Gezellige week hoor.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gezellige week hoor.
Thirz schreef:Amrah schreef:Ook geen bokker in week 4:P 22 t/m 28 juli??
En week 4 ook

sacha_love schreef:Ik ben er ook geweest. en ik vond het SUPER ik ga dit jaar weer.![]()
kom ook ga naar de site van t´reelaer http://www.reelaer.nl![]()
de mazzels,![]()
sacha_love
..
Maar ik heb nog steeds een vraag, hoe zit dat nou met dat ruiterbewijs? MOet je die nu wel of geen hebben, krijg je die daar een, moet je die halen voordat je daar heen gaat? Wij hebben toen daarheen gebeld en toen zeiden hun dat als je er nog gene had dat je die dan daar zou krijgen!
Dus die krijg ik als ik daar aankom ?
..
Carlolover schreef:Ktink, ik ben er ook in week 6
ktink schreef:Okee.. er zijn een paar misverstanden rondom het ruiterpaspoort..
Het klopt dat eerts op de site stond dat iedereen die mee deed aan een arrangement van het reelaer een ruiterpaspoort nodig had.
Maar dit is veranderd!
Je hebt alleen een ruiterpaspoort nodig als je lest op het Reelaer én als je er een ruiterbewijs haalt.
Dus verder niet!
Dus als je op ponykamp, jongerentrektocht, trainingsweekend of weekendtocht gaat heb je GEEN ruiterpaspoort nodig!
Ik hoop dat het nu wat duidelijker is
Marije91 schreef:ik kom ook naar 't reelaer van de zomer.. van 12 t/m 18 augustus dat is week 7 dacht ik![]()
ik kom alleen dus ik hoop dat er genoeg gezellige mensen zijn dan

me vriendin weet nog niet of ze kan
mijn week is nog niet vol gelukkig...
hoop dat er wel leuke mensen in mijn groep komen
haha
Ktink, ben jij dan begeleiding. Wel koel

whaha 
zoetiej schreef:Ik ga dit jaar voro het eerst er naar toe. Samen met een vriendin van mij, van 5 t/m 11 augustus. Ik denk dat het super gezellig gaat wordenKtink, ben jij dan begeleiding. Wel koel
(als begeleiding hé
)
.. Al zorg ik daar persoonlijk voor
ktink schreef:zoetiej schreef:Ik ga dit jaar voro het eerst er naar toe. Samen met een vriendin van mij, van 5 t/m 11 augustus. Ik denk dat het super gezellig gaat wordenKtink, ben jij dan begeleiding. Wel koel
Ik doe dan ponykamp ja(als begeleiding hé
)
En tuurlijk word het gezellig.. Al zorg ik daar persoonlijk voor

en week 1 is nog niet vol 
Maar week 1 is wel een rot week. Meestal ben je dan net klaar met school enzo;) 
Zo bedoelde ik het ook niet