Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AnitaJoeri schreef:nou daar komen de mededelingen weer.
Kokolientje mag dooriedereen voorzien worden van peentjes en/of bleekselderij haha hij moet nl. zoveel mogelijk vocht kwijt uit zijn knietje en Johnnie mag hem dan fijn mesten.
Dan hebben we nog SAM.
Sam staat nog op de Raaphorst.Donderdag komt de fysio/kraker en dan wordt ze behandeld met een verdoving.Lijkt me ook beter voor de fysio zelf .Dit is dan 1 of 2 behandelingen en dan zou het over moeten zijn.Anders helpen ze iets draagbaar te houden maar nemen ze de oorzaak volgens hem niet weg.
Verder hebben ze haar kiezen gedaan ook met verdoving,want volgens deze paardentandarts is geen paard zonder verdoving goed en volledig te behandelen.Ik moet zeggen er ging een wereld voor me open.Ze heeft ons alles laten zien,voor,tijdens en na de behandeling.Alle kiezen hadden haken die doordat de kiezen scheef op elkaar stonden in haar gehemelte verschillende wondjes hadden veroorzaakt.en ook wondjes langs de rand van de onderkiezen.Er zaten nog 2 flarden van wolfskiezen in die dus bij het in het verleden verwijderen blijkbaar waren afgebroken en daar dus waren blijven zitten.Nou ik begrijp nu wel dat een handvijltje het werk echt niet kan doen.die kiezen zij zo verschrikkelijk hard daar vijl je heus niet zomaar wat vanaf.
Nou en dan hebben we Ruben nog.
Dat is het beste nieuws voor mij vandaag.ER WORDT NIET GEOPEREERD.Hij is in leiden geweest en technisch team van 6 man is flink met zijn kastje in de weer geweest.Hij blijkt afgelopen 5 weken maar 1 ritmestoornis te hebben gehad en de medicijnen doen hun werk dus.Ze hebben de pace-maker funktie helemaal anders afgesteld want deze scheen doorlopend pulsen af te geven.Dat is dus niet de defibrilatorfunktie,die doet het wel goed.Dit kan ook de pijn op zijn borst verklaren.Daarna cardioloog en professor erbij en hebben ze besloten nu niet te opereren.
JIPPIE JIPPIE JIPPIE.
Over Joepi heb ik alleen maar te melden dat hij onwijs goed gedressuurd heeft ondanks de natte bak.Johnnie voortaan wat minder sproeien hoor???
Is vast ook echt een enorme opluchting voor jullie 
Hij heeft onstekingsremmers, antibioticaspuit en dus vochtafdrijvers gehad!! ik heb hem in een uur denk ik wel 3x zien plassen
Ze hebben het bij Raaphorst in de agenda gezet en dachten wel dat die behandeling kon (moet dan nl weer terug voor controlescan van het peesje) 

(Rub en Anita met het hart) .... (hebben ze voor mijn afwijkingen ook een kastje?
)
Jetta schreef:Noesje, nog gefeliciteerd, hoor, meid!![]()
Aniet, wat ben ik blij voor jullie! Wat een knappe dokters.....het kastje afstellen en hup!...Rub doet weer gewoon...zijn hart dan!(Rub en Anita met het hart) .... (hebben ze voor mijn afwijkingen ook een kastje?
)
madelon31 schreef:Aniet...ook ik ben blij voor jullie dat ruben niet geopereerd wordt. Maar dat wist je al![]()
Vandaag weer eens niet in staat om in de ochtend te functioneren K*T zooi...werd weer wakker met een vreselijke koppijn zeg.
Dus tammie we houden het ritje tegoed samen![]()
Gelukkig heeft mijn fantastische verzorgster Marieke de verzorging van heli op zich genomen voor vandaag![]()
Marieke je bent geweldig![]()
![]()
Nou morgen middag ben ik er zelf weer.
Ik moet ook met heli naar de paardentandarts er moet echt iets aan zijn ondertand gedaan worden.
Best wel balen wat dat is vast niet gratis!!!![]()
Moet alleen nog ff met frits overleggen hihi![]()
![]()
Zou ik dan ook bij de raaphorst terecht kunnen of zou dit bij iedere da kunnen??
Het klonk allemaal zeer goed aniet over sam haar gebit en slijpen van kiezen met enorme haken enzo...
madelon31 schreef:ja maar heli zijn restje tand moet eruit gesneden worden dat kan niet zo in stal.