, Worlino moet zondag 3x... En ik zit er als tweede persoon dan op. Arme knollie!
Maar gaat Laurie ook mee of niet?
Zij moet wel eerder dan ons rijden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, Worlino moet zondag 3x...

fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Goedemorgen!
Zoheee... Ik moest wat bijlezenJeetje mina..
Gister opzich lekker gereden.. Alleen raak een beetje gefrustreerd.. Dat hj het wel kan, en ik niet.Maarja.
Dat veulen is echt leuk, zit een lekker koppie op!
Meliss,, ik kom zaterdag ook waarschijnlijk kijken.
Mel zo slecht ziet het er niet uit! Je moet niet vergeten dat je manegepaarden gewend bent, is toch iets heel anders.
Het enige wat me verder opvalt is dat je niet je binnenhand over de hals moet leggen. En stelling meer naar binnen, soms liep hij met zijn koppie echt naar buiten, maar weet niet of dat door een strenge hand kwam of iets anders. Ken het paard verder ook nieten ben nu ook weer niet zo getraint dat ik dat kan zien. Maar het ziet er voor de rest echt netjes uit!
Wacht maar af, over een tijdje zijn jullie een geweldig paar!

! domo schreef:Melanieetjuh schreef:Ohja, ik had gister nog even met Don in de buitenbak gereden. Sabrina had dat al eerder gedaan, dus hij was erg braaf.
En proefje geoefend..
Welk proefje moet je doen?!
Liisette_ schreef:, Worlino moet zondag 3x...
En ik zit er als tweede persoon dan op. Arme knollie!
Maar gaat Laurie ook mee of niet?
Zij moet wel eerder dan ons rijden.
!?

Melanieetjuh schreef:Zoo... Dan ben ik alweer lekker uit!![]()
Straks naar de stomme tandarts, en dan werken..
Heb er gewoon weer geen zin in.. Hoort dat? In je eerste periode?
?! Is een bibliotheek voor nodig om het bij te houden!
Kirsten_D schreef:Net me solicitatiegesprek gehad.. Ging opzich wel lekker,nu hopen dat het wat wordt..
@ Melanie: Ik weet het niet, misschien is het toch niet de baan voor je. Wat moet je allemaal doen?

Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:Zoo... Dan ben ik alweer lekker uit!![]()
Straks naar de stomme tandarts, en dan werken..
Heb er gewoon weer geen zin in.. Hoort dat? In je eerste periode?
Lekker!! Ik zit tot half 5![]()
Gaat de tandart boren?!![]()
Noujah, hoe vaak heb ik wel geen zin gehad in school?! Is een bibliotheek voor nodig om het bij te houden!
GinnyBanshee schreef:mag ik ook ff aanmelden? ik heb ook een schimmel, Must be Magic (florencio x uniform), ze is een klein paardje en ik ga haar ook binnenkort in de B paarden uitbrengen
Liisette_ schreef:Jaaa, ik moet zondag tegen jouw![]()
Ik wil wel mee, jah!![]()
Gaan we dat redden?!

. (ze hebben toen ook een keer achter mijn rug om lopen banketstaaf, hoorde ik opeens een opmerking over de Mac, bleek dus dat een collega achter me zat
)
. Maar het wordt alleen maar makkelijker! GinnyBanshee schreef:mag ik ook ff aanmelden? ik heb ook een schimmel, Must be Magic (florencio x uniform), ze is een klein paardje en ik ga haar ook binnenkort in de B paarden uitbrengen
haha
Mijn voeten draaien altijd naar buiten als een kapstok..
fallenangel3 schreef:Ah mel waarom??
Je moet de zenuwen niet de baas over je laten worden... als je er eenmaal bent valt het allemaal wel mee. En die grieken daar zijn toch best aardig, behalve als ze in het grieks gaan banketstaaf dan. (ze hebben toen ook een keer achter mijn rug om lopen banketstaaf, hoorde ik opeens een opmerking over de Mac, bleek dus dat een collega achter me zat
)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik me op mijn tweede (?) werkdag ook ziek had gemeld... omdat ik de druk gewoon echt ff niet aankon. Maar het wordt alleen maar makkelijker!