Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Miss_Montana schreef:Hey, leuk topicBen wel benieuwd of er toevallig mensen zijn die Stoere, Magic, Rambo of Iwan nog kennen? Die zijn ong van 14 jaar terug.
Wat een verhaal van Elma_ trouwens, vind het wel heel ernstig. Weet dat er niet altijd even aardig werd opgetreden tegen de pony's in die tijd. Zodra er iemand ervanaf viel kregen ze zo op hun lazer van een bepaald iemand dat diegene iemand moest roepen om de pony's te vangen toen er iemand vanaf viel. Pony's waren zo bang voor hem dat hij ze met geen mogelijkheid te pakken kreeg. Maar met zo'n enorme wond gewoon laten staan vind ik wel beestachtig slecht en kan ik me bijna niet voorstellen...

Elma_ schreef:T is niet verzonnen, helaas was het maar zo
Het is echt gebeurd.. Ik ben nu toch wel zo benieuwd wat er gebeurt als iemand ron hiermee confronteerd..
, rex, flip & flap

MieLo schreef:pebles, flinstone, woody, rex, flip & flap
waren er in ieder geval heel wat
owja pluto ook nog ^^
Elma_ schreef:ik kan het niet eens doen, ik ben naar 200 km verderop verhuisd
Nee, ik snap wat je bedoelt, maar ik schrik er gewoon van dat niemand ervan weet, en wat je zegt dat gelief en stil gezwijg er over.. het was een naar ongeluk, het kan gebeuren, het is vast ook helemaal niet expres gegaan, ik kan er verder niet over oordelen, maar wel heb ik mijn oordeel over het feit dat erover gelogen wordt!
) 
ze moesten samen in de les, anders liepen ze niet
en liepen ze samen in de les, dan liepen ze altijd bij elkaar
Miss_Montana schreef:Hey, leuk topicBen wel benieuwd of er toevallig mensen zijn die Stoere, Magic, Rambo of Iwan nog kennen? Die zijn ong van 14 jaar terug.
Wat een verhaal van Elma_ trouwens, vind het wel heel ernstig. Weet dat er niet altijd even aardig werd opgetreden tegen de pony's in die tijd. Zodra er iemand ervanaf viel kregen ze zo op hun lazer van een bepaald iemand dat diegene iemand moest roepen om de pony's te vangen toen er iemand vanaf viel. Pony's waren zo bang voor hem dat hij ze met geen mogelijkheid te pakken kreeg. Maar met zo'n enorme wond gewoon laten staan vind ik wel beestachtig slecht en kan ik me bijna niet voorstellen...
Juul schreef:Wij rijden nu steeds met z'n 12 of 13-en. Ook niet echt lekker.
Eerder 1.20m oid. En de aftekeningen weet ik ook niet uit mijn hoofd.. 

Ik heb 'r ook nog maar 1 keer gezien, misschien vandaar..

Ze loopt lekker en ziet er braaf uit