Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tujuh schreef:Die foto van Francina! Het lijkt wel zo'n paard van de draaimolen.
Nu snap ik waarom ze spierpijn had!

over 2 weken moet ik terug bellen hoe het gaat enz.. Maar ze mag weer wat, voor haar ook super fijn

. Vandaag weer gewerkt.. morgen gewoon weer school... 

luxket schreef:joehoe krimhie mag rustig aan weer wat doen.. Pees is super genezen in haar schouder dus mag rustig aan deze week beginnen met longeren, nog niet te lang en veel stappen en kleine stukjes draven, volgende week erop gaan zitten mits ze braaf is, dan eerst longeren 15 minuutjes en dan 5 minuten uitstappen, blijft ze braaf, korter longeren en meer erop.. Dit uitbreiden tot een half uurover 2 weken moet ik terug bellen hoe het gaat enz.. Maar ze mag weer wat, voor haar ook super fijn

?
Annika was helemaal verbaasd daar Louise, die ken jij misschien ook wel, blond haar... Ze zegt super zo sterk als die pees meet na wat ze heeft gedaan op de wei, 1 wervel daar verschoven in de buurt, maar met di epees niks meer aan de hand, was echt verbaasd , sterke merrie met super sterk karakter, nou heel rustig aan beginnen, anders bang dat ik te snel weer ga 
veel uitverkoop 
En even vitamine stoot gegeven 

Vanochtend gesprongen ging fijn, straks nog uurtje dressuren
lijkt me echt super leuk!!!!