Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sorlede schreef:Santigo_ schreef:Mijn paard staat in Oirsbeek dus meot daar ook wel rijden. Bevalt niet geweldig, maar goed.
Weet er iemand een springstal in zuid-limburg waar ze (fatsoenlijk) prive springeles geven?? Bij ons is het springen namelijk een ramp (behalve dinsdagsavonds dan).
Spring jij zelf M met je paard?
Larissa_ schreef:Santigo_ schreef:Mijn paard staat in Oirsbeek dus meot daar ook wel rijden. Bevalt niet geweldig, maar goed.
Weet er iemand een springstal in zuid-limburg waar ze (fatsoenlijk) prive springeles geven?? Bij ons is het springen namelijk een ramp (behalve dinsdagsavonds dan).
geeft op dinsdag avond Nico Nelissen daar geen les? Misschien dan een optie om op vrijdag avond naar geleen te komen?!
Sorlede schreef:Hoe heet je dan als ik vragen mag
Natje_86 schreef:brudoe schreef:ik heb bij cadier en keer leren rijden..nou sta ik met mijn 2 eigen paarden op manege vogelzang erg leuke manege!
ja manege vogelzang heb ik ook nog les gehad met eigen paarden.
SaskiaKur schreef:Het verbaast me eigenlijk hoeveel Limburgers er toch nog zijn.
Sorlede schreef:janyyy schreef:ik rijd op manege Houben met mijn eigen paardje, binnekort ga ik naar manege Bemelmans, want dat is naast me, en dus een stuk korter om heen te lopen
in vaesrade of die prive stal in hulsberg?
ijsklontje schreef:Mijn moeder heet janneke. Ze deed de woensdagmiddag en dinsdag avond later alleen nog de dinsdagavond.
Suus schreef:Ik heb heeeel vroeger op 't Hetjen in Stein gereden (1984-1988) op manegepony's, sinds 1988 rij ik op Manege ten Eijsden in Geleen, eerst 10 jaar op manegepaarden, daarna verzorgpaard wat sinds 2000 mijn eigen paard is. Sinds 2005 staat mijn eigen paardje bij Gebr. Schepers in Stein (boerderij) en rij ik een paard van iemand anders op Ten Eijsden.
fabiee schreef:SaskiaKur schreef:Het verbaast me eigenlijk hoeveel Limburgers er toch nog zijn.
dat verbaast me dus ook , maar wel leuk !
Isabonny schreef:Ik heb merendeels op 't Hetjen in Stein gereden. Heeeel vroeger nog toen Eric de Millie er nog in zat, maar toen zat ik met mijn Ijslander bij de Ponyclub de Molenruiters. Daarna nog even met mijn pony bij Pierre gestaan. Nadat mijn Ijslandertje dood was, ben ik met mijn moeder mee gaan paardrijden bij Pierre. Totdat ik mijn eigen paardje kocht die ik aan huis kon zetten, toen was dat weer even afgelopen. Maar om haar goed in te rijden, heb ik 3 maanden weer bij Pierre gestaan. Bij Floris heb ik nooit gereden.
Nu rijd ik bij de Ponyclub en Ruitervereniging van Schimmert. Daar kan ik te voet naar toe met het paard. Lekker makkelijk.
Nicky_ schreef:Ik heb op manege 't hetjen gereden.
Nu rijd ik niet meer op manege's maar ik wil de ponyclub in van Schimmert.
Ik rijd vaker wel nog vrij op pensionstal Vogelzang in Meerssen!
Sorlede schreef:Isabonny schreef:Ik heb merendeels op 't Hetjen in Stein gereden. Heeeel vroeger nog toen Eric de Millie er nog in zat, maar toen zat ik met mijn Ijslander bij de Ponyclub de Molenruiters. Daarna nog even met mijn pony bij Pierre gestaan. Nadat mijn Ijslandertje dood was, ben ik met mijn moeder mee gaan paardrijden bij Pierre. Totdat ik mijn eigen paardje kocht die ik aan huis kon zetten, toen was dat weer even afgelopen. Maar om haar goed in te rijden, heb ik 3 maanden weer bij Pierre gestaan. Bij Floris heb ik nooit gereden.
Nu rijd ik bij de Ponyclub en Ruitervereniging van Schimmert. Daar kan ik te voet naar toe met het paard. Lekker makkelijk.
Heb je bij pierre in Belgie nog gestaan?
Eric de Millie ken ik helemaal niethoelang is dat wel niet geleden dan?