Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
candygirl20 schreef:heee wat leuk zeg een topic over ten hage. ben een tijdje niet op bokt geweest en dacht laat ik weer eens gaan kijken en zag deze topic. ik heb er jaren geleden heel even gereden maar vond het er altijd heel gezellig, vooral dat je zo dichtbij het bos en strand zit. trouwens ik heet sylvia en ben inmiddels 21 jaartjes jong. staat die leuke haflinger er eigenlijk nog (weet ze naam even niet meer), die vond ik altijd zo leuk.

Miss_Favre schreef:Volgens mij is het binnenkort niet saai meer hier Taat!
Maar goed,iemand nog wat leuks meegemaakt?
Keesje had gisteren een lekkere vrije dag,lekker gewandeld met San,en 's avonds nog met Kallista in de buitenbak gespeeld. Zo lief...!

was die dikke een beetje lief dannn hahaha 
ze is altijd lief

sanniekeesje schreef:sharky, eindelijk ben je er dan!
Lekker naar het haagse bos geweest met blan en pony, kees vond het wel even gezellig!
Ken het paardje triston me niet meer herinneren, kan iemand even mijn geheugen opfrissen??

kan pas zaterdag weer
was dat leuke paardje idd, kom net van stal nog ff keesje hooi gegeven, heeft ie weer wat te knabbelen voor vanavond, en sharky, donderdag ben je wel op stal kan je mee naar buiten op de fiets hihi