Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Vanmiddag foto's!
. ik wilde gister nog zeggen zal het dit keer een merrie worden
.
. kooslover schreef:Jongens! Medelijden met een comedy???
. Wubbe dacht dat Marjolein hem leuk vond en met hem naar bed wilde... En toen werd ie een beetje gek en is ie ineens het huis uit gerend... En toen kwam die de volgende ochtend terug helemaal netjes aangekleed... Om Marjolein een antwoord te geven op haar vraag... En dan ziet ie dr met dr vriendje en heeft ie dus beetje laat door dat ze het niet over hem had maar over dr vriendje
. Het was dus meer een advies vraag van hoe hij in zo'n situatie zou reageren (als jongen).
. Ik verveel me
. Mijn stagebegeleider is denk nog ziek en mijn vervangend stagebegeleider werkt nooit op dinsdag...
.
. Maar hij is wel grappig
. En volgens mij issie al vanaf het begin af aan verlieft op Marjolein... Die reactie ook maar Marjolein ik ben zoveel ouder dan jou... En toen ineens snel het huis ontvluchten
. Had echt medelijden met m
.
en zeer zeker ook droog... Vooral toen met Marjolein en die duinfeesten
. Dat ie met het hele verhaal over duinfeesten komt nadat ze al weg is en dan samen met Sam opzoek gaan... En ze natuurlijk niet vinden
.
. Maar ook wel heel grappig
. Vooral in combinatie met de buurvrouw....
. Die peepshow met de kuikens
, was ook echt mooi
.
. Dus dan kunnen jullie nu alvast gaan verzamelen... Wij waren te lui om het allemaal door te gaan lezen
. 

. Wel een leuke naam
. De friesje daar hebben tenminste niet altijd zo'n standaard 'friesenaam'. Ik kan niet wachten tot de foto's verschijnen
.
. (Want dat is het nu al bij mij
) 
Dus goedemiddag Sas