meelen schreef:winnitou schreef:heb er maar een kopje thee bijgenomenProost........op de puppy's Proost
Ik kom straks wel weer even kijken of er weer wat geboren is, ga nu even m'n serie kijken (op de laptop)
Nou, dan ga ik maar naar m'n eigen nestje sterkte met de verdere verloop van de bevalling Jo, ik lees morgen wel hoeveel het er geworden zijn.
Ate sterkte! ik neem de laptop mee maar je hebt kans dat ik in slaap val. als ik tussendoor wakker word kijk ik hier even.Groetjes aan de meiden en ook voor un een bijzondere nacht gewenst!
winnitou schreef:hebben jullie al gemerkt of heeft deze een witte vlek vanzichzelfwitte vlekken is nagel lak
ATE schreef:winnitou schreef:hebben jullie al gemerkt of heeft deze een witte vlek vanzichzelfwitte vlekken is nagel lakdat dacht ik al
na een zware bevalling zijn ze hier dan 4 pups 2 black en tan en 2 bonte wanneer 3 en 4 zijn geboren geen idee ben om 3.30 naar mijn bed gegaan moest er toch weer vroeg uit om zo naar werk te gaan bonte zijn bijde mannen wegen 215 gr en 189 gr