Suuszels schreef:@natje93: je staat bij de lijst hoor
ohwkeej

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suuszels schreef:@natje93: je staat bij de lijst hoor
buster4ever schreef:haah meld me ook maar eens hier....heb 1 keer wedstrijd gehad dat was echt drama was op een groot paard van 170 ofzo...en die had letterlijk en figuurlijk geen rem....toen had ik me hele proefje in gallop afgelegd..en halthouden deed ik tegen de barriere van de bak...hahaha...
toen had ik niet meer schrik niet 119 punten....
Suuszels schreef:pff dat haat ik altijd zo, als je wel lage punten krijgt maar geen commentaar
Suuszels schreef:Ik vind hem niet zo verschrikkelijk lopen hoor
bij onze manege mag je geloof ik ook vanaf buitenaf starten alleen doet niemand dat
trouwens.. denk ik heel anders dan anderen? Ik stap voor de wedstrijd op me paard, met het idee nou als ik hem niet haal dan rij ik volgende keer weer f6 en anders rij ik f7
en ik stap ook van me paard af met hetidee van het ging wel lekker en verder stress ik er niet om
maar heel veel andere mensen zitten 3 dagen van te voren al in spanning, stappen huilend van hun paard af als het slecht gaat, lopen huilend in stallen na de prijsuitreiking
maar ik heb zoiets, je bereikt er in principe toch niks mee met die fnrs wedstrijdjes, tenminste ikheb geen doel voor ogen.als je landelijk start is het misschien iets anders maarja volgens mij ben ik op de manege een van de weinigen die zo denkt
Fenn schreef:oh,.. dat is zo fout![]()
Overigens moet ik wel bekennen dat ik een keer moest huilen na een proefjeIk was toen een jaar of 11 en op mijn protocol stond: Niet Slaan. Terwijl ik die hele zweep niet een keer gebruikt had. Wat was ik toen boos....
Verder ik vind die mensen van die mensen die alleen maar op prijzenpaardjes gaan (de paarden die alle proefjes uit hun hoofdlopen, waar je dus alleen maar mee hoeft te liften) best een soort asociaal. HEt gaat tocht om te kijken wat jij kan en niet dat paard?
Laura24 schreef:Wow, ik weet niet wat voor paarden jullie op stal hebben staan, maar bij ons kennen de paarden de proefjes niet uit hun hoofd hoorZelfs als je paard het goed kan, moet jij het er toch uit zien te rijden, en vooral bij manegepaarden gaat dat meestal toch niet vanzelf. Wij hebben 1 paard meelopen (z dress getraind) die erg veel indruk maakt op de jury, maar zelfs daarmee redden sommige mensen het niet, aangezien hij liever lui dan moe is