Het is al saai

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nickyforever schreef:is dat een leuk ponykamp?
de mijne gaan dit jaar ook weer naar ponykamp, mischien is dit iets voor hun?
lieziej schreef:nickyforever schreef:is dat een leuk ponykamp?
de mijne gaan dit jaar ook weer naar ponykamp, mischien is dit iets voor hun?
Geen idee. Ben een keertje ergens anders geweest, in Markelo (Erve Meendrinks boer) maar nadat ik daar té uitgebreid verhalen had gehoord wat de mannelijke puber leiding met de oudere meisjes daar deden... Nee, daar mocht ik niet nog een keer heen van mijn ouders, en daar wil ik ook NO WAY leiding geven
Voor de rest wel een stoer ponykamp, maar ja.
Hahahahahha, als jij ze naar Klein Oever stuurt, dan weet je wel dat je ze in mijn handen laat he?
FenDT schreef:helloooo! ik leef ook nog
Vanavond wedstrijd dus ga zo vast even wassen, dan kan die nog drogen haha. Ik moet om half 10 starten, lekker dodelijk!
Oja, hot news! Vicky's manen zijn er af! Eeeeeeindelijk
nickyforever schreef:lieziej schreef:
Geen idee. Ben een keertje ergens anders geweest, in Markelo (Erve Meendrinks boer) maar nadat ik daar té uitgebreid verhalen had gehoord wat de mannelijke puber leiding met de oudere meisjes daar deden... Nee, daar mocht ik niet nog een keer heen van mijn ouders, en daar wil ik ook NO WAY leiding geven
Voor de rest wel een stoer ponykamp, maar ja.
Hahahahahha, als jij ze naar Klein Oever stuurt, dan weet je wel dat je ze in mijn handen laat he?
Vertrouwder kan niet toch????????
Ik zou ze met jou wel vertrouwen ze zullen goed op je passen![]()
![]()
lieziej schreef:FenDT schreef:helloooo! ik leef ook nog
Vanavond wedstrijd dus ga zo vast even wassen, dan kan die nog drogen haha. Ik moet om half 10 starten, lekker dodelijk!
Oja, hot news! Vicky's manen zijn er af! Eeeeeeindelijk
Yess! Jij hebt eindelijk ook de stap gezet van boerenknol naar sport poown![]()
Dat heb ik laatst ook gedaan door Sis dr sokken er af te laten scherenMegan was pissig joh!
De manen durf ik alleen nog niet aan...
Heb je zo wedstrijd met Vick, of op een van Arend's knollen?
FenDT schreef:lieziej schreef:
Yess! Jij hebt eindelijk ook de stap gezet van boerenknol naar sport poown![]()
Dat heb ik laatst ook gedaan door Sis dr sokken er af te laten scherenMegan was pissig joh!
De manen durf ik alleen nog niet aan...
Heb je zo wedstrijd met Vick, of op een van Arend's knollen?
Nou bij mij ist andersom hoor! Die sokken gaan er van haar leven NIET NIET NOOOOIT af!!Maar met de manen kort is ze wel veel mooier, zie je haar tenminste. Anders was het zo'n gordijn
Nee start met Vicks hoor! ik ga nu maar snel, blijf weer veel te lang plakken achter de computer, too bad..
FenDT schreef:waa nathal! Ik wist niet dat je al met Allure startte!! Hoeveel punten heb je nu dan?![]()
Ik heb 27 december in Beesd mijn laatste wedstrijd.. gaat veel te snel alweer![]()
Gister ging wel goed. was zelf niet super tevreden omdat ie WEER zo meedenkt, word er gek van! haha als je op de ac lijn rijdt dan stort ie bij x al neer, maar ik moest wisels rijden op de ac en niet halthouden dus dat ging een beetjeapartig haha. ik storte 6x in die bodemen ik was ook een keer verkeerd gereden want mijn mutti las het een beetje verkeerd voor haha. maar toch 2x eerste en 61,85% en 63,33%
en ik was om 12 uur thuis.....
lieziej schreef:Wauw! Klinkt super! Een andere vriendin van mij ging ook skiles geven, maar die moest in Nederland 3 maanden lang een paar keer per week naar zo'n school! Dan hebben jullie het echt wel superchill!
Ik wil ook! (Spreek alleen BAGGER Duits..)
Heel veel plezier daar verder, en ik vraag me nog steeds af hoe je het nou doet met je studie?