RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tibamar

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:46

Haha...een lanceerlijn *LOL*
Ik moet toch beter kijken geloof ik..heb geen nieuwe balken of staanders gezien Nagelbijten / Gniffelen

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 19:58

Schaam jullie! Ini helemaal mooie nieuwe staanders en balken gekocht... Clown Hahaha maar ze waren echt überlicht, ze leken enorm zwaar *de staanders dan* maar je ging bijna door je rug omdat ze zoveel lichter waren dan je verwachte.

En Bram eng? Hij is niet eng, hij heeft soms alleen een eigen willetje en dan ben je zoals eef al zei; soms het stuur of héél bram kwijt. Bloos Maar ik hoef er niet persee op, als het niet hoeft hoef ik ook niet. Geef mij dan toch maar Injoy. Ging maandag wel lekker. Alleen ze was niet echt super actief want ik weet niet hoevaak ze wel terug viel in de stap. Koe Maar er gingen ook een heleboel dingen goed *het ging vooral lekkerder na dat halsstrekken, eindelijk werd ze een beetje actief* en ze ging eens niet rennen aan het eind! Vork Ik begin de knopjes op Injoy te ontdekken. Haha!

En ik heb enorm zin in maandag! Dan ga ik lekker tegen ini zeggen dat ik voor me verjaardag sas of één van de friezen kies. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 11:43

_Mara_ schreef:
En ik heb enorm zin in maandag! Dan ga ik lekker tegen ini zeggen dat ik voor me verjaardag sas of één van de friezen kies. Schijnheilig
Hihi, nou Mara, ze was het iig nog niet vergeten. Ze begon er nog over in mijn les dat jij en Jori hadden gevraagd of ze nog een keertje op Sas mochten, en dat vond ze hartstikke leuk. Lachen Ze vroeg ook of ik wel eens op King had gereden, hihi Haha! . Arme pony. Ach gut

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 16:48

Sas Kwijl, dat was altijd mijn lievelingspony, vind dat zo'n plaatje van een pony. Dat die nog in de lessen mee rijd. Hij is al best wel oud toch?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 19:14

marleendv_88 schreef:
Haha...een lanceerlijn *LOL*
Ik moet toch beter kijken geloof ik..heb geen nieuwe balken of staanders gezien Nagelbijten / Gniffelen

same here.... niet opgevallen... was te diep in concentratie om dat soort dingen op te merken Haha! (of stonden ze er zaterdag nog niet???)
Lanceerlijn is briljant, die hou ik dr in!! Ga het voortaan altijd zo noemen Pling

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 11:55

Weet niet of ze dr zaterdag al stonden Tong uitsteken

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:44

Ik ben ooit nog van Sas afgevallen Tong uitsteken
Toen was ik nog een kleine Donja en dat was 4 jaar geleden.
Ik in middendraf, Sas staat stil Cool Kleine Donja ernaast, cap aan d'r nek Tong uitsteken
Ini loopt naar me toe [ik denk, nou gaan we het beleven Tong uitsteken ] zegt Ini: gefeliciteerd, je zit nu bij de zandruiters' Tong uitsteken [ Big Smile op d'r gezicht Pling ]
[Ik zit al drie x bij de Zandruiters, ik ben alleen die speldjes kwijt Scheve mond ]

Ik vind het hele hippe staanders en balken Pling

xxx Donja!

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 16:37

Ik viel bijna altijd van Sas af, welk beest schrikt er dan ook van zijn eigen schaduw?! Haha! Bloos

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:30

Nee de staanders staan er pas sinds maandag. Knipoog

Maar sas schrikt nu niet heel erg meer van zijn eigen schaduw, hij heeft een nieuw hoofdstel met oogkleppen. Hmm, als ik er dan op mag wil ik misschien ook wel zonder. Want nu met die oogkleppen doet die bijna niks meer en dat kan natuurlijk niet als je sas bent. Clown (Behalve als die echt heeeeeeeeeeeel extreem gaat doen mogen ze er wel weer op. Koe ) Maar hoe vaak ik ook wel niet van sas ben gevallen, er hoefde maar een grassprietje te bewegen en weg was sas... ach achteraf gezien is het best grappig maar toen ik erop zat vond ik het doodeng. Bloos

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:34

Haha, bijna iedereen is wel eens van Sas af gevallen geloof ik..?
Ik niet, maar ik heb dr ook maar heel weinig op gereden... Helaas Boos!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:34

Whahaha wil je er ook al heel graag op marjolein? Dan mag Ini wel een wachtlijst gaan maken of we doen een hele lange wisselles. Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:35

ikke niet!! (vertel ik dr stiekem niet bij dat ik bij ini nooit op pony's heb gereden omdat ik al half bejaard was toen ik daar kwam rijden en dus veel te groot ROFL )

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:37

Ghehe Tong uitsteken Dan heb je wel wat gemist hoor! Die pony's zijn zó aaibaar en lief! Ach gut Lovers
Indeed, Ini mag wel een wachtlijst maken ja Tong uitsteken Iedereen uit onze les op Sas...
Die arme pony... Tong uitsteken

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:39

xSwanHeart schreef:
Ghehe Tong uitsteken Dan heb je wel wat gemist hoor! Die pony's zijn zó aaibaar en lief! Ach gut Lovers
Indeed, Ini mag wel een wachtlijst maken ja Tong uitsteken Iedereen uit onze les op Sas...

Krijgt zometeen een spontane hartaanval van alle pennymeisjes die nog heel graag 1 keer op sas willen rijden. Vork

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:41

Wie, Ini of Sas? Tong uitsteken
In beide gevallen niet best natuurlijk....

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:46

Whahaha ik bedoelde eigenlijk sas maar ini kan natuurlijk ook. Tong uitsteken Die denkt misschien dat we de pony's weinig meer aan vinden en een fobie voor sas hebben ontwikkeld Clown

*Zullen we maar ophouden lein, het wordt nu wel een beetje een msn gesprek Clown *

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:48

Ja, strak plan Knipoog
Ik ga toch eten Tong uitsteken dus je bent van me af hoor Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:50

xSwanHeart schreef:

JVolgens mij heb ik idd wel wat gemist! Als ik ze zie lopen zijn ze wel erug cute! En met zulke leuke paarden moeten de pony's ook wel net zo leuk zijn he!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 20:13

Zwerte schreef:
ikke niet!! (vertel ik dr stiekem niet bij dat ik bij ini nooit op pony's heb gereden omdat ik al half bejaard was toen ik daar kwam rijden en dus veel te groot ROFL )

Je bent niet de enigste Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 10:39

Hihi nou dan hebben jullie toch wat gemist, hoor Knipoog . Sas heeft heel andere grappen dan bijvoorbeeld Bram Haha! . Hihi! Alhoewel hij wat schrikken betreft wel een klein beetje vergelijkbaar is met Kanjer als hij in een Kanjerbui is. Maar net als Kanjer kan Sas ook supermooi lopen Pling ! Met z'n huppelgalopje Vork Haha!

En het is alweer bijna maaaaandag! Ik ben dan nog vrij (haha Tong uitsteken ) maar ik kom niet eerder dan normaal, want m'n moeder moet wel gewoon werken, dus ik heb niet eerder vervoer.. Ik dacht dat ik het al gezegd had, Mara, maar ik weet het niet zeker Knipoog . Ben benieuwd of er echt iemand uit onze les op een pony mag Haha!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 15:43

Haha je kunt ook je paard lanceren Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 16:07

Ghehe, ik vraag me ook af Lachen Vast Mara of Jori wel, die hebben het speciaal gevraagd ja Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 16:07

QualityLover schreef:
Haha je kunt ook je paard lanceren Tong uitsteken

Auwtsjj... Dat klinkt echt pijnlijk weet je Tong uitsteken

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 16:50

ja haha. Nou Kwal lanceert soms wel echt als ik haar aan 't longeren ben Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 17:08

Haha... ik ken dr wel meer die dat doen ja [Wiko] Tong uitsteken
Maar let's keep it on-topic Lachen