Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_K

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:08

*kick*

Het is al saai |(

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:44

Elize vrees dat je weer verder moet gaan met hartmassage want we zijn weer verlaten door iedereen.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:54

*drukt op borstkas*

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:35

helpt niet meer we moeten weer proberen wat meer mensen aktief te krijgen voor bokt.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 14:41

Handig idee idd :)

Flyertje ophangen in de manege? :P

Ik weet dat er heel veel mensen meelezen, maar ze zijn allemaal te lui om te typen :+

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 15:50

flauw wel gezellig met ons meelezen maar niet meer reageren?
Jammer hoor van die mensen.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:19

Echt triest gewoon :+

Oh! Ik ben trouwens uitgenodigt voor sollicitatie op Klein Oever, voor ponykamp van de zomer :D

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:23

is dat een leuk ponykamp?
de mijne gaan dit jaar ook weer naar ponykamp, mischien is dit iets voor hun?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 18:05

nickyforever schreef:

Geen idee. Ben een keertje ergens anders geweest, in Markelo (Erve Meendrinks boer) maar nadat ik daar té uitgebreid verhalen had gehoord wat de mannelijke puber leiding met de oudere meisjes daar deden :n ... Nee, daar mocht ik niet nog een keer heen van mijn ouders, en daar wil ik ook NO WAY leiding geven :n
Voor de rest wel een stoer ponykamp, maar ja.

Hahahahahha, als jij ze naar Klein Oever stuurt, dan weet je wel dat je ze in mijn handen laat he? ~~}>

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:16

lieziej schreef:
nickyforever schreef:

Geen idee. Ben een keertje ergens anders geweest, in Markelo (Erve Meendrinks boer) maar nadat ik daar té uitgebreid verhalen had gehoord wat de mannelijke puber leiding met de oudere meisjes daar deden :n ... Nee, daar mocht ik niet nog een keer heen van mijn ouders, en daar wil ik ook NO WAY leiding geven :n

Hahahahahha, als jij ze naar Klein Oever stuurt, dan weet je wel dat je ze in mijn handen laat he? ~~}>

Vertrouwder kan niet toch????????
Ik zou ze met jou wel vertrouwen ze zullen goed op je passen ;) ;) ;)

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 15:03

helloooo! ik leef ook nog :D
Vanavond wedstrijd dus ga zo vast even wassen, dan kan die nog drogen haha. Ik moet om half 10 starten, lekker dodelijk!
Oja, hot news! Vicky's manen zijn er af! Eeeeeeindelijk :+:

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 15:41

FenDT schreef:
Vanavond wedstrijd dus ga zo vast even wassen, dan kan die nog drogen haha. Ik moet om half 10 starten, lekker dodelijk!

Yess! Jij hebt eindelijk ook de stap gezet van boerenknol naar sport poown :D
Dat heb ik laatst ook gedaan door Sis dr sokken er af te laten scheren :+: Megan was pissig joh! :Y) De manen durf ik alleen nog niet aan... O:)

Heb je zo wedstrijd met Vick, of op een van Arend's knollen?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 15:42

nickyforever schreef:
lieziej schreef:

Vertrouwder kan niet toch????????
Ik zou ze met jou wel vertrouwen ze zullen goed op je passen ;) ;) ;)

Oke, dat is dan wel een fijn idee, dat ze goed op me passen :) Misschien dat ik dan wél durf :(:)

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 16:07

lieziej schreef:
FenDT schreef:

Dat heb ik laatst ook gedaan door Sis dr sokken er af te laten scheren :+: Megan was pissig joh! :Y) De manen durf ik alleen nog niet aan... O:)

Nou bij mij ist andersom hoor! Die sokken gaan er van haar leven NIET NIET NOOOOIT af!! :+: Maar met de manen kort is ze wel veel mooier, zie je haar tenminste. Anders was het zo'n gordijn :')
Nee start met Vicks hoor! ik ga nu maar snel, blijf weer veel te lang plakken achter de computer, too bad..

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 16:10

FenDT schreef:
lieziej schreef:

Nou bij mij ist andersom hoor! Die sokken gaan er van haar leven NIET NIET NOOOOIT af!! :+: Maar met de manen kort is ze wel veel mooier, zie je haar tenminste. Anders was het zo'n gordijn :')
Nee start met Vicks hoor! ik ga nu maar snel, blijf weer veel te lang plakken achter de computer, too bad..

Nou Fen, heeeeeeel heeel heeeel veel succes en plezier bij je (ena)laatste wedstrijd! :+:

Zet 'm op!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 17:46

Ik zal hier ook maar weer is wat plaatsen, haha :=
we verwachten wel een foto Fen, haha!
kom haar snel nog een keer spotten,wanneer heb je je laatste wedstrijd?
Ik had gister m'n eerste wedstrijd buiten de manege :P hij was erg tegen de hand, maarhij was verder echt super braaf! wel beetje kijkerig enzo, maar wat verwacht je van zon jong, oplettent dier.
M'n punten waren 173 en 180, dus niet heel geweldig maar prima! en toch weer 'n winstpunt, haha.

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 13:39

waa nathal! Ik wist niet dat je al met Allure startte!! Hoeveel punten heb je nu dan? :)
Ik heb 27 december in Beesd mijn laatste wedstrijd.. gaat veel te snel alweer ;(

Gister ging wel goed. was zelf niet super tevreden omdat ie WEER zo meedenkt, word er gek van! haha als je op de ac lijn rijdt dan stort ie bij x al neer, maar ik moest wisels rijden op de ac en niet halthouden dus dat ging een beetjeapartig haha. ik storte 6x in die bodem :') en ik was ook een keer verkeerd gereden want mijn mutti las het een beetje verkeerd voor haha. maar toch 2x eerste en 61,85% en 63,33% :):) en ik was om 12 uur thuis..... :')

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:10

FenDT schreef:
waa nathal! Ik wist niet dat je al met Allure startte!! Hoeveel punten heb je nu dan? :)
Ik heb 27 december in Beesd mijn laatste wedstrijd.. gaat veel te snel alweer ;(

Gister ging wel goed. was zelf niet super tevreden omdat ie WEER zo meedenkt, word er gek van! haha als je op de ac lijn rijdt dan stort ie bij x al neer, maar ik moest wisels rijden op de ac en niet halthouden dus dat ging een beetjeapartig haha. ik storte 6x in die bodem :') en ik was ook een keer verkeerd gereden want mijn mutti las het een beetje verkeerd voor haha. maar toch 2x eerste en 61,85% en 63,33% :):) en ik was om 12 uur thuis..... :')

Waaajooooww! Gefeliciteerd mutsje! Oh wat zijn we weer niet-tevreden, Z2, 2 winstpunten (toch??) en nóg niet tevreden :9

Beesd? Dat is brabant man! Kon je niks dichterbij vinden?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:11

@ Nathal: Gefeliciteerd man! Weer een punt erbij! Het einde is in zicht! :+

@Fenna: Ja tuurlijk weet je niet dat ze start! Je bent er nooit :( :p

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 15:46

haha, nou ik start al wel wat wedstrijden met hem ja, volgend jaar ga ik echt buiten af veel startten enz. heb nu 3wedstrijden gehad waarvan 1 dat ik niet officieel mee deed. :P heb nu 2 winstpunten, haha.
dan is je laatste wedstrijd al wel snel ja, jammer!

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:28

Soooo Liebe Leute!!

Hier spricht ein officieller Ski-Lehrerin!!! :D
Dat betekent de hele winter skiles geven :))

Man wat een slopende 10 dagen zijn dit geweest, nu net aangekomen in ons 2-persoonsappartementje in Flachau, superchill. In 10 dagen zijn we omgeschoold van skiërs tot skileraressen, met alles erop en eraan, sneeuw en heeeeel veel kou, theorie (stikmakkelijk man, wel in het duits dat dan weer wel, maar alleen maar meerkeuze met als antwoordmogelijkheid op de vraag wat moet er in de EHBO van een skileraar zitten; a) mp3, b) .... nee serieus mag het nóg makkelijker, en zeker is het makkelijk als je matties met antwoordenvellen hebt :o ) en heeeeeel veel basisoefeningen aanleren en je eigen techniek verbeteren de hele dag op de piste en dan de hele avond nog 3 uur lang een theorieverhaal aanhoren over lawines, sneeuwsoorten, kinderles, bewegingsleer, natuur en milieu, materiaal en beroepskunde und so weiter :+ O man ik scgrijf volgens mij nu een superonduidelijk verhaal, maar het was echt top, leuke mensen ontmoet en volgens mij houd ik het hier nog wel even juit! :Y)

Grüß Gott liebe Leute!! :evaw:

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:58

Wauw! Klinkt super! Een andere vriendin van mij ging ook skiles geven, maar die moest in Nederland 3 maanden lang een paar keer per week naar zo'n school! Dan hebben jullie het echt wel superchill!

Ik wil ook! (Spreek alleen BAGGER Duits.. :\ )
Heel veel plezier daar verder, en ik vraag me nog steeds af hoe je het nou doet met je studie?

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 21:11

lieziej schreef:
Wauw! Klinkt super! Een andere vriendin van mij ging ook skiles geven, maar die moest in Nederland 3 maanden lang een paar keer per week naar zo'n school! Dan hebben jullie het echt wel superchill!

Ik wil ook! (Spreek alleen BAGGER Duits.. :\ )
Heel veel plezier daar verder, en ik vraag me nog steeds af hoe je het nou doet met je studie?

Ja het is natuurlijk wel fijn als je redelijk duits spreekt alhoewel er hier ook mensen meededen met nul duits en net op de ski's, maar dan moet je wel dingen opnieuw komen doen in maart en krijg je maar een voorlopige arbeidsvergunning, met de studie zijn we al ruim 2 maanden gestopt, was het toch niet helemaal, vandaar dat we dit dus nu ook doen, ganz vervelend :Y) Volgend jaar september waarschijnlijk beginnen met geneeskunde in utrecht (lang leve het feit dat ik niet hoef te loten :z ) Ja is inderdaad ook mogelijk om in NL te doen en dan moet je waarschijnlijk ook gedeeltelijk hier nog komen afwerken, maar hier is het 10 dagen volle bak en dan ben je dus naar oostenrijkse begrippen bevoegd skileraar, maar inderdaad was er ook via Snowsports Academy een nederlandse groep die in NL een paar dagen had gestudeerd en nu een aantal dagen hier kwamen, ach het is maar wat je zelf fijn vind, via die weg ben je wel meer kwijt, maar gaat misschien wel wat gemoedelijker, want dit is nogal een bananenorganisatie hier haha, allemaal van die typische oostenrijkse leraren o o o :Y)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 21:20

Wat leuk joh!

En allebij gestopt? (Hoe kon het ook anders? :+ )

Wat cool, beginnen we in het zelfde jaar :)

Veel plezier daar tussen de o zo mooie skileraren, en dan ziet ik u wel weer verschijnen over een lange tijd

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 01:16