Club voor mensen met punten in de F onder de 200!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie_v

Re: Club voor mensen met punten in de F onder de 200!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:03

Suuszels schreef:
@natje93: je staat bij de lijst hoor Lachen

ohwkeej Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 17:08

ik zal eens vragen of dat meisje dat van mij filmpje had gemaakt die even naar mij toe wil stuuren Haha! dan kan je even zien hoe castro loopt,, Haha! beetje gek met zijn achterbenen vanwegen een ziekte mara tohc Lachen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:17

buster4ever schreef:
haah meld me ook maar eens hier....heb 1 keer wedstrijd gehad dat was echt drama was op een groot paard van 170 ofzo...en die had letterlijk en figuurlijk geen rem....toen had ik me hele proefje in gallop afgelegd..Clown en halthouden deed ik tegen de barriere van de bak...hahaha...

toen had ik niet meer schrik niet 119 punten....

Wow Nath, op wie was dat? Nagelbijten / Gniffelen Ik heb op Fara ook zo'n leuke proef gereden, ik ging wel in de goede gang, maar daar was ook alles mee gezegd, ze was echt lekker aan het racen, meerdere onderdelen overgeslagen etc...Vreemd genoeg had ik nog 200 punten (he, kan net niet bij de club), en het enige commentaar was: hand ontspannen Clown

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:24

pff dat haat ik altijd zo, als je wel lage punten krijgt maar geen commentaar

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:28

Suuszels schreef:
pff dat haat ik altijd zo, als je wel lage punten krijgt maar geen commentaar

jaa zoiets had ik gister er stond wel bij geen stelling (te weinig) (maar die pony kan dat niet Clown ) en dan krijg ik maar gelijk een 4 !!!!!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:35

Tja... dat probleem heb ik ook met het paard waar ik me wedstrijden op rij, bij wedstrijden is hij echt heel gevoelig en hoe je maar even je hand 2 cm te verplaatsen en hij wendt al.. nu kreeg ik bij juistheid der teugelhulpen: wendingen beter voorbereiden maarja op hem gaat dat niet zo goed dus Bloos

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:36

jaa idd meestal ligt het ook aan de jury (de een jureert veel strenger dat de ander Tong uitsteken )

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:39

ja, ze letten ook op andere dingen denk ik, bij een andere had ik een 5 voor mijn houding en zaterdag een 7 Clown

paix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 17:53

haha maare laura je mag wel bij onse club hoor! 200 hoord er ook nog bij Knipoog andres is het ook zo sneu toch! Tong uitsteken maare ik heb zaterdag weer wedstrijd,, ben zooo pokke zenuwactig,, Haha! Haha! haha ik hou het nier meer,, komt ook door dat ik de startlijst bekeken heb Haha! haha ik ben atlijd zenuwactig maar aangezien ik wel gekneuste ribben heb word het alleen maar erger Tong uitsteken

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:05

Aaahhw.. het komt heus wel goed hoor
en anders heb je nog een reden om bij de club te mogen als het niet goed gaat Haha!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 18:25

haha dan word ik eren clublid Tong uitsteken omdat ik al voor de 2e x onder de 200 haal Knipoog ik moet tegen 2 meisjes die een thuiswedstrijd hebben en die (ik) vereselijk arogant zijn/vind. word dus mooi poedersuiker als ik mijn 190 puntne ofzo mag opahlen Tong uitsteken

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:41

Nou dan ga ik ook ereclublid worden vanaf vrijdag Cool
Suuszels schreef:
Ik vind hem niet zo verschrikkelijk lopen hoor Tong uitsteken
bij onze manege mag je geloof ik ook vanaf buitenaf starten alleen doet niemand dat Tong uitsteken

trouwens.. denk ik heel anders dan anderen? Ik stap voor de wedstrijd op me paard, met het idee nou als ik hem niet haal dan rij ik volgende keer weer f6 en anders rij ik f7
en ik stap ook van me paard af met hetidee van het ging wel lekker en verder stress ik er niet om
maar heel veel andere mensen zitten 3 dagen van te voren al in spanning, stappen huilend van hun paard af als het slecht gaat, lopen huilend in stallen na de prijsuitreiking
maar ik heb zoiets, je bereikt er in principe toch niks mee met die fnrs wedstrijdjes, tenminste ikheb geen doel voor ogen.als je landelijk start is het misschien iets anders maarja volgens mij ben ik op de manege een van de weinigen die zo denkt Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben het helemaal met je eens hoor Ja Soms vind ik het zelfs leuk om slecht te rijden Bloos. Heb dat ook echt nooit gehad, dat ik ging huilen o.id. Ik wilde altijd op een moeilijk paard meedoen en het kon me niets schelen als hij mijn hele proef verpeste. Volgende keer beter (Of niet Vork )

Ik vind mensen die een paard afschrijven als hij geen winstpunt heeft gehaald pas flauw! Boos!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:51

Ja echt he..
je hebt ook van die pony's en paarden op de manege waar (bijna) niks op fout kan gaan
maarja, dat is toch ook geen uitdaging Clown

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:53

Nee dat vind ik ook gigantisch flauw, en dan zeggen die mensen ik heb tot nu toe altijd een winstpunt gehaald en moet je ze overdreven zien uitsloven als ze weer hun eerste-plaats beker in ontvangst mogen nemen Nagelbijten / Gniffelen Ik haat die mensen! Knipoog

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:54

hahaha met jou kan ik praten
en dan voor de uitslag nog lopen te janken dat het zo slecht ging

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 19:38

oh,.. dat is zo fout Ja

Overigens moet ik wel bekennen dat ik een keer moest huilen na een proefje Bloos Ik was toen een jaar of 11 en op mijn protocol stond: Niet Slaan. Terwijl ik die hele zweep niet een keer gebruikt had. Wat was ik toen boos....

Verder ik vind die mensen van die mensen die alleen maar op prijzenpaardjes gaan (de paarden die alle proefjes uit hun hoofdlopen, waar je dus alleen maar mee hoeft te liften) best een soort asociaal. HEt gaat tocht om te kijken wat jij kan en niet dat paard? Verward

paix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 19:46

haha, ik heb altijd zo iets van o het ging wel goed! en dan blijk ik toch vet slechte punten te heben eznow Tong uitsteken haha

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 19:48

Andersom heb ik wel eens, maar de hele jury is vaak een beetje raar. De ene keer wel en de andere keer geen hoge punten. Nouja, ik vind het best. Als ze er maar iets zinnigs bij schrijven en ik een avondje lol heb gehad Lachen

Vrijdag Haha!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 19:52

Bij mij is het meestal zo dat als ik het goed vond gaan, ik hele lage punten heb en andersom Tong uitsteken

paix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 19:57

haha ik heb nog nooit hoog gehaald dus tja,, heb nu helmaaal geen kans om wta te winnen met die trutjes er bij,, Tong uitsteken haha ik heb nog nooit gehuild bij een proefje,, wel eens dta ik flink baalde maarja Tong uitsteken

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:01

Mijn hoogste die wel voor winstpunt was was 224 en een andere die niet voor winstpunten was was 227
Lachen
224 in de F4 en de F11
227 in de F11

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:10

Fenn schreef:
oh,.. dat is zo fout Ja

Overigens moet ik wel bekennen dat ik een keer moest huilen na een proefje Bloos Ik was toen een jaar of 11 en op mijn protocol stond: Niet Slaan. Terwijl ik die hele zweep niet een keer gebruikt had. Wat was ik toen boos....

Verder ik vind die mensen van die mensen die alleen maar op prijzenpaardjes gaan (de paarden die alle proefjes uit hun hoofdlopen, waar je dus alleen maar mee hoeft te liften) best een soort asociaal. HEt gaat tocht om te kijken wat jij kan en niet dat paard? Verward

Wow, ik weet niet wat voor paarden jullie op stal hebben staan, maar bij ons kennen de paarden de proefjes niet uit hun hoofd hoor Knipoog Zelfs als je paard het goed kan, moet jij het er toch uit zien te rijden, en vooral bij manegepaarden gaat dat meestal toch niet vanzelf. Wij hebben 1 paard meelopen (z dress getraind) die erg veel indruk maakt op de jury, maar zelfs daarmee redden sommige mensen het niet, aangezien hij liever lui dan moe is Clown

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:16

Wat is ook flauw vind is als je wel een voldoende krijgt of zelfs een 7 (wat voor mij hoog is Pling) terwijl je figuur nergens op leek...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:18

@Laura24, tja. Opzich moet je wel sturen, maar dat paard heeft ook vrij hoog gelopen geloof ik. Hij doet het gewoon goed. Heel braaf en maakt wendingen netjes. ZO'n paardje dat automatisch op de AC-lijn terecht komt, altijd aan de teugel loopt en alles wil. Ik heb er nog ooit proefjes opgereden, maar het ziet er altijd uit of hij alles zo doet en er is nog nooit een wedstrijdweekend geweest waarop hij geen eerste werd.. (denk ik Bloos )

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:18

Laura24 schreef:
Wow, ik weet niet wat voor paarden jullie op stal hebben staan, maar bij ons kennen de paarden de proefjes niet uit hun hoofd hoor Knipoog Zelfs als je paard het goed kan, moet jij het er toch uit zien te rijden, en vooral bij manegepaarden gaat dat meestal toch niet vanzelf. Wij hebben 1 paard meelopen (z dress getraind) die erg veel indruk maakt op de jury, maar zelfs daarmee redden sommige mensen het niet, aangezien hij liever lui dan moe is Clown

Naja helemaal uit het hoofd kennen ze het niet, maar het scheelt weinig. Er zijn bij ons gewoon een aantal paarden waarmee je altijd goed zit wat betreft een winstpunt (of prijs)