Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat is Anky
Legt mooi accent op het paard zelf! Manon_S schreef:Emmaa_ schreef:Ja ik verscherp ze altijd via Photoshop
Lijkt alsof er een soort waas overheen is wat een mooi effect geeft.
Ben wel benieuwd naar het orgineel. Ik zou, scherpe foto's niet nóg scherper gaan maken. Want daardoor lijken ze juist weer onscherp. Daarmee bedoel ik dat de details waziger worden waardoor je die niet mooi meer ziet. En dat vind ik erg jammer
Emmaa_ schreef:Ohhh dames ik heb zo'n supersweeeeet idee voor een fotoshoot in de zomerHeb de locatie al en alle attributen, maar ik moet nu nog het juiste model zoeken.
Dus als er iemand hier is die het niet erg vind om in een superkort suikerzoet jurkje met felle lippenstift tussen de cupcake's op een veld te zitten met een kleed met zo veel felle kleuren dat je er duizelig van wordt, geef even een gil![]()
(bij voorkeur iemand met blond haar en een bleke huid omdat dat het beste past in mijn idee zeg maar, maar ik sta open voor ideeën)

Iriis_ schreef:Vind je het mooi? Ik vind het eigenlijk niet zo heel mooiBen wel benieuwd naar het orgineel. Ik zou, scherpe foto's niet nóg scherper gaan maken. Want daardoor lijken ze juist weer onscherp. Daarmee bedoel ik dat de details waziger worden waardoor je die niet mooi meer ziet. En dat vind ik erg jammer
.
Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Ohhh dames ik heb zo'n supersweeeeet idee voor een fotoshoot in de zomerHeb de locatie al en alle attributen, maar ik moet nu nog het juiste model zoeken.
Dus als er iemand hier is die het niet erg vind om in een superkort suikerzoet jurkje met felle lippenstift tussen de cupcake's op een veld te zitten met een kleed met zo veel felle kleuren dat je er duizelig van wordt, geef even een gil![]()
(bij voorkeur iemand met blond haar en een bleke huid omdat dat het beste past in mijn idee zeg maar, maar ik sta open voor ideeën)
Jane doesn't mind
Maar ik ben ook niet echt fotogeniek.
Dus we moeten maar een keer een afspraak maken!
Jane_ schreef:Jij hebt een mooi bruin huidjeEmmaa_ schreef:Ohhh dames ik heb zo'n supersweeeeet idee voor een fotoshoot in de zomerHeb de locatie al en alle attributen, maar ik moet nu nog het juiste model zoeken.
Jane doesn't mind
Maar ik ben ook niet echt fotogeniek.
.
. Manon_S schreef:Daar is het jammer dat Valentino wat slaperige oogjes heeft.
Op de andere foto met Iris heeft ie dat niet.
Jaa ik ben altijd heel erg daarin, ben altijd super kieskeurig wat betreft alles.
Ook met mijn eigen foto's, vraag Sabien maar whahha.