Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paradox_

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:47

whahah dat zal best Tong uitsteken

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 19:05

Ja

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 19:05

Ja

10 pagina's alweer.
Gaat hard. Pling

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:09

leuke dag gehad nuggie gister ?

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:37

is heir nog iets bijzonders gebeurd??

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:39

Mmmmm, ben ik ook benieuwd naar... Nog bijzondere dingen die wij ook moeten (willen) weten?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:41

Zo ik ben lekker klaar met de paarden.
Ik ben met Biz naar buiten geweest, en met Ko gewandeld, dus tot 2x toe zeiknat geregend... maar ja de paardjes moeten toch aan hun beweging komen he Tong uitsteken

Ko was trouwens ook erg relaxed met wandelen, voor het eerst sinds tijden met alleen halster gewandeld ipv halsterhoofdstel/hengstenketting (ok, was wel Monty Roberts Halster) maar hij was zo relaxed, maar toch voorwaarts OK dan!

Noes, het maakt niet uit wat je trakteert, de varkens hier op stal lusten alles Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:47

nou daar komen de mededelingen weer.
Kokolientje mag dooriedereen voorzien worden van peentjes en/of bleekselderij haha hij moet nl. zoveel mogelijk vocht kwijt uit zijn knietje en Johnnie mag hem dan fijn mesten.

Dan hebben we nog SAM.
Sam staat nog op de Raaphorst.Donderdag komt de fysio/kraker en dan wordt ze behandeld met een verdoving.Lijkt me ook beter voor de fysio zelf .Dit is dan 1 of 2 behandelingen en dan zou het over moeten zijn.Anders helpen ze iets draagbaar te houden maar nemen ze de oorzaak volgens hem niet weg.
Verder hebben ze haar kiezen gedaan ook met verdoving,want volgens deze paardentandarts is geen paard zonder verdoving goed en volledig te behandelen.Ik moet zeggen er ging een wereld voor me open.Ze heeft ons alles laten zien,voor,tijdens en na de behandeling.Alle kiezen hadden haken die doordat de kiezen scheef op elkaar stonden in haar gehemelte verschillende wondjes hadden veroorzaakt.en ook wondjes langs de rand van de onderkiezen.Er zaten nog 2 flarden van wolfskiezen in die dus bij het in het verleden verwijderen blijkbaar waren afgebroken en daar dus waren blijven zitten.Nou ik begrijp nu wel dat een handvijltje het werk echt niet kan doen.die kiezen zij zo verschrikkelijk hard daar vijl je heus niet zomaar wat vanaf.

Nou en dan hebben we Ruben nog.
Dat is het beste nieuws voor mij vandaag.ER WORDT NIET GEOPEREERD.Hij is in leiden geweest en technisch team van 6 man is flink met zijn kastje in de weer geweest.Hij blijkt afgelopen 5 weken maar 1 ritmestoornis te hebben gehad en de medicijnen doen hun werk dus.Ze hebben de pace-maker funktie helemaal anders afgesteld want deze scheen doorlopend pulsen af te geven.Dat is dus niet de defibrilatorfunktie,die doet het wel goed.Dit kan ook de pijn op zijn borst verklaren.Daarna cardioloog en professor erbij en hebben ze besloten nu niet te opereren.

JIPPIE JIPPIE JIPPIE.

Over Joepi heb ik alleen maar te melden dat hij onwijs goed gedressuurd heeft ondanks de natte bak.Johnnie voortaan wat minder sproeien hoor???

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:52

AnitaJoeri schreef:
nou daar komen de mededelingen weer.
Kokolientje mag dooriedereen voorzien worden van peentjes en/of bleekselderij haha hij moet nl. zoveel mogelijk vocht kwijt uit zijn knietje en Johnnie mag hem dan fijn mesten.

Dan hebben we nog SAM.
Sam staat nog op de Raaphorst.Donderdag komt de fysio/kraker en dan wordt ze behandeld met een verdoving.Lijkt me ook beter voor de fysio zelf .Dit is dan 1 of 2 behandelingen en dan zou het over moeten zijn.Anders helpen ze iets draagbaar te houden maar nemen ze de oorzaak volgens hem niet weg.
Verder hebben ze haar kiezen gedaan ook met verdoving,want volgens deze paardentandarts is geen paard zonder verdoving goed en volledig te behandelen.Ik moet zeggen er ging een wereld voor me open.Ze heeft ons alles laten zien,voor,tijdens en na de behandeling.Alle kiezen hadden haken die doordat de kiezen scheef op elkaar stonden in haar gehemelte verschillende wondjes hadden veroorzaakt.en ook wondjes langs de rand van de onderkiezen.Er zaten nog 2 flarden van wolfskiezen in die dus bij het in het verleden verwijderen blijkbaar waren afgebroken en daar dus waren blijven zitten.Nou ik begrijp nu wel dat een handvijltje het werk echt niet kan doen.die kiezen zij zo verschrikkelijk hard daar vijl je heus niet zomaar wat vanaf.

Nou en dan hebben we Ruben nog.
Dat is het beste nieuws voor mij vandaag.ER WORDT NIET GEOPEREERD.Hij is in leiden geweest en technisch team van 6 man is flink met zijn kastje in de weer geweest.Hij blijkt afgelopen 5 weken maar 1 ritmestoornis te hebben gehad en de medicijnen doen hun werk dus.Ze hebben de pace-maker funktie helemaal anders afgesteld want deze scheen doorlopend pulsen af te geven.Dat is dus niet de defibrilatorfunktie,die doet het wel goed.Dit kan ook de pijn op zijn borst verklaren.Daarna cardioloog en professor erbij en hebben ze besloten nu niet te opereren.

JIPPIE JIPPIE JIPPIE.

Over Joepi heb ik alleen maar te melden dat hij onwijs goed gedressuurd heeft ondanks de natte bak.Johnnie voortaan wat minder sproeien hoor???

Super Aniet dat Ruben niet hoeft te worden geopereerd!! echt heel fijn.. En wat Sam haar mond betreft.. verklaard dat haar gedrag?!!??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:52

Aniet, echt super hoor van Rub, Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Is vast ook echt een enorme opluchting voor jullie Lachen

Ko moet idd veel piesen. Ik heb toch vandaag ff Meursing laten komen, knietje vond ik wat warm en dikker dan gisteren Ach gut Hij heeft onstekingsremmers, antibioticaspuit en dus vochtafdrijvers gehad!! ik heb hem in een uur denk ik wel 3x zien plassen Clown

Ko gaat eind van de maand ook naar de paardentandarts, ben wel benieuwd wat daar uit gaat komen Nagelbijten / Gniffelen Ze hebben het bij Raaphorst in de agenda gezet en dachten wel dat die behandeling kon (moet dan nl weer terug voor controlescan van het peesje)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:54

het gebit van Sam kwam erbij maar haar rug wordt toch als het grote probleem gezien op de Raahorst.Maar ff afw8en wordt vervolgt.

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:00

nou aniet echt fijn
en bedankt voor al heyt andere nieuws

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:26

nou hier is het ook niet druk!1

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:32

ik ga maar doeii!!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 20:51

Nous, whahaa ja das waar. Haha!

Vera, ja was leuk hoor.
Dr is in de klas nog voor me gezongen. Bloos
Whihi. Clown
Heb vandaag nog 3 leuke kadotjes gekregen van een vriendin van me; Dream mouse eyecolor, zo'n sokje voor me Ipod en een Avocado Masker. Haha!
Ben dr helemaal blij mee. *LOL*

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:38

Noesje, nog gefeliciteerd, hoor, meid! Go jij! Go jij!

Aniet, wat ben ik blij voor jullie! Wat een knappe dokters.....het kastje afstellen en hup!...Rub doet weer gewoon...zijn hart dan! Lovers(Rub en Anita met het hart) .... (hebben ze voor mijn afwijkingen ook een kastje? Hyper! )

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:39

Arme Sam....dit is wel een hele grote "onderhoudsbeurt" !
En ja, zo'n fysio doet er verstandig aan om onze wilde Sam eerst even te verdoven......anders heeft ie straks zelf een verdovinkie nodig!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:43

Aniet...ook ik ben blij voor jullie dat ruben niet geopereerd wordt. Maar dat wist je al Knipoog
Vandaag weer eens niet in staat om in de ochtend te functioneren K*T zooi...werd weer wakker met een vreselijke koppijn zeg.
Dus tammie we houden het ritje tegoed samen Knipoog

Gelukkig heeft mijn fantastische verzorgster Marieke de verzorging van heli op zich genomen voor vandaag Haha!
Marieke je bent geweldig Afgod OK dan!

Nou morgen middag ben ik er zelf weer.

Ik moet ook met heli naar de paardentandarts er moet echt iets aan zijn ondertand gedaan worden.
Best wel balen wat dat is vast niet gratis!!! Huilen
Moet alleen nog ff met frits overleggen hihi Haha! Bloos

Zou ik dan ook bij de raaphorst terecht kunnen of zou dit bij iedere da kunnen??
Het klonk allemaal zeer goed aniet over sam haar gebit en slijpen van kiezen met enorme haken enzo...

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:45

Jetta schreef:
Noesje, nog gefeliciteerd, hoor, meid! Go jij! Go jij!

Aniet, wat ben ik blij voor jullie! Wat een knappe dokters.....het kastje afstellen en hup!...Rub doet weer gewoon...zijn hart dan! Lovers(Rub en Anita met het hart) .... (hebben ze voor mijn afwijkingen ook een kastje? Hyper! )

Jet er is voor jou afwijking maar 1 oplossing Gestoord Gestoord Duivel

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:49

madelon31 schreef:
Aniet...ook ik ben blij voor jullie dat ruben niet geopereerd wordt. Maar dat wist je al Knipoog
Vandaag weer eens niet in staat om in de ochtend te functioneren K*T zooi...werd weer wakker met een vreselijke koppijn zeg.
Dus tammie we houden het ritje tegoed samen Knipoog

Gelukkig heeft mijn fantastische verzorgster Marieke de verzorging van heli op zich genomen voor vandaag Haha!
Marieke je bent geweldig Afgod OK dan!

Nou morgen middag ben ik er zelf weer.

Ik moet ook met heli naar de paardentandarts er moet echt iets aan zijn ondertand gedaan worden.
Best wel balen wat dat is vast niet gratis!!! Huilen
Moet alleen nog ff met frits overleggen hihi Haha! Bloos

Zou ik dan ook bij de raaphorst terecht kunnen of zou dit bij iedere da kunnen??
Het klonk allemaal zeer goed aniet over sam haar gebit en slijpen van kiezen met enorme haken enzo...

Deze komt ook aan huis en dan weet je in iedergeval zeker dat je niet belazerd word.Het is vrij beroep en de meeste l*llen lekker maar belazeren je waar je bij staat

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:52

ja maar heli zijn restje tand moet eruit gesneden worden dat kan niet zo in stal.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:53

Ik zou haar dan gewoon ff bellen voor advies Knipoog

Als ze wel naar stal toekomt, dan wil ik Biz en evt Diddle ook ff laten checken en er zullen er vast nog wel meer zijn denk ik!!

madelon31

wie moet ik bellen dan???

AnitaJoeri

madelon31 schreef:
ja maar heli zijn restje tand moet eruit gesneden worden dat kan niet zo in stal.

weet wel zeker van wel
als ik je reading joepi geef,geef ik ook haar telefoonnr. kan je bellen voor info
l

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:55

nou heli kan je een praam om doen en verdoven, maar in zijn mond blijft hij gevoelig...de laatste keer dat hij een verdoving kreeg voor zijn tanden zakte hij gewoon door zijn knieen maar toch bleef hij tijdens behandeling met zijn hoofd schudden..

heel vreemd peerd hoor!