xan schreef:meelen schreef:Hee Anke, hoeveel paaseitjes heb je nog?
Ze geeft geen antwoord, volgens mij niet zo heel veel meer
Mag niet met volle mond typen natuurlijk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:meelen schreef:Hee Anke, hoeveel paaseitjes heb je nog?
Ze geeft geen antwoord, volgens mij niet zo heel veel meer

xan schreef:Tjemig waar blijft ze nu ?????????
Zeker ook nog al haar plantjes aan het uitpakken.
LIQUITA schreef:Xan, alvast een klein voorproefje, de rest krijg je eerdaags per email. Net als die andere foto's van Xan in de paddock.
Het is jammer dat door het verkleinen de kwaliteit achteruit gaat.

winnitou schreef:Wauw, die eerste is mooi

xan schreef:Ha ha wat een giller, bedacht me net dat het lijkt of we elkaar een hele poos niet gezien en gesproken hebben![]()
Je zou toch denken dat we genoeg van elkaar zouden kunnen hebben. (maar dat is niet zo)
We zijn echte kletskousen aan het worden hoor.
meelen schreef:xan schreef:Ze geeft geen antwoord, volgens mij niet zo heel veel meer
Mag niet met volle mond typen natuurlijk.

meelen schreef:Leuk dat Tytje ook nog even kwam.

xan schreef:meelen schreef:Leuk dat Tytje ook nog even kwam.
Er liepen een hoop "oud veldt - ers" rondt.
Denk dat veel mensen het toch wel leuk vinden dat hier nu officieel gestart kan worden.

winnitou schreef:De bakken met bollen staan op het aanrecht die ga ik morgen een mooi plaatjes geven

xan schreef:Wat voor plaatje !!!!!! Misschien een cd draaien, of heb je nog een pick-up ????

xan schreef:O, jeetje ik wordt er melig van, dat heb je er van hè alleen thuis met een wijntje en chips.

meelen schreef:xan schreef:O, jeetje ik wordt er melig van, dat heb je er van hè alleen thuis met een wijntje en chips.
Dronke tor

meelen schreef:Xan, kun je nog ergens nakijken of je nou wel of niet kaarten moet hebben voor 1 Mrt.?

winnitou schreef:Volgens mij gaat het tikken niet zo goed. Heb vanavond meer gedronken dan in de laatste 8 weken bij elkaar opgeteld (4 rose biertjes).
Ga dan ook zo mijn bed opzoeken.
Trouwens we hebben hier nog 2 platenspelers staan.