
nikkielvis schreef:
Ging het gister nog goed Kim...... Je was er niet bij met de rose. Dat was samen met Lisette
Hmm dat is denk al best lang geleden en we hebben meerdere keren Rosé op... dus ik heb geen idee over welke keer het gaat Wel handig dat ik nu op de fiets kan komen, moest me de vorige keren toch inhouden, mag als beginnend bestuurder nog niet eens 1 glas
Splinter
Geplaatst: 11-06-10 09:50
jaaaa lekker fietsen
morgen ook he Kim!
taverno
Geplaatst: 11-06-10 10:41
Poeh wat een hitte hier zeg,die oude mensen zijn zo tegendraads,ik zweet me naar.
Angelique,ik neem je aanbod graag aan,geef maar een gil als je tijd hebt.
Rose,is niets voor mij,heb liever een jachtbittertje,robbeslok,zoetermeers kruidenbitter of zo.Een gewoon biertje is ook goed.
Dan ga ik eerst rijden, ben ik voor paarden binnenhalen klaar. Wil wel een biertje meenemen Tav, maar denk niet dat die nog koud is rond 5ven dan .
jarrah
Geplaatst: 11-06-10 10:55
Ik ben over een uurtje al op stal, ben weer eens een interviewtje aan het uittypen, maar hou dat straks wel voor gezien Ga dan eerst maar even lekker met Tiff een ritje maken en daarna met Linds tegelijk Venga rijden Ben rond half 4 wel klaar voor de rosé
Vanavond gourmetten bij Sander, Monique en hun baby Milan... Nick komt daar regelmatig en ze doen het erg goed met die kleine