Zei namelijk een vriendin van mij.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

renee16 schreef:_mistique_ : Jou ken ik; wij waren vorig jaar tegelijik op trektocht
Ik ben dus ook vorig jaar bij de zingende huifkar op trektocht geweest. Ik heb het er super leuk gehad. We hadden een leuk groepje en heb op leuke paarden gereden daar.
Tijdens de trektocht heb ik Samed mogen rijden. Een wat oudere super lieve arabier die graag vooruit wil. Tijdens de nachtrit zat ik op Lanzelot: deze arabier stond tijdelijk bij de zingende huifkar, een zenuwpees op stal maar heel braaf onder het zadel.
Helaas zal het er dit jaar voor mij financieel niet inzitten. Maar kan het andere zeker aanraden

griebels schreef:Wat houden die zwerftochten in?
En hoe doen jullie dat met de paarden? Je overnacht in caravans ofzo, maar waar blijven de paarden?

_mistique_ schreef:nachtrit word idd met ponykamp en trektocht gedaan
super leuk
trektocht 100% zeker

Citaat:aah jammer dat je dit jaar niet komt!
ik ken jou idd
was echt gezellig
heb jij de nachtrit op Lancelot gereden?dan heb ik iets gemist
ik weet nog wel dat Lydia niet op Lancelot wou (dat was met nachrit toch?) en toen werd die naar mijn weten weer afgezadelt
NancyFjorden schreef:Hey mensen!!!
Ik ga ook op trektocht van 30 juli tot 3 aug samen met een vriendin van mij.
Ik heb er echt vet veel zin in.
Je hoort overal goede dingen over deze trektocht.
Het is voor ons de eerste keer dat we mee gaan dus we zijn benieuwt.
Nou ik kan niet wachten nou mensen die er ook naar toe gaan zeg ik alvast tot maandag!!!!
Groetjes Nancy.

naath schreef:Ohhh, jullie manege organiseert óók trektochten, ik had al gehoord dat er nog 1 was naast 't Reelaer, maar die van jullie zit dan dus in Drenthe?
Hoe leuk is het daar bij jullie, wat doe je allemaal voor speciaals tijdens de tocht enne, jullie slapen toch wel op campings, en niet in tenten

is echt geen trektocht 

_mistique_ schreef:NancyFjorden schreef:Hey mensen!!!
Ik ga ook op trektocht van 30 juli tot 3 aug samen met een vriendin van mij.
Ik heb er echt vet veel zin in.
Je hoort overal goede dingen over deze trektocht.
Het is voor ons de eerste keer dat we mee gaan dus we zijn benieuwt.
Nou ik kan niet wachten nou mensen die er ook naar toe gaan zeg ik alvast tot maandag!!!!
Groetjes Nancy.
He Dauwe-ruiter![]()
![]()
ik kent jou
xx
Tobbe-ruiter